Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B5] 2.8 30v ACK EuropaBlau by tomczas


tomczas

Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, BlackHazelAudi napisał:

Spróbuj to nasmarować wd-40 albo

Na razie miałem pod ręką WóDe 40 i zapsikuję co jakiś czas na lepsze trawienie ;) Jak to nie pomoże to będę walczył dalej.

 

Godzinę temu, enczu napisał:

Ale kombinujesz z tymi dystansami.

Przez ten zrypany sklep na allegro i ich odpowiedź, ze ten nie pasuje, a ten na własne ryzyko bo kołnierz za duży, do tego gdzieś na forum przewinął mi się temat że zakupione pierścienie nie pasują.

 

Godzinę temu, enczu napisał:

Wbijaj na dystom.pl,piszesz 10mm audi a4 b5 i masz. Nie przejmujesz sie ze cos nie pasuje.

Wezmę do serca radę specjalisty i tak zrobię.

 

Teraz pytania w sprawie UPG.  W lutym ściągam głowice bo wszystko wskazuje na walniętą UPG. Nurtują mnie 2 rzeczy, jak z dostępem do ściągnięcia kolektorów wydechowych, czy do ściągnięcia misy olejowej trzeba zrzucać sanki? Oraz czy po ściągnięciu misy - tej pierwszej części, bo o ile pamiętam i dobrze kojarzę to misa u nas składa się z 2 części, jestem w stanie dostać się do korbowodu w taki sposób, aby wyciągnąć tłok górą, gdyby okazało się, że pierścienie są do wywalenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miały być dystanse, ale odłożyłem temat do wiosny, w zamian za to mikołaj w postaci kuriera przywiózł taki pakunek ;) Może jakoś to siądzie. Do wymiany odboje i nakrętki na przednich amorach :)

 

20171209_085351.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, RasAugii napisał:

1BE na sprzedaz bedzie w takim razie? :D

Tak, ale na wiosnę dopiero i po sprawdzeniu stanu faktycznego tylnych amorów - mówię o 1BE, bo tył mi coś nie pasuje. Trochę miękkie. d*pa lubi się znacznie ugiąć i zamyszkować w trasie przy prędkości autostradowej. Ale z drugiej strony przy próbie ugięcia i puszczenia ładnie wraca do góry i się nie buja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mała zapowiedź kolejnego moda, która czeka już na montaż, filmik z działania i funkcji może już dziś wieczorkiem ;)

25286937_1558721640843188_73689186_n.jpg

Edytowane przez tomczas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miały być dystanse, ale odłożyłem temat do wiosny, w zamian za to mikołaj w postaci kuriera przywiózł taki pakunek [emoji6] Może jakoś to siądzie. Do wymiany odboje i nakrętki na przednich amorach [emoji4]
 
20171209_085351.thumb.jpg.efade278e2136678a7cf498ae75997fa.jpg
Kumpel ma u sb takiego weitec'a i chwali sb :)

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.12.2017 o 19:08, Zbychuwow napisał:

Kumpel ma u sb takiego weitec'a i chwali sb :)

Mój okazał się nie do końca sprawny :/ tył wylany. Dzwoniłem już do zakładu gdzie podejmą się regeneracji. Wymiana wkładu, uszczelnienie itd - 250-300zł/szt. Dogadałem się ze sprzedającym, bo wg jego zapewnień miał być igła. Czekam na częściowy zwrot gotówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierunki US założone, niestety brakło funkcji przyciemniania postojówki - kwestia zmiany komponentów. Wszystko to zostanie zastosowane w wersji V2, zostanie też dołożony moduł DRL na nowej instalacji. Nowa wersja zaowocuje zmniejszeniem pudełeczek i będzie w wersji cyfrowej. Wiem, że taki moduł można kupić na allegro, ale co swoje to swoje :wink:

 

25286937_1558721640843188_73689186_n.jpg.b49c8686ba7e9abdb148be3ed493661190.jpg 25360437_1559656240749728_1149411371_n.jpg 25627571_1568574739857878_1519970714_n.jpg

25627569_1568592579856094_2115002644_n.jpg 20171222_113344.jpg

 

 

 

Edytowane przez tomczas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierunki US założone, niestety brakło funkcji przyciemniania postojówki - kwestia zmiany komponentów. Wszystko to zostanie zastosowane w wersji V2, zostanie też dołożony moduł DRL na nowej instalacji. Nowa wersja zaowocuje zmniejszeniem pudełeczek i będzie w wersji cyfrowej. Wiem, że taki moduł można kupić na allegro, ale co swoje to swoje :wink:
 
25286937_1558721640843188_73689186_n.jpg.b49c8686ba7e9abdb148be3ed493661190.jpg.70231b5b88103d3e6527893526369950.jpg 25360437_1559656240749728_1149411371_n.jpg.c56d915fbd85b7451640167ef5eb7a34.jpg 25627571_1568574739857878_1519970714_n.jpg.bb2b01ffdcb96beccdd3386470ac53f4.jpg
25627569_1568592579856094_2115002644_n.jpg.9ea2d721bb545907cd1babaaba5b4d88.jpg 20171222_113344.thumb.jpg.f88bab3eba02ec65a115523a68353f10.jpg
 
