A4 B6 Multi Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 Witam mam taki problem.Wczoraj w trasie podczas jazdy wyskoczył błąd check engine .Auto normalnie jechało nie było żadnych innych objawów,pełna moc nic nie kopcił itp.Dzisiaj jezdziłem i tez wszystko było Ok aż do czasu jak zacząłem mocno przyśpieszać i nagle przy 120km/h odłączyło turbine.Auto zgasiłem ,zapaliłem i znowu pełna moc ,ale kontrolka cały czas świeciła.Gdy już jechałem po kompa do domu to nagle kontrolka zgasła...Mimo tego wywaliło błąd Mass Air Flow Sensor (G70). Co będzie do wymiany??
wujeklebek Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 zrob logi turbiny Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
A4 B6 Multi Opublikowano 1 Maja 2017 Autor Opublikowano 1 Maja 2017 2 minuty temu, wujeklebek napisał: zrob logi turbiny Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Dzięki za szybką odpowiedz.Musiałbyś napisać jak to dokładnie zrobić [w vcds]bo obecnie jestem na etapie zapoznawania się z programem... Co do samej turbiny to wydaje się być w stanie idealnym[auto ma pełną moc,nie kopci,turbo chodzi bardzo cicho]
wujeklebek Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 mhm za chwile wrzucę ci link do yt jak to zrobićWysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
wujeklebek Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 to powinno byc ok Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 Zapisuj zawsze dokładnie jaki numer błędu...
A4 B6 Multi Opublikowano 1 Maja 2017 Autor Opublikowano 1 Maja 2017 3 godziny temu, kamil-vag napisał: Zapisuj zawsze dokładnie jaki numer błędu... 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal P0101 - 35-10 - - - Intermittent
kamil-vag Opublikowano 2 Maja 2017 Opublikowano 2 Maja 2017 16485/P0101/000257 Check Intake Air Filter Check Mass Air Flow Sensor (G70) - Check Ground Spots Check Wiring and/or Connections from/to Mass Air Flow Sensor (G70) Mass Air Flow Sensor (G70) faulty Air Leak(s) after Mass Air Flow Sensor (G70) Excessive restrictions in the Intake/Exhaust System Dirty air filter, clogged snow screen, clogged CAT Ground Spots corroded or Paint Residue Wiring and/or Connections from/to Mass Air Flow Sensor (G70) faulty Zrób log dynamiczny 003, 008 i 011 (3 bieg 1200 obrotów i gaz w podłogę do 4000 obrotów) Potem sprawdź działanie EGR w Basic Settings grupa 003.
A4 B6 Multi Opublikowano 2 Maja 2017 Autor Opublikowano 2 Maja 2017 Dzisiaj znowu to samo zapaliła sie kontrolka check engine,ale auto ma pełną moc.Log dynamiczny moge zrobic jak kupie laptopa z działajacą baterią bo obecnie to tylko poprzez zasilacz:(
A4 B6 Multi Opublikowano 7 Maja 2017 Autor Opublikowano 7 Maja 2017 Ok mam już laptopa z działającą baterią ,więc mogę sprawdzać. A jeżeli chodzi o ten EGR to wchodzę w Basic Settings grupa 03 i co dalej?
kamil-vag Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 Tak BS, potem 003, przy okazji log, no i go... Tylko nagrzej motor do 90 najpierw bo inaczej będzie przerywał i nie przestrasz się, ecu sam zwiększy obroty do testu i potem zmniejszy, poczekaj niech kilka razy tak zrobi i zakończ loga...
A4 B6 Multi Opublikowano 16 Maja 2017 Autor Opublikowano 16 Maja 2017 A więc to jest log 03 08 011 od 1,2obr do 4tyshttp://vaglog.pl/log-003_008_nD4Y6r.html Jak doszło do 4 tys odcięło całkowicie moc,auto nie miało mocy [turbo działało] Po ponownym odpaleniu wszystko działa poprawnie ,check nie wyskoczył o dziwo ,ale co chwile wyskakuje i gaśnie.Po tym wyskoczył błąd: 17965Charge pressure control:Positive deviation P1557 - 35-00 a tu log egr:http://vaglog.pl/log-003_Kv2R0uB.html ale nie było tak że auto dodawało i zmniejszało obroty,podniósł do 1,2 chyba i tak trzymał cały czas.
kamil-vag Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 Zgubiłeś w 003 008 011 grupę 011, ale po błędzie widać, że masz przeładowanie przy butowaniu, więc pewnie zacina się zmienna geometria...
