Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pęknięty drut


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, pisałem już o ty ale z braku zainteresowania piszę jeszcze raz.  Raz jak usiadłem na fotelu pękł mi drut od regulacji odcinka lędźwiowego który widać na foto. Macie jakiś pomysł co z tym zrobić ? Chciałem wyjąć cały stelaż ale też nie wiem jak. Widziałem już posty że ten element pękał ale nie w tak niefortunnym miejscu. Jest do dolna część całego mechanizmu regulacji. 

20170424_142155-1.jpg

Opublikowano (edytowane)

ha!

o kurde

mam dokładnie tak samo jak Ty

takie auto już kupiłem i też sie zastanawiałem co z tym zrobić ale później jakoś olałem temat. Dołączam sie do tematu i czekam może ktoś coś sensownego podpowie

Edytowane przez WYSKUN
Opublikowano

W sumie to moze miec nawet zly wplyw na kregoslup bo jest nierownomierny nacisk. 

Opublikowano

Ja załatwiłem temat listewką, która opiera się brzegami o stelaż fotela, a środkiem podpiera ten element centralny i działa wszystko ok.

Opublikowano
2 minuty temu, majkel_majki napisał:

Ja załatwiłem temat listewką, która opiera się brzegami o stelaż fotela, a środkiem podpiera ten element centralny i działa wszystko ok.

Pstryknij fotke

Opublikowano

Nie wyjmę tego teraz z fotela, ale patent jest bardzo prosty, jak popatrzysz to będziesz wiedział jak to wstawić.

Opublikowano

Po co otwieracie nowy wątek ???

 

Jak w starym jest wszystko opisane 

 

CO i DLA CZEGO 

Opublikowano

majkel_majki czyli proponujesz zeby wsadzic cos co spodowuje ze ten drut nie bedzie amortyzowal ruchów stelaża tylko w momencie siadania ten plastik oprze sie na tym czyms i bedzie na sztywno ? 

Opublikowano

Zgadza się, ponad rok tak jeżdżę i zarówno fotel jak i plecy mają się dobrze :) elementy stelaża są wystarczająco elastyczne aby lekko się uginać przy zmianie obciążane. Z tym, ze ta decha czy inne ustrojstwo powinno być tak zwymiarowane aby stelaż był oparty na tej samej wysokości, jaką ustalał wewnątrz oparcia zerwany drut.

Opublikowano

Poszedłem za ciosem i zrobiłem takie coś. Zwykły klocek nawet nie przyklejony i jest spoko. Przewód trzeba było wyjąć razem z mocowaniem i puścić za plastikiem który opiera się o ten profesjonalny zderzak ;p. 

20170425_160738.jpg

Opublikowano

A i powstał nowy problem. Nie działało mi sterowanie przód tył, góra dół ok. Po włożeniu tego klocka zaczęło działać i teraz znowu nic. Jak wciskam przycisk regulacji słyszę "cyk" z silniczka ale nie zaskakuje. Miał ktoś kiedyś tak ?

Opublikowano (edytowane)

Chyba niestety silnik się poddał, mogą być zużyte albo zawieszone szczotki. Gdyby kręcił, ale bez zmian kształtu oparcia stawiałbym na zerwaną linkę.

Edytowane przez majkel_majki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...