Arek8888 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Witam. Cieknie mi przewód prowadzący od zbiorniczka do maglownicy. Dopiero w przyszłym tygodniu będę mógł zaprowadzić auto do warsztatu na naprawę, więc na te kilka dni chciałbym wlać płyn do wspomagania z uszczelniaczem. Mam pytanie, czy za pomocą strzykawki mogę wyssać cały płyn ze zbiorniczka bez obaw, że układ się zapowietrzy?
wesz82 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Jezeli nie przekroczysz pewnego stanu to tak. Co do pomyslu z proba tego uszczelnienia to bez komentarza to zostawie....
Arek8888 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2017 11 minut temu, wesz82 napisał: Jezeli nie przekroczysz pewnego stanu to tak. Co do pomyslu z proba tego uszczelnienia to bez komentarza to zostawie.... A jakiego stanu nie wolno przekraczać?
Arek8888 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2017 A jeśli wlanie płynu z uszczelniaczem to bardzo zły pomysł, to tego nie zrobię. Mocno nie cieknie, raptem spadnie w ciągu dnia kilka kropli, więc myślałem, że taki niewielki wyciek da się doraźnie uszczelnić. Tak jak mówiłem - w przyszłym tygodniu zaprowadzę auto do warsztatu na naprawę wycieku i wymienię płyn. Nie będę na tym uszczelniaczu jeździł
majkel_majki Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Nie ma sensu nic poza olejem dolewać.
wesz82 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Logicznie biorac. Uszczelniacz zatka ww otwór ale przy okazji moze uszkodzic pompę i magiel. Oddaj do warsztatu lub zrób sam i bedzie dobrze..
Arek8888 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Racja, nie będę go zalewał. A powiedzcie mi, co tam najprawdopodobniej mogło ulec uszkodzeniu? Przewód kapie na połączeniu z maglownicą (ta metalowa część przewodu jest mokra). Czy on mógł przerdzewieć, czy siadła jakaś uszczelka, czy może jeszcze coś innego? i czy dużo jest roboty z wymianą tego przewodu?
wesz82 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Sa tam dwie miedziane lyb aluminiowe podkładki i tyle. Zdejmij koło i bedziesz widział to jak na dłoni. Moze puszcza na zakuciu????
Arek8888 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Mi to właśnie wygląda jakby ciekło spod którejś podkładki. Wrzucam zdjęcie jak to wygląda:
pan kierownik Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Na początek to wyczyść ten przewód i odtłuść go. Bez tego to można sobie gdybać skąd cieknie.
wesz82 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Kup alu lub miedziane podkładki i zrób sam algo daj mechanikowi.
Arek8888 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2017 No właśnie jutro będę kontaktował się z mechanikiem w tej sprawie, dzięki za rady.
Arek8888 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Problem rozwiązany. Ciekło na podkładce. Po wymianie nie cieknie
wesz82 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Sam ogarnales?? Zmien plyn jak nie zmieniales przez 2 lata.
Arek8888 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Sam nie robiłem, bo pod blokiem ciężko to zrobić, a i do roboty się spieszyłem. Płyn był wymieniany rok temu, ale i tak wymienię w tym tygodniu i zrobię płukankę.
Arek8888 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Spoko, a czy 2 litry wystarczą na wypłukanie + wymianę?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się