Skocz do zawartości
IGNOROWANY

3x błędy . Na Vagu. Nalo objawów


Indywidualny

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od dłuższego czasu swieci mi sie check engine , sprawdzilem na Vagu pokazalo mi 3 bledy. (Zdjecie nizej) 

Objawem jest to ze dluzej mi odpala czasem za drugim razem na zimnym.

Silnik 1.8t 163km instalacja stag 300

Na benzynie jak i na gazie pracuje dobrze, obroty nie faluja , turbina ladnie ciagnie, nic nie przerywa

I pobiera mi cos delikatnie plyn chlodniczy dolewam co 1 tydzien ok 200ml

Od czego mam zaczac? Wymienic sonde? I czy przez nia dluzej odpala?

Dodam ze check rzadko ale czasem znika na jakis czas. 

I nie wiem czy nie ma gdzies jakiegos przedmuchu przy filtrze ale nie moge znalesc slychac lekkie huczenie . 

 

P_20170216_172002_1_p.jpg

Zawartość dodana 12 minutes later

Wydaje mi sie ze schodzivtroche wolniej z obrotów,  i przy zmianie boegow takie "pff.." z silnika ale zalezy od obrotow. Turbina jest w miare dobra i dobrze ciagnie.

Edytowane przez Indywidualny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten ostatni błąd jest od napinacza łańcuszka rozrządu, a bardziej chyba od samej cewki. Poszukaj jeszcze nieszczelności w dolocie i sprawdź zawór dv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz cos wiecej podpowiedziec jak sprawdzic ten zawor i cewke?

1 godzinę temu, przem8 napisał:

Ten ostatni błąd jest od napinacza łańcuszka rozrządu, a bardziej chyba od samej cewki. Poszukaj jeszcze nieszczelności w dolocie i sprawdź zawór dv

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16683/P0299/000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

Spoiler

 

Possible Symptoms

  • Reduced Power Output

  • Limp Mode

Possible Causes

  • Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leaking

  • Charger Pressure Control defective

  • Turbocharger faulty

  • Diverter Valve faulty

Possible Solutions

  • Check Hoses/Pipes to/between Components

  • Check / Clean / Replace Charge Pressure Control

  • Check Turbocharger

  • Check Diverter Valve

 

Na moje to notlauf. Jak turbo dobre to gdzieś masz nieszczelność. Od tego bym zaczął. 

Co do płynu to sprawdź czy trójnik LPG Ci nie przecieka, bo dolewanie 200lm co tydzień to dużo.

17524/P1116/004374 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Bank 1 Sensor 1: Open Circuit

Spoiler

 

Possible Symptoms

  • Malfunction Indicator Light (MIL) ON

Possible Causes

  • Fuse(s) faulty

  • Wiring and/or Connector(s) from/to Oxygen (Lambda) Sensor (G39) / Oxygen (Lambda) Sensor Heating (Z19) faulty

  • Oxygen (Lambda) Sensor (G39) / Oxygen (Lambda) Sensor Heating (Z19) faulty

Possible Solutions

  • Check Fuse(s)

  • Check Wiring and/or Connector(s) from/to Oxygen (Lambda) Sensor (G39) / Oxygen (Lambda) Sensor Heating (Z19)

  • Check/Replace Oxygen (Lambda) Sensor (G39) / Oxygen (Lambda) Sensor Heating (Z19)

 

Sprawdź bezpiecznik, jak cały to pewnie lambda do wymiany.

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Dzisiaj zamowilem sonde, i zobacze co sie bedzie dzialo, bede dopiero w czwartek lub piatek i bede dzialal, jak cos dam znac, dzieki i pozdrawiam

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Witam ponownie, dwoch ostatnich bledow jiz nie bylo po podlaczeniu pod vaga. Sonde wymienilem, i juz nie ma bledow.

    Ale mam nadalbproblem z odpalaniem lapie czasem za drugim razem na zimnym gdy dłużej postoi, mam lpg stag 300 . . Ale jezdze ostatnio na benzynie by zobaczyc czy to nie przez lpg. Ale nic nie daje nadal ciezko odpala. Bledow nie ma , a sprawdzalem swiece i filtr paliwowy, pompe sluchac.  Prosilbym o pomoc co i jak dokladnie sprawdzic. I przeplywka ma pokazywac jaka wartosc bo smiesznie mi skacze od ok 3.9 do 16

     

    Przy okazji zycze wszystkim spokojnych swiat i duzo zdrowia.

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Gaz do odpalania nic nie ma, bo silnik startuje tak czy siak na benzynie. Rozumiem, że kręci ale nie odpala i czasem musisz zakręcić drugi raz? 

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Akurat LPG ma wpływ na odpalanie mimo wszystko. Źle zestrojona instalacja - wysokie korekty długie zmieniają podstawowy czas wtrysku, do tego może puszczać listwa/wtrysk lpg w kolektor... Zakręć butlę od gazu i zobacz czy wtedy jest lepiej...

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Jak MAF dziwnie skacze to albo lapie lewusa albo już niedomaga, spróbuj tez odpiąć wtyczkę od MAF przy odpalaniu i przejrzyj układ dolotowy, czy nie ma gdzieś nieszczelności...

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    8 godzin temu, kamil-vag napisał:

    Jak MAF dziwnie skacze to albo lapie lewusa albo już niedomaga, spróbuj tez odpiąć wtyczkę od MAF przy odpalaniu i przejrzyj układ dolotowy, czy nie ma gdzieś nieszczelności...

    Sprawdzalem, raczej jest szczelny. Odpiac przeplywke? Nie wiem jaka powinna byc wartosc, sprawdzalem na vagu. Tak za 1 razem odpalam krece ok 5 sekund i za drugim razem po 3 s odpala. Czzasem ma kaprys i odpali od strzala

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Miałem takie objawy w Octavii jak padała mi pompa paliwa. Za 1 razem nie odpalała albo od razu gasła, za drugim razem już zaskakiwała. 

    Przejedź się na benzynie trochę agresywniej i zobacz czy nie będzie Ci poszarpywać.

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Pompę powinno być widać w logach dynamicznych - zobacz jakie masz czasy wtrysku przy obciążeniach ;)

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    17 godzin temu, rogigor napisał:

    Miałem takie objawy w Octavii jak padała mi pompa paliwa. Za 1 razem nie odpalała albo od razu gasła, za drugim razem już zaskakiwała. 

    Przejedź się na benzynie trochę agresywniej i zobacz czy nie będzie Ci poszarpywać.

    Jest w pozadku, nie szarpie. Samochod ma moc

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    17 godzin temu, kamil-vag napisał:

    Pompę powinno być widać w logach dynamicznych - zobacz jakie masz czasy wtrysku przy obciążeniach ;)

    Jak bede mial czas po swietach sprawdze te logi, jeszcze z ta wtyczka maf co wspominales nie próbowałem, ma cos wspolnego z rozruchem samochodu?

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...