Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Parowanie lamp Xenon


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam nie wiem czy dobry dział.

Mam problem z parowaniem lamp xenonowych zostały przerobione na bixenon z soczewką hella uszczelnione u Gwertego niedawno zmieniłem 2 dekielki lampy na nowe oryginalne ale dalej parują co działać dalej ktoś doradzi zasmarować regulację?

22adbb19135bd.jpg

f0a0749d06e79.jpg

Opublikowano

Ja bym się najpierw przyjrzał okolicom przetwornicy.

Opublikowano

Założyłem 2 deki Elki nowe na żarówki jeszcze zamówię 1 na przetwornice i zobaczę czy się poprawi 

Opublikowano

Z tego co się orientuję to przeważnie jest problem z uszczelkami od regulacji świateł

Opublikowano

Rozbierał ktoś taką regulację ?

Opublikowano

Regulacja uszczelniona i dalej paruje jakieś pomysły ?

Opublikowano

Sprawdź jeszcze uszczelki dekli z tylu i same dekle. Gdzieś może być pęknięcie


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

dekielki są nowe regulacja uszczelniona jeszcze może oring na kierunku zmienie

Opublikowano

Czy lampę wysuszyles na maxa?

Wysłane z mojego XT1572 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Zawsze możesz kupić nowe w ASO, pewnie nie będą parowały :lol:

Opublikowano

Może trzeba poprawić wentylację , a nie za wszelką cenę uszczelniać ?

Opublikowano

Cześć,
mój pierwszy post na forum, ale się dołącze bo warto wspomnieć, że przy mocno szczelnych puszkach istotne jest "jakie" powietrze zamkniemy w środku. Wraz z temperaturą ilość wody, którą jest w stanie powietrze zmagazynować spada (wilgotność względna) i np jak montowałeś reflektory przy 25'C przy wilgotności 60% to takie powietrze zamknąłeś w reflektorze - ono zacznie oddawać wodę przy ok 16-17'C:

Tu można policzyć (wyznaczasz punkt rosy):
http://andrew.rsmas.miami.edu/bmcnoldy/Humidity.html

W takiej temperaturze Ci zacznie nawet najbardziej szczelny reflektor parować z takim powietrzem wewnątrz. Dlatego bardzo istotnym jest aby w przypadku szczelnych rozwiązań zamykać węwnątrz "SUCHE" powietrze. I nie chodzi tu o wygrzewanie czy coś w tym stylu bo wygrzewając reflektor nie pozbywasz sie z powietrza wody, ona ciągle tam jest w postaci pary wodnej. Warto o tym pamiętać, szczególnie teraz kiedy powietrze jest cholernie naładowane wodą, jak w jakichś tropikach (u mnie obecnie przy 24 stopniach mam 56% wilgotności... gdybyś takie powietrze zamknął do idealnie wysuszonego słoika rozgrzanego nawet do 200'C to ten słoik najszczelniej jak się da zakręcony by zaparował od środka w temp.  ok 13-14'C, a poniżej już byłby dramat. ;) dlatego ważna jest wentylacja aby ta para wodna miała którędy wyjść z tego reflektora, a jak jej nie ma to musisz przewietrzyć reflektor powietrzem o niskiej wilgotności inaczej będziesz miał wieczny problem.

Poczytaj sobie:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Temperatura_punktu_rosy
https://pl.wikipedia.org/wiki/Wilgotność_powietrza
 

Opublikowano
W dniu 7.05.2017 o 14:29, wsółek napisał:

dekielki są nowe regulacja uszczelniona jeszcze może oring na kierunku zmienie

I jak, udało Ci sie uporać z parowaniem?

Mam podobny problem.

Opublikowano

 Zróbcie to jak rafsus zrobił no tego uszczelnić łączenie klosza z obudową i piankowe uszczelki na dekielkach obrócić na drugą stronę i będzie szczelnie. Ja tak zrobiłem i tylko przy ulewie i jeździe 150 kmh +- mały pasek pary na dole reflektora Ale jest to do przyjęcia 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...