Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B5 1.8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Chciałem pokazać swój nowy nabytek A4 1.8 125 KM sedan z 10.1998 roku1.jpeg2.jpeg3.jpeg7.jpeg8.jpeg6.jpeg4.jpeg5.jpeg

Ogólne wyposażenie

Poduszki,klima,radio fabryczne,boazeria,el szyby z przodu i coś tam pewnie jeszcze jest:)

Edytowane przez sebaoo2
Opublikowano

2000 rok i przedlift? Impossible :o

Opublikowano

Na pewno 2000 r ??? Jak tak to ktoś go trochę źle poskładał.

Opublikowano

Z papierów wynika że 2000

Opublikowano (edytowane)

Na pierwszy rzut oka to jest przedlift. Jednak się przyjrzeć dokładnie to tak: Silnik, graty silnika, zbiornik wyrównawczy płynu chłodniczego, zbiornik spryskiwaczy, zbiornik wspomagania z mojego punktu widzenia to co pod maską to lift. Mam przedlifta z 95r. i u mnie silnik, kolektor ssący i zbiorniczki inaczej wyglądają. Co do wnętrza kierownica i bodajże licznik jest po lifcie, do tego masz siatkę (schowek) na tylnym plastiku przednich foteli. Jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny to wersja po pierwszym lifcie (Plastikowe listwy na każdych z drzwi + brak emblematu Audi na przednich błotnikach + lampy tylne). Co do całokształtu auta to na 100% auto nie jest z 2000 roku (dziwne że masz taki rocznik w papierach) rok produkcji audi po 1 lifcie to (1997-1998) w 99 były już audi po drugim lifcie. Ogólnie auto źle się nie prezentuje, środek zadbany i ogólnie jest spoko. Widać na 2 i 3 zdjęciu że masz coś ze zderzakiem tylnym nie tak, masz zderzak wepchnięty do środka (lewa strona tył). To by było na tyle. Pozdrawiam i życzę bezawaryjności ! ;) 

Edytowane przez Adrian1727
Opublikowano

To raczej jest polift tylko że raczej był walnięty i ktoś złożył po taniości na częściach z przedlifta tak mi się wydaję.

Opublikowano

Mi się wyświetlają jakieś inne zdjęcia czy jak? Środek cały jest przedliftowy, tyle co kierownica jest poliftowa. Ludzie jaki 2000r :D W 2000r. był już pełen lift, a tu nawet halogenów nie ma.. Albo to 2000 i totalny ulep, gdzie dostał mega dzwona i cała konsola wleciała do środka albo niezły wałek. 1 lift jeszcze bym zrozumiał ale tutaj to jakaś sieczka :D

Opublikowano

Muszę trochę sprostować temat,zaszła pomyłka. Sprzedawca wpisał że to 2000 rok,po waszych uwagach trochę mnie to zmartwiło i zacząłem szukać głębiej po nr VIN i okazało się że produkcja jest 10.1998 i mam źle przetłumaczone papiery z dowodu rejestracyjnego. Prawdopodobnie ktoś wpisał datę pierwszej rej jako date produkcji czyli 10.2000 rok. Muszę wyjaśnić tą sytuację. Bardzo dziękuję za uwagi które wzbudziły moje zainteresowanie. Datę w OC też mam wpisaną 2000. Według VIN szkody nie zarejestrowano,a czy był bity czy nie to już nieważne dla mnie teraz.

Opublikowano

Czyli to 1 lift ;) O tym, że bity to tylko nawiązałem do tego, jakby to był naprawdę 2000r. to całośćby musiałabyć z 3 złożona i wtedy owszem martwienie się, a tak to luz.

Opublikowano (edytowane)

Powiem szczerze,że nie zwróciłem uwagi na to czy jest przed czy po lift,dopiero wy mnie o tym uświadomiliście. Tak naprawdę auto wydaję się być w porządku i teraz tylko wyjaśnić pomyłkę i zarejestrować auto. Dzięki za uwagi i ogólnie za pomoc.

Już pojawiły się pierwsze problemy.

Temperatura płynu chłodniczego,złe wskazania zegara albo rzeczywiście auto jest niedogrzane. Do sprawdzenia pewnie czujnik albo termostat.

Drugi problem to ciągle świecąca się kontrolka hamulca ręcznego,płyn jest czyli coś przy dźwigni.

Edytowane przez sebaoo2
Opublikowano
3 godziny temu, sebaoo2 napisał:

Powiem szczerze,że nie zwróciłem uwagi na to czy jest przed czy po lift,dopiero wy mnie o tym uświadomiliście. Tak naprawdę auto wydaję się być w porządku i teraz tylko wyjaśnić pomyłkę i zarejestrować auto. Dzięki za uwagi i ogólnie za pomoc.

Już pojawiły się pierwsze problemy.

Temperatura płynu chłodniczego,złe wskazania zegara albo rzeczywiście auto jest niedogrzane. Do sprawdzenia pewnie czujnik albo termostat.

Drugi problem to ciągle świecąca się kontrolka hamulca ręcznego,płyn jest czyli coś przy dźwigni.

Sprawdź najpierw poziomy płynów, bo chyba tego nie zrobiłeś przy zakupie. Kontrolka często pojawia się właśnie kiedy brakuje płynu, lub po prostu gdzieś Ci ucieka.  Jeśli to nie to, podłacz go pod kompa i zobacz czy wyskakuje jakiś bład abs

Opublikowano

Poziom płynów sprawdzony, jest tyle ile powinno być,myślę że to będzie jakaś usterka mechaniczna.

Opublikowano

A przypadkiem pod recznym nie ma czujnika który odpowiada za kontrolkę jak się go podnosi? ja bym pierwsze to sprawdzał ;)

Opublikowano

Audi w końcu zarejestrowane,wszystkie papiery z rocznikiem już wyjaśnione.

Problem z kontrolką już wstępnie rozwiązany,do wymiany czujnik:

http://auto-truck3.pl/product.php?id_product=8361

Jeśli chodzi o temperaturę to znalazłem manuala tu na forum z wymiana czujnika temp płynu chłodzącego, i pewnie też od tego zacznę.

Początkowe wrażenia z jazdy A4? Bardzo pozytywne.

 

Opublikowano (edytowane)

00.jpeg

 

Takie tam w plenerze:)

 

Edytowane przez sebaoo2
Opublikowano

1111.jpeg

Problem świecącej się kontrolki załatwiony, winny był czujnik, założony nowy i wszystko gra.

Opublikowano (edytowane)

Dzisiaj przyszły dwie paczuszki,w jednej czujnik temperatury płynu chłodniczego, a w drugiej adapter do naprawy regulacji głośności w radiu,gdyż z tym tez jest problem. W najbliższym czasie wymiana.00076.jpeg

Edytowane przez sebaoo2
Opublikowano

Gdzie ten czujnik sie znajduje?

Opublikowano

Tu masz temat o wymianie.

 

Opublikowano

pisz gdzie ten adapter wytargałes i za ile :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...