19radzio86 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Witam, wsadziłem pompki po regeneracji i mam duże rozbieżności w dawkach paliwa na poszczególnych cylindrach cylinder 1: -0,05 cylinder 2: -1,48 cylinder 3: 1,55 cylinder 4: 0,05 czy ktoś ma pomysł czym to jest spowodowane i jak to wyregulować? 2.0 tdi, BPW 8V, pompki bosch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moniuh 21 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Jak regenerowales pompki to na pewno dostales papiery z testow, bylo wszystko ok tam? Nowe uszczelnienia dane osingi i miedziane podkladki? mozliwosci sa takie ze moze byc nieszczelnosc, zly montaz w sensie cos krzywo, slaba kompresja na cylindrze. pewnie sa inne jeszcze mozliwosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
19radzio86 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 w papierach wszystko jest ok, wszystkie "bebechy" nowe i nie zamienniki uszczelki o ringi itp, montaż na bank przeprowadzony dobrze... kąty ustawione do 0,1mm, kompresja też ok. dzwoniłem do serwisu w którym mi to regenerowali stwierdził żeby przeczyścić piny na listwie zasilającej i ewentualnie pozamieniać miejscami pompki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moniuh 21 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 kiedys rozmawialem z Robertem z TuneUp o takiej sytuacji to powiedzial ze musza byc boscha uszczelnienia, z miedziana podkladka wlacznie.. Piny z tego co wiem to moga miec wplyw na bipy, a dla testu mozesz podmienic pompki 1 z 2 i 3 z 4 wtedy bedzie widac czy problem "wedruje" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielMod 266 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Gniazda w głowicy były ok? Jeśli gniazda miały progi to możliwe że podczas montażu pompek uszkodziły się oringi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 (edytowane) Wyciągnij pompki drugą i trzecią , dokładnie obejrzyj ich uszczelniacze , szczególnie na tej z trzeciego cylindra . Jak nie mają uszkodzeń to zamień pompki miejscami i wyreguluj pompki od nowa . Napisz jak po tej operacji wyglądają korekcje Edytowane 25 Kwietnia 2017 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się