zwonko Opublikowano 11 Maja 2017 Opublikowano 11 Maja 2017 jw. to turbo nie pompuje to już stara lepiej bujała. przepływka DUŻO DUŻO gorzej niż stara, stąd mieszanka uboga. zrób to szybko bo powypalasz zawory, bo jesteś znacznie poza regulacją lambdy. na moje oko przy składaniu tych rzeczy (turbo i przepływki) ktoś dobrze coś popitolił. Przy takich wartościach turbo i przepływu powietrza nie ma co przypuszczać że nie będzie stukać.
inzKornel Opublikowano 11 Maja 2017 Autor Opublikowano 11 Maja 2017 7 godzin temu, zwonko napisał: jw. to turbo nie pompuje to już stara lepiej bujała. przepływka DUŻO DUŻO gorzej niż stara, stąd mieszanka uboga. zrób to szybko bo powypalasz zawory, bo jesteś znacznie poza regulacją lambdy. na moje oko przy składaniu tych rzeczy (turbo i przepływki) ktoś dobrze coś popitolił. Przy takich wartościach turbo i przepływu powietrza nie ma co przypuszczać że nie będzie stukać. Możliwe, że coś spartolil przy wkładaniu turbo. Podejrzewam, ze gdybym zapytał się o tabliczke mnożenia to by mi nie powiedział. Taki fachura. Przeplywke wkladalem sam. Co mozna tam spartolic? odkrecasz stara, wkrecasz nowa i po sprawie. Chociaz jak znam siebie to i przy takim czymś mogłem coś zje**ć... Jeśli to coś pomoże, to mogę dodać, że po tych wszystkich zmianach pojawiły mi się problemy z obrotami. Bardzo wolno spadają i jak wcisne sprzeglo to przez chwile obroty wisza a potem dopiero spadaja. Przy zmianie biegu na chwile podnosza sie o jakies 200 i potem w dol... Nie wiem czy to coś pomoże ale może przybliży diagnoze... Jeszcze przy robieniu logow mialem takie dziwne zawiechy. Pedal w podlodze a na chwile obroty potrafily sie zatrzymac na 4k. na ok sekunde...
witold2452 Opublikowano 11 Maja 2017 Opublikowano 11 Maja 2017 Myślę, że niepotrzebnie wymieniałeś turbinę i tę przepływkę
zwonko Opublikowano 11 Maja 2017 Opublikowano 11 Maja 2017 Ktoś coś źle podpiął, nie podpiął, zrobił jakąś szczeline, źle skręcił etc. 33 minuty temu, witold2452 napisał: Myślę, że niepotrzebnie wymieniałeś turbinę i tę przepływkę W sumie na tamtym dało się jeździć na tym to strach nawet myśleć o jeździe.
inzKornel Opublikowano 11 Maja 2017 Autor Opublikowano 11 Maja 2017 Turbine wymienilbym tak czy inaczej bo tak swiszczala jak cholera... Przeplywka uzywka ~100pln wiec majatku nie stracilem. Teraz maly update. Wkurzylem sie i poszedlem na szybko jeszcze raz wyjac i wlozyc przeplywke, przy okazji aplikujac pol puszki spraju do czyszczenia hamulcow... I zgadnijcie jaki efekt... Audi ożyło! Nie wiem czy to już seria ale w końcu czuć ten moment załączenia turbiny, no i w końcu się odpycha. 100km/h po chwili 140km/h bez problemu. Sprawdze jeszcze te obroty na dniach. Oczywiście szczelność też sprawdzę i logi wpadną jak wrócę do "siebie" gdzie mam kompa.
zwonko Opublikowano 11 Maja 2017 Opublikowano 11 Maja 2017 To trzeba było zrobić logi przy testach. Spreyem potraktowałeś przepływkę tak?
inzKornel Opublikowano 11 Maja 2017 Autor Opublikowano 11 Maja 2017 (edytowane) 31 minut temu, zwonko napisał: To trzeba było zrobić logi przy testach. Spreyem potraktowałeś przepływkę tak? Nie mam kompa chwilowo wlasnie... Chyba ze vcds pojdzie na win10 a ja całe życie żyłem w błędzie i kobicie lapka podbieram... Jeśli tak to Aż sprawdzę jutro. Preparatem do czyszczenia hamulcow, to potraktowałem, tak gdzieś wyczytałem i na yt gościu tak czyścił. Edytowane 11 Maja 2017 przez inzKornel
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się