maks149 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Witam! mam dwumasę i sprzęgło 228mm z a4 b6 awx 5b chciałbym go założyć do swojego BKE tylko niewiem czy spasuję wszystko ? w porównaniu sprzęgło i dwumas z wyglądu są inne. pytanie nr 2 dlaczego w BKE między skrzynią a silnikiem występuję gruby dystans jak w skrzyni 6b skoro jest 5b ? zastanawiam się czy nie wywalić tego grubego dystansu i wtedy wsadzić sprzęgło z awx ?
MemberA4 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 BKE i AWX ma to samo sprzęgło np takie . LUK 600 0040 00. Może masz wsadzone sprzeglo 240 które wyglada inaczej i dla tego masz też dystans. Zmierz to sprzęgło co jest u Ciebie bo jesli masz 240 to musisz zrobić kilka zmian dla sprzegla 228 Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
maks149 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2017 u mnie w BKE dwumas wygląda tak http://e-katalog.intercars.com.pl/dynamic/uni/ws_serve_pic.php?n=52333415131420131760131313196017141813172218141311414838&i=1413111516171114141511141613&s=18n3802dpolslr8sg6m563e9b1 koszt na ic 2tyś a ten z AWX wygląda tak http://e-katalog.intercars.com.pl/dynamic/uni/ws_serve_pic.php?n=52333415131420131760131313196017141813151614141311414838&i=1413111516171114141511141613&s=18n3802dpolslr8sg6m563e9b1 koszt na ic 1300zł jedno i drugie ma 228mm średnicy co w tym sprzęgle jest takiego niezwykłego że aż tak zawyża cene w porównaniu do 2.0tdi to dwumasa na IC kosztuję niecałe 1400zł ?
MemberA4 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Linki nie hulająWysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
maks149 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2017 (edytowane) To jest z BKE A to z AWX Edytowane 25 Kwietnia 2017 przez maks149
MemberA4 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Jak masz możliwość porownaj te dwa kola na stole ale wedlug mnie to od bke jest wyzsze od awx o ok 5.5mm i dla tego jest dystans. Jak wieniec zebaty jest na tej samej wysokosci co w kole od awx to powinno wedlug mnie hulac wszystko bez dystansu. Jak będziesz montowal to pamietaj o krotszych tulejkach centrujacuch skrzynie z silnikiem, keotszych srubach laczacych silnik i skrzynie i krotkich srubach do kola awxWysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
maks149 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2017 (edytowane) właśnie w tym problem ze stara dwumasa jest tak rozwalona że bez wycięcia środka nie da się jej ściągnąć "mijają się otwory ze śrubami :/ " a co z wałkiem ze skrzyni ? nie będzie wtedy za długi ? Edytowane 25 Kwietnia 2017 przez maks149
MemberA4 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Nie bedzie. Ja jezdzilem na skrzyni 6b od avfa bez dystansu jak mialem jeszcze sprzeglo 228 i wszystko działało [emoji4]Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Chyba że.... Możesz miec w wale korbowym nowy typ łożyska igiełkowego które nie jest przelotowe tylko ma taką miseczkę z tyłu ale to wszystko przed montażem musisz pomierzyć suwmiarką albo wzrokowo porownac dodajac te 5.5(5.7)mm czyli grubosc dystansu Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
maks149 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Witam jestem już po zabiegu wszystko śmiga bez problemu nie zakładałem dystansu między skrzynie a silnik i musiałem rozrusznik założyć z AWX-a bo ten z BKE był o właśnie ten dystans za długi. dzięki za informacje
MemberA4 Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 A tulejki centrujace skrzynie z silnikiem zmieniales na te krótkie? Bo bez dystansu sa krotsze o te 5mm wlasnie.Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się