adamekus Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 (edytowane) Witajcie. Audi a4B6 1.8T BFB. Na benzynie jest OK, natomiast na gazie na niskich partiach obrotów do ok 1,5tys. szarpie i tak jakby strzela w wydech. Po podpięciu pod VAG'a był jeden błąd, który skasowałem, ale to nie pomogło i silnik nadal szarpie 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult) P1128 - 001 - System too Lean Zrobiłem LOG'i na LPG, ale nie wiem, czy dobre. Prosze o sugestie które zrobić, żeby znaleźć przyczynę http://vaglog.pl/log-003_090_093_zqAW41.html http://vaglog.pl/log-003_032_033_4tP79.html http://vaglog.pl/log-011_zg63A6W.html Edytowane 29 Kwietnia 2017 przez adamekus
czechcu Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Za ubogo na gazie. Niech gazownik się przylozy albo samemu ogarnąć Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka
zwonko Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 (edytowane) To nie diesel, logow nie kończy się na 4k. W dieslu przy 4k jesteś już prawie przy odcince. Na benzynowych silnikach logi do 6k (blisko odcinki) . Ciężko do końca określić (przez 4000rpm) ale wydaje mi się ze masz kiepska przeplywke. Zrób log 002+033 na pb. Przed logami kasuje się błędy choć ich nie ma. Błędy kasuje się zaraz przed logami a nie kilka kilometrów przed. Log 011 to w dieslu. W 1.8t (oczywiście jeszcze zależy na jakim sterowniku) standardowa paczka to 002+033, 003+020, 115+118. Na lpg jest faktycznie ubogo i faktycznie wygląda na kiepska relagulacje, ale trzeba spr ci jest na pb. Edytowane 28 Kwietnia 2017 przez zwonko
adamekus Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2017 dzieki za odpowiedzi. zrobiłem LOG'i na PB i na LPG, błędy skasowane przed każdym LOG'iem. PB: statyczny002+032+033: http://vaglog.pl/log-002_032_033_d8AI4tJ.html statyczny014+015+016: http://vaglog.pl/log-014_015_016_bZec79.html dynamiczny 014+015+016: http://vaglog.pl/log-014_015_016_Kg3or.html dynamiczny 002+032+033: http://vaglog.pl/log-002_032_033_V6me4t.html dynamiczny003+020: http://vaglog.pl/log-003_020_0Llt9R.html] dynamiczny 115+118 : http://vaglog.pl/log-115_118_XnJ9930.html LPG: statyczny 002+032+033: http://vaglog.pl/log-002_032_033_jVDGe.html dynamiczny 003+020 http://vaglog.pl/log-003_020_O9d0f6.html statyczny 014+015+016 http://vaglog.pl/log-014_015_016_seEP37.html dynamiczny 014+015+016 http://vaglog.pl/log-014_015_016_y4niw.html Najbardziej przeszkadza mi to wypadanie zapłonu na 2 cylindrze na LPG, wtedy jest bardzo wyczuwalne szarpanie. Powiedzcie jak zdiagnozować dokładnie co to. Podmienić cewke z 2 cylindra na inny?który? czy może to wina po stronie LPG? bo na benzynie takiego objawu nie ma, na statycznym tego nie widać, natomiast na dynamicznym na PB również wyskoczył 2 cylinder. Proszę o sugestie. Pozdrawiam i dzięki!
zwonko Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 (edytowane) Przeplywka trochę zaniza stąd uboga mieszanka. Tragedii jakiejś niby nie ma. Co do wypadania to dziwne jest... Spalania stukowego nie ma. Na pb jedno wypadniecie na lpg masakra. Generalnie można zmierzyć ciśnienie na cylindrach, podmienic cewke czy swiece miejscami. Jak przeskoczy za cewka lub świecą to wiesz o co chodzi. Ale wydaje mi się ze przyczyną będzie coś ciekawszego... Jak masz jak to bym podmienil miejscami wtryskiwacz lpg. To wypadanie na pb to nie wiesz jak często się zdarza? Może ktoś mądrzejszy ode mnie Ci lepiej podpowie. Edytowane 30 Kwietnia 2017 przez zwonko
adamekus Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2017 no wlasnie na PB bardzo rzadko, ale to tez moze przez to ze wiecej na LPG sie jezdzi i nie czuc tak na PB wypadania, bo widzisz, na postoju benzyna nie daje objawów. zaczne od podmiany swiecy i cewki zobaczymy. a co o przeplywce? zabrudzona czy siada?
kaman5151 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Spróbuj zamienić wtryskiwacze miejscami. I zloguj 14+15+16. Zobaczymy czy pójdzie tym tropem.
zwonko Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Tez zaczęłbym od podmiany wtryskiwaczy lpg bo chyba najłatwiej o ile są pojedyncze. Na listwie to zależy jak są wezyki ułożone. Zepsuty wtryskiwacz może się zacinac stąd problem na lpg. Może też się odblokowywac na pb i puszczać gaz. Nie powiem Ci przecież z logu czy przeplywka jest brudna czy juz się utlenila, sam musisz sprawdzić.
adamekus Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2017 cewke z 2 cylindra zamieniłem na 3 i teraz wypadanie zapłonu jest na 3 cylindrze, czyli winowajce raczej na 99% mamy. zmienię cewkę i dam znać. dzięki za sugestie! pozdrawiam!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się