dawidos726 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 (edytowane) Cześć. Audi a4 b6 2003. Fabrycznie był założony concert. Obecnie jest włożony RNS e i takiego kupiłem. Nie był podpięty CAN i linia K. Z canem sobie poradziłem, ale teraz myślę dlaczego nie mogę się połączyć vagiem z rnse skoro jest wszystko podpięte tak jak na zdjęciach. Po kolei jak u mnie to wygląda. K line to pin 5 wtyczka B w rnse. W concert K line to pin 3 wtyczka C i jest to kabel jasno zielony z niebieskim i przez adapter wchodzi do pinu 5 w rnse, ale dalej nie mogę się połączyć. Jak pierwszy raz wyjalem nawigacje to byla platanina kabli. Jakos przelacznik can bus diete itd nie wiem po co. Czy ktoś miał podobny problem z podpięciem diagnozy? Poniżej zdjęcia. Edytowane 22 Kwietnia 2017 przez dawidos726
Tom A4 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 jeśli wszystko wygląda na ori chodzi mi o instalację to na początek proponuję sprawdzić przejście między pinem 5 we wtyczce Quadlck w rns-e a pinem nr 7 w złączu obd 2 , ale zanim to zrobisz czym chcesz się łączyć z rns-e? Bo nie każdy program i kabel daje rade, zwłaszcza chińskie vcds-y mają problem z łącznością z rns-e.
dawidos726 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2017 (edytowane) Vag.com nie pamietam wersji ale laczy sie do 2003r. Dzis przelozylem pin 5 kostka b z adaptera rnse na pin 7 w kostce c. I na pin 5 laczyl sie i slychac bylo trzaski w glosnikach a na pinie 7 nic nie bylo slychac. Dodatkowo w adapterze rnse nie bylo kabla z pinem 7c Edytowane 23 Kwietnia 2017 przez dawidos726
Tom A4 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 żaden vag com nie działa z rns-e jak masz zwykły kabel kkl to forum jest program vcds lite i tym połączysz się bez problemu
dawidos726 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2017 4 godziny temu, Tom A4 napisał: żaden vag com nie działa z rns-e jak masz zwykły kabel kkl to forum jest program vcds lite i tym połączysz się bez problemu Ani vcds Ani auto.com nie dal rady. Dopiero z kolega na krotko do obd2 i diagnoza dzialala. Ogolnie na poczatku byly tam powpinane jakies przekazniki canbus dietz i spora platanina kabli. Czy byla mozliwosc ze cos sie spalilo? Teraz jak dojsc do tego zeby normalnie diagnoza dzialala przez złączu obd2 a nie na krotko?
Tom A4 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 sprawdziłeś czy jest przejście z obd na pin k line tak jak ci pisałem ?
dawidos726 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2017 1 godzinę temu, Tom A4 napisał: sprawdziłeś czy jest przejście z obd na pin k line tak jak ci pisałem ? Podpialem masa plus i linia k z kabla obd2 do wpietej wtyczki rnse. I wtedy dzialalo
Tom A4 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 miałeś sprawdzić czy z obd z pinu k line jest przejscie do pinu 5 do rns-e tam nie ma nic żadnych urządzeń ma być przejście i tyle wtedy diagnoza będzie
Tom A4 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 miernik w rękę w pin 7 w obd wpinasz jedną sondę w pin nr 5 we wtyczce do rns-e drugą miernik ustawiasz na zwarcie lub diodę tak żeby piszczał i sprawdzasz. Jak piszczy przejście jest jak nie to jest błąd w instalacji lub gdieś jest przerwana linia k
dawidos726 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2017 59 minut temu, Tom A4 napisał: miernik w rękę w pin 7 w obd wpinasz jedną sondę w pin nr 5 we wtyczce do rns-e drugą miernik ustawiasz na zwarcie lub diodę tak żeby piszczał i sprawdzasz. Jak piszczy przejście jest jak nie to jest błąd w instalacji lub gdieś jest przerwana linia k Niby nie piszczy. Pisalem ze wpinalem z 7 pinu w obd do rnse i dodatkowo plus i mase i diagnoza dzialala. Czyli wychodzi na to ze cos na tej lini lezy. I teraz co robic dalej. Wyminac wszystkie moduly i sprawdzac czy nic nie koliduje czy jak?
Tom A4 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 sprawdź czy we wtyczce tej co z auta wychodzi zwykłe iso czy tam piszczy
Tom A4 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 jeśli tam będzie przejście to przelotka jest do d..... widać po niej że to najtańsze badziewie i często są tam błędy w przewodach
dawidos726 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Nie piszczy. Nie wiem czy dobrze robie. Jedna sonda w pin piaty rnse druga sonda w obd2 pin 7 zaplon wlaczony pc tez
Tom A4 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 nie tak bez kompa i zapłonu masz tylko w pin 7 wsadzić sondę od miernika i w iso czarne do kabla zielono niebieskiego drugą sondę i ma piszczeć sprawdź czy dotykasz do styków w obd i w iso
dawidos726 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2017 10 minut temu, Tom A4 napisał: nie tak bez kompa i zapłonu masz tylko w pin 7 wsadzić sondę od miernika i w iso czarne do kabla zielono niebieskiego drugą sondę i ma piszczeć sprawdź czy dotykasz do styków w obd i w iso Dalej nie piszczy
Tom A4 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 problem z instalacją albo robisz coś nie tak. Masz dwie opcje albo pruć instalację i szukać usterki albo pociągnąć nowy przewód z obd do radia albo z klimatronika do radia i po kłopocie
Tom A4 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 ciągnij nowy przewód z obd do radia będzie najszybciej albo pruj instalacje ale to bez sensu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się