A4 B6 Multi Opublikowano 16 Maja 2017 Autor Opublikowano 16 Maja 2017 (edytowane) 4 godziny temu, kamil-vag napisał: Zgubiłeś w 003 008 011 grupę 011, ale po błędzie widać, że masz przeładowanie przy butowaniu, więc pewnie zacina się zmienna geometria... No już coraz częściej się to dzieje:( Teraz jak odpaliłem auto to przy gazowaniu muł do 2200obrotów i nagle ciągnie od 2200obrotów,normalnie to wciska juz od 1800...Po zgaszeniu i odpaleniu brak mocy jak wcześniej po butowaniu.Po ponownym zgaszeniu i odpaleniu znowu wszystko OK.Check nie świeci... Co robić?Od czego zacząć?Bo wczoraj przy wyprzedzeniu odcięło mi moc i było nieciekawie,niezbyt bezpieczna jest obecnie jazda tym samochodem:( Edytowane 16 Maja 2017 przez A4 B6 Multi
kamil-vag Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 Turbo na stół i do czyszczenia i na przyszłość unikać emeryckiej jazdy... Wysłane z mojego 8070 przy użyciu Tapatalka
A4 B6 Multi Opublikowano 16 Maja 2017 Autor Opublikowano 16 Maja 2017 (edytowane) 7 minut temu, kamil-vag napisał: Turbo na stół i do czyszczenia i na przyszłość unikać emeryckiej jazdy... Wysłane z mojego 8070 przy użyciu Tapatalka Dzięki Kamil za pomoc i szybkie odpowiedzi.Mam nadzieję że to jest przyczyna i na darmo nie będę wyciągał tej turbiny.Jeszcze pytanie czy dużo roboty jest przy tym??Dam rade to zrobić sam czy lepiej dać to komuś kto się zna? Czyli rozumiem że 1.9tdi trzeba butować częściej i to jest lepsze dla silnika niż zamulanie? Edytowane 16 Maja 2017 przez A4 B6 Multi
kamil-vag Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 (edytowane) 22 godziny temu, A4 B6 Multi napisał: Czyli rozumiem że 1.9tdi trzeba butować częściej i to jest lepsze dla silnika niż zamulanie? Lepsze tylko pamiętać, żeby silnik był już rozgrzany i nie bać się przycisnąć na 3 biegu do 3 tysięcy... zalegającą sadzę, trzeba sukcesywnie wypalać Bo inaczej dzieje się to co u Cb, chyba, że dochodzi problem puszczającego oleju, który wspomaga zapiekanie spalin... Albo puszcza turbo albo też pierścienie mogą popuszczać olej - niebieski dym, mogą też wtryski przylewać - wtedy taki biało-siwy gryzący dym... Edytowane 17 Maja 2017 przez kamil-vag
A4 B6 Multi Opublikowano 17 Maja 2017 Autor Opublikowano 17 Maja 2017 (edytowane) Oleju raczej nie bierze nic bo 2tys temu wymieniłem i jest ten sam poziom.Nie dymi na wolnych,ani przy butowaniu...Raz mi się zdarzyło że dymił ,ale to było wtedy jak go odpalałem na zimnym i telepało silnikiem na wolnych...Więc? Check to teraz co chwile się zapala i gaśnie.A nie jest to jakiś czujnik ciśnienia czy coś takiego??Ten sensror g70? Jedyną zmianę jaka mam po zmianie oleju z 5w30 GM na 5w40 MOTUL to ,to że na 5w40 po 2tys km od wymiany słychać jak turbo delikatnie głośniej świszczy niż na 5w30:( Edytowane 17 Maja 2017 przez A4 B6 Multi
kamil-vag Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 Skasuj błędy i zrób loga pełnego z 003 008 011
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się