Mirek95 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 witam posiadam audi a4 b6 1.8 t 125 kw quattro w benzynie jest to wersja USA z 2002 roku mam mały lecz wielki problem z autem całym telepie rzuca obroty poprostu faluja po wyzej 3 tys obrotow auto jakos jedzie jak przytrzymam na biegu chcek miga sprawdziłłem błedy vagiem 17887. P1479 , 16514. P0130 , 17963. P1555 , 17748. P1340 , 16685. P0301 , 16687. P0303 , 17536 P1128 , 17536 . P1128 teraz tak czesc tych błedow znika na jakis czas wraca spowrotem cewki przrzucałem z innego smaochodu to samo swiece nowe był robiony rorzad jest dobrze ustawiony 16 oczek jest na znakach na dole i na gorze
adrian242424 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 (edytowane) 1. 17887/ P1479/005241 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure 2. 17963/P1555 - Boost Pressure Control: Upper Limit Exceeded 3. 17748/P1340/004928 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation 4. 16685/P0301/000769 - Cylinder 1 Misfire Detected 5. 16687/P0303/000771 - Cylinder 3 Misfire Detected 6. 17536/P1128/004392 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean 7. 16514/P0130/000304 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit Wiec tak, pierwsze 2 błędy są powiązane z podciśnieniem, 1 błąd brak podciśnienia na serwie hamulca, 2 błąd przeładowanie turbo, N75 do sprawdzenia, musisz sprawdzić wężyk, zaworki zwrotne jak to zrobić i co gdzie szukać opisane jest na forum. Błąd 3 złe ustawione wałki, rozciągnięty łańcuch lub uszkodzony czujnik G40/G28, czujnik G40 znajduje się na wałku ssącym pod obudową rozrządu. Błąd 4 i 5 masz przerwy w zapłonach na 1 i 3 cylindrze. Błąd 6 i 7 coś jest z paliwem (słabe cienienie, wtryski lub nieszczelny dolot --> problem z podciśnieniem) możliwe, że przez to masz przerwy w zapłonach. Do pełnej diagnozy potrzebne są logi dynamiczne, kanały 002+033, 115+118, 003+020, jak zrobić logi masz na forum. Schemat podcisnienia Edytowane 22 Kwietnia 2017 przez adrian242424
Mirek95 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2017 (edytowane) dzieki dzieki jutro posprawdzam i ogarne to sprawie tego rorzadu cały kompletyny zmieniony ustawiony na znakach jak powinien być nowy napinacz łańcuszek itp. Edytowane 23 Kwietnia 2017 przez Mirek95
marhew Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Czy objawy nie pojawily sie bezposrednio po wymianie rozrzadu? Jesli wymieniany był łańcuch miedzy wałkami to koniecznie do sprawdzenia ustawienie wałków, bo to może byc bezpośrednia przyczyną. 1
Mirek95 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2017 samochód był po wypadku przeskoczył rozrząd pogięło wszystkie zawory itp
Łukasz13 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Rozrząd sprawdzisz w kanale 093 na odpaonym silniku, sądząc po błędzie jest źle ustawiony.
Mirek95 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Dnia 25.04.2017 o 08:24, Łukasz13 napisał: Rozrząd sprawdzisz w kanale 093 na odpaonym silniku, sądząc po błędzie jest źle ustawiony. dzieki wielkie
Mirek95 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2017 witam ponowie dzieki wielkie za pomoc wszystkim objawy ustały wina była sonda lambda i pompa paliwa i czujnik n75 przypadku turbiny obecnie bład z g28 z czujnikiem ze rozrządem coś tam po prostu obecnie zniknął audi powrotem pracuje jak powinna dzeki wielkie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się