felldn Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Witam, wszystkich forumowiczów. Miałem wczoraj przypadek odłączenia turbo na trasie (pow. ok 170km/h), Po ponownym uruchomieniu wszystko ok. Wiem że przypadek znany i wałkowany. VCDS pokazuje błąd: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - (po skasowaniu nie występuje) 1 .Wielka prośba o przeanalizowanie loga dynamicznego z turbo, widzę tam małe niedoładowania w całym zakresie cyklu. Nie znam się i nie wiem jakie są normy. Grupa 11 - dynamiczny: http://vaglog.pl/log-011_q3NlT.html Stawiam na n75 lub nieszczelność (google). Ewentualnie: 2. Jakie podać jeszcze logi? 3. Czy w ogóle można ocenić stan turbo na podstawie samych logów? Pozdrawiam MF
piotrsob1 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 (edytowane) Jednym notlaufem bym się zbytnio nie przejmował Po logu widać że VNT ( zmienna geometria turbiny ) się przycina w pozycji całkowicie otwartej, później już jest OK. Pojeździj ostrzej autem , może się nagar w turbulum przepali i wszystko wróci do normy A jak nie i tryb awaryjny będzie Cie nękał częściej, to dopiero się będziesz martwił Edytowane 16 Kwietnia 2017 przez piotrsob1
felldn Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2017 bardzo dziękuję za konkretną odpowiedź Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się