Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o sprawdzenie logów, dusi się na wyższych obrotach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ok dzięki, spróbuje to wszystko obadać i dam znać...

Opublikowano

Witam, wyjąłem dziś zawór DV okazuje się uszkodzony, membrana przepuszcza w obie strony, więc chyba to będzie przyczyną, do tego znalazłem jakiś pęknięty zaworek, tylko nie wiem co to jest aby kupić nowy, proszę o podpowiedź koledzy, foto zamieszczam poniżej, dadam, że znajduje się on na puszcze filtra powietrza...

IMG_20170424_160900.jpg

Opublikowano

Jest to zaworek zwrotny od układu EVAP, jak będę w domu podeślę ci numer. DV wymień i wrzuć logi zobaczymy czy pomogło.

Wysłane z mojego HTC Desire 626 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ok dzieki, czekam, a dv juz zamowiony...

Opublikowano

Numer zaworka to 058905291K, cena w ASO ok 76zł.

Opublikowano

hej, powiedźcie mi co jest grane wymieniłem DV (stary miał dziurawy tłoczek) po zamontowaniu nowego skrzeczy mi głośno pod maską na sprawnym, gdzie na uszkodzonym byla cisza, o co tu chodzi?

Opublikowano
Dnia 28.04.2017 o 19:07, jim8 napisał:

hej, powiedźcie mi co jest grane wymieniłem DV (stary miał dziurawy tłoczek) po zamontowaniu nowego skrzeczy mi głośno pod maską na sprawnym, gdzie na uszkodzonym byla cisza, o co tu chodzi?

Dobrze go zamontowałeś? Sprawdź przewód podciśnienia idący od DV do zaworu N249 (pod kolektorem dolotowym) czy jest szczelny. Jeśli DV zamontowałeś poprawnie to masz problem z wysterowaniem DV lub brakiem podciśnienia, na starym zaworku nie było tak zwanego "źrebaka", bo przepuszczał.

Opublikowano

przewód szczelny, czyli padnięty N249, lub nie ma on doprowadzonego podciśnienia, dobrze rozumiem? 

Opublikowano
Dnia 28.04.2017 o 19:48, jim8 napisał:

przewód szczelny, czyli padnięty N249, lub nie ma on doprowadzonego podciśnienia, dobrze rozumiem? 

Możliwe, że padnięty N249 lub coś z nie łączy przy nim, trzeba też sprawdzić czy dochodzi do niego podciśnienie, posprawdzaj zaworki zwrotne i zaworek na odmie.

Opublikowano

dostanę się do tego zaworka na odmie od góry bez zdejmowania kolektora? i jak najprościej sprawdzić podcisnienie wychodzące z N249? czy wystarczy odpalić i przyłożyć na wylocie palec i  będzie odczuwalne zasysanie?

Opublikowano (edytowane)

zaworki zwrotne posprawdzane - ok, zawór od odmy nie mogę zlokalizować, sprawdzilem N249 na zasadzie przepływu powietrza pomiędzy wszystkimi rurkami w stanie otwartym i zamknietym wygląda na sprawny,  jak zdejmowałem zaworek zwrotny to uszło powietrze czyli po drugiej stronie wszystko szczelne i już mi się kończą pomysły, a najlepsze jest to, że jak spowrotem zakładam stary DV to też skrzeczy pod maską, gdzie wcześniej było cicho, obracanie w którąkolwiek strone nic nie daje, chciałem włożyć stary bo potrzebuje auta i tu zonk, czy można spróbować na sprawnym DV podłączyć go bezpośrednio do kolektora? Pomocy!!!

Edytowane przez jim8
Opublikowano

chyba znalazłem ten zaworek odmy tzn drugi koniec węża od niego najprawdopodobniej, dmuchalem i w strone kolektora normalny przpływ, w odwrotną czyli do bloku delikatnie przepuszcza, najlepsze jest to, że podłączylem DV bezpośrednio do kolektora i nadal skrzeczy pod maską a DV na 100 sprawny.... ma ktoś jakiś pomysł, proszę o rady bo opadam z sił już...

Opublikowano

A nie spadł Ci TIP(dolot) do turbo przy demontażu starego DV?

Opublikowano

dolot na swoim miejscu, niestety to nie to...

Opublikowano (edytowane)

jak to mozliwe aby było az tak niskie podcisnienie w kolektorze, ze nie mozeze wciagnac tloczka DV?

Edytowane przez jim8
Opublikowano

Jak montowałeś DV nie spał ci jakiś wąż? Może gdzieś indziej zrobiła ci się nieszczelność, dal logi z 115.

Opublikowano (edytowane)

zdjąłem dolot z przeplywki zatkalem odme i dmuchałem ustami bo póki co tylko taki dostęp mam, no i gdzieś ulatuje delikatnie powietrze w dolocie jeszcze nie namierzyłem gdzie, tylko pytanie czy to może robić takie cuda, że logów nie mogę nawet zrobić? bo to skrzeczy tak glośno że słychać w promieniu 100m, zastanawiam się już czy to wogóle dzwięk wydobywa się z DV, jakby go amputować aby się upewnić

Edytowane przez jim8
Opublikowano

Jak dasz rade nagraj filmik bo wydaje mi się, że to nie DV,  ten dźwięk masz przy zmianie biegów czy cały czas nawet przy przyspieszaniu?

Opublikowano

Nawet ciezko to okreslic pojawia sie dopiero jak kawalek rozpedze auto, I jak sie rozpedze powyzej 2000 to skrzeczy ciagle gdy rozpedzam auto jak i na miedzy biegu, oraz gdy utrzymuje predkosc, jak puszcze gaz I lece na luzie to skrzeczy chyba najbardziej, nawet slychac chwile jeszcze gdy obroty juz sa na 800 tak jakby jeszcze uchodzily jakies resztki cisnienia, zwolnie I jadac do 2000tys cisza, gdy delikatnie przekrocze I zawalniam ponizej znow chwile slychac jakby wypluwal jakies resztkowe cisnienie spod weza.

Opublikowano (edytowane)

przykładowo to nie jest ten dźwięk, taki dzwięk był gdy było wszystko ok (przed wyjeciem DV)

 

Edytowane przez jim8

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...