 
 
Ooo Panie, piękne to [emoji2] sam długo myślałem jak to zrobić i daleko było mi do Twojej wizji [emoji6]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Houdini napisał:

Ooo Panie, piękne to emoji2.png sam długo myślałem jak to zrobić i daleko było mi do Twojej wizji emoji6.png

Jak nie chcesz kombinacji to można po prostu zrobić na żarówce dwuwłóknowej. Z tym że postojówka nie będzie przygasać podczas pracy kierunku. Najtańszy taki zestaw kosztuje ok 130zł, ten kilkanaście złotych ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie chcesz kombinacji to można po prostu zrobić na żarówce dwuwłóknowej. Z tym że postojówka nie będzie przygasać podczas pracy kierunku. Najtańszy taki zestaw kosztuje ok 130zł, ten kilkanaście złotych [emoji6]

Ja już mam obrysy, właśnie na dwuwłóknowej[emoji6] włączane razem z pozycją bądź niezależnie. Też chciałem aby gasły przy włączeniu kierunków przez wykorzystanie przekaźnika zwiernego, ale wpadł zewnętrzny zestaw komfortowych kierunków co trochę komplikuje sprawę [emoji6]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Houdini napisał:

ale wpadł zewnętrzny zestaw komfortowych kierunków co trochę komplikuje sprawę emoji6.png

nic nie komplikuje, przynajmniej ten co ja posiadam, bo ma własny układ i będzie działał na 100% :) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie komplikuje, przynajmniej ten co ja posiadam, bo ma własny układ i będzie działał na 100% [emoji4] 
 
No ja mam właśnie zewnętrzny, i jakbym brał sygnał z manetki do przekaźnika, to przy krótkim (włączającym komfortowe) gasły by na chwilę. Obecnie mam włożone ledowe i różnica między obrysem a kierunkiem jest duża, więc w miarę widoczny jestem jak skręcam [emoji14]

Strona kierowcy LED
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Houdini napisał:

z manetki do przekaźnika

Wydaje mi się, że po wpięciu się instalacje za komfotowym kierunkiem byłoby ok, bo to on daje impuls na żarówkę...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że po wpięciu się instalacje za komfotowym kierunkiem byłoby ok, bo to on daje impuls na żarówkę...
 
Tyle że na kierunek idzie sygnał przerwany, a nie ciągły. Jedynie między manetką a ori przerywaczem idzie stały sygnał.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Houdini napisał:

Tyle że na kierunek idzie sygnał przerwany, a nie ciągły.

Dowiem się u mego magica i przekaże mu to co pisałeś, przy okazji będę wiedział co do modułu kierunków, bo też mnie męczy trzymanie niedopiętego kierunku przy zmianie pasa, jeździłem chwilę Mondeo i tam był właśnie w serii 3x błysk przy machnięciu manetką :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co by nie było tak kolorowo, poranek wigilijny zaowocował brakiem ładowania, ledwo dotarłem do domu bez ładowania (70km) i auto dosłownie po wjechaniu na parking zgasło. Że auto potrzebne w ten dzień na gwałt, podmianka aku na inny, wyzerowany pod prostownik i tak jakimś cudem objechałem wieczór wigilijny. Następnego dnia niespodzianka, ładowanie wróciło do normy, ale tylko na chwilkę, bo kontrolka od ładowania i wskaźnik ładowania znów dał się we znaki. Po mocniejszym przegazowaniu ładowanie wracało i zanikało. Jutro wymiana regulatora napięcia i mam nadzieję że problem ustąpi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi obecnie też się kończą szczotki, jeśli u Ciebie też szczotki, to pomyśl o wymianie samych szczotek, w zakładzie gdzie robią takie rzeczy krzyknęli 30 zł, regulator w sklepie topran/huco(średnia półka obydwie) ponad 150 zł, ori ponad 500[emoji6]

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się zakupić cały regulator za 50zł - leżak magazynowy ze sklepu w którym zazwyczaj kupuję części i nigdy nie było problemu. Niestety nie wiem jakiej firmy bo nigdzie nie ma logo. Ani na pudełku jak i samym regulatorze. Wiem że jak nie będzie pasował/działał to mogę oddać bez problemu bo jestem stałym klientem ;) Jedno jest pewne, było zamawiane pod silnik V6 do audi, ale klient się nie zgłosił i tak sobie leżał i leżał.  

Edytowane przez tomczas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to spoko cena. Mój jest jakiś z wtyczką i nikt go nie robi [emoji14] więc wpadną tylko nowe szczotki bo sam regulator działa bardzo dobrze [emoji6]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...