Marques Coma Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Witam. Mam problem z pracą silnika w swoim B6 1.9 tdi AVF. Od jakiegoś czasu auto łapie notlauf, kiedy próbuję go wkręcić na obroty powyżej 3000, wyskakuje czasem check engine. Generalnie w większości przypadków auto rozpędza się do około 120 km/h. Ostatnio próbowałem zastosować "patent" ze strzykawką i wężykiem podłączonym do gruszki turba, bo może ewentualnie sztanga się zacina. Specjalnie nic to nie dało. Są sytuacje kiedy zdaża się, iż auto mogę rozkręcić powyżej wspomnianych 3000 obrotów i do większych prędkości ale jest to sporadyczne, nie wiem od czego uzależnione. Ogólna praca silnika na obrotach jest trochę "twarda" jak to niektórzy nazywają. Robiłem logi 011 i 003 dynamiczne ale nie znam się na interpretacji, więc proszę o wskazówki u interpretację. LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-011.csv LOG-01-011-xxx-xxx.CSV
slawekk1980 Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Nie wiem co robiłeś ale to nie są logi dynamiczne, w zasadzie to nic nie jest. Piszesz coś o patencie ze strzykawką ale dalej nie wiadomo czy sztanga chodzi czy się przycina, jak się przycina to zmienna geometria do czyszczenia. VAG nie wyświetla błędu przeładowywania? 90% przypadków notlaufa to zapieczona geometria.
Marques Coma Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Logi robiłem vcds,em Lite. Nie wiem czemu takie logi wyszły a w zasadzie nie wyszły. Błąd przeładowania oczywiście, że się pojawia, bo nie raz kasowałem check engine właśnie z tego powodu. ale czy przy zawalonej geometrii zdażały by się przypadki, kiedy można jednak auto rozpędzić i wkręcić na większe obroty?
marky2552 Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Opublikowano 29 Kwietnia 2017 (edytowane) wrzuć te pliki na vaglog.pl będzie czytelniej Edytowane 29 Kwietnia 2017 przez marky2552
Marques Coma Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2017 może teraz bardziej czytelne? Może ktoś umie to zinterpretować ? http://vaglog.pl/log-011_1AOh9KQ.html http://vaglog.pl/log-003_vvjs1.html
ecobuda Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Skoro wiesz że turbo przeładowuje to daj sobie spokój z kotami tylko weź się do roboty. Sprawdź ręcznie czy sztanga od zmiennej geometrii chodzi luźno, następnie pozprawdzaj wężyk podciśnienia i spróbuj odmienić n75.Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
ecobuda Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Skoro wiesz że turbo przeładowuje to daj sobie spokój z logami tylko weź się do roboty. Sprawdź ręcznie czy sztanga od zmiennej geometrii chodzi luźno, następnie pozprawdzaj wężyk podciśnienia i spróbuj odmienić n75.Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
slawekk1980 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Godzinę temu, Marques Coma napisał: może teraz bardziej czytelne? Może ktoś umie to zinterpretować ? http://vaglog.pl/log-011_1AOh9KQ.html http://vaglog.pl/log-003_vvjs1.html Jaja sobie robisz, to dalej nie są logi, to dalej jest nic. Nie chodzi o format tylko sposób przeprowadzenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się