Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BKE] Elektryczna klapa gasząca


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam pytanie do kogoś kto to przerabiał lub jest w temacie. jak powinna działać elektryczna klapa? w systemie 0/1? czyli w pełni otwarta na pracującym silniku i w pelni zamknięta przy gaszeniu a chwile potem znow otwarta. tak być powinno i jest u mnie.

z tym że...i tu moja zagwostka..

po odpaleniu silnika klapa jest otwarta na 100% lecz chwile po tym lekko się przymyka i płynnie faluje nie wielkimi skokami(coś jak ryba ogonkiem;) po dodaniu gazu otwiera się bardziej przy czym gdy silnik schodzi z obrotów zamyka sie niemal całkowicie i tuż przed biegiem jałowym znowu jest troche przymknięta i lekko faluje. palcem jej nie zatrzymasz ani nie ruszysz,przy zgaszeniu błyskawicznie się zamyka i po chwili otwiera w pełni czekając na rozruch.

czy na pracującym silniku tak ma być?

Opublikowano

Klapa gasząca czy raczej przepustnica ? ? ? Jaki masz silnik ? 

Opublikowano

Bke,

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

No to to jest przepustnica, ktora pełni dodatkowo rolę klapy gaszącej.

Opublikowano

Ok, jaka jest jej główna rola?

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Regulacja dopływu powietrza do komory spalania.

Opublikowano

Co to ma na celu? I od czego zależy

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Znając życie pewnie jakieś rozwiązanie pro eko

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...