Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana rozrzadu w BFB z hydraulicznym napinaczem.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, potrzebuję coś sprawdzić a jako tako instrukcji nie znalazłem.

 

Jak napiąć i ustawić napinacz hydrauliczny, który napina rolkę?

 

Jak mocno naciągnąć pasek samą rolką przed puszczeniem hydraulicznego?

 

 

Pytam bo rolka prowadząca przy napinaczu hydraulicznym obkleja się guma z paska.

 

Wysłane z mojego MI 3W przy użyciu Tapatalka

 

 

Opublikowano

Jest instrukcja w sam naprawiam co i jak. Ściągnij i czytaj. Ja robiłem po tym i jest ok. 

Opublikowano

Jakiś link dobry człowieku?

Wysłane z mojego MI 3W przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
2 godziny temu, robafini napisał:

Jak napiąć i ustawić napinacz hydrauliczny, który napina rolkę?

 

Jak mocno naciągnąć pasek samą rolką przed puszczeniem hydraulicznego?

Dla ścisłości w tej wersji rozrządu to nie jest napinacz tylko tłumik drgań. Napinanie odbywa się tylko i wyłącznie rolką napinającą.

Opublikowano

No dobra. To tłumik drgań z łapa od rolki dajemy na 0 przy wystrzale czy z luzem?

Wysłane z mojego MI 3W przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

8mm luzu. Po skręceniu i obróceniu silnikiem może się zawierać od 6mm do 10mm i jest OK

Opublikowano

Ja składałem na wiertło 7 mm ☺

Opublikowano

Witam mam prośbę mógłby ktoś zaktualizować link do tej serwisowki. Z góry dziękuję 

Opublikowano

Czegoś nie wiesz konkretnie czy po całości potrzebujesz info?

Opublikowano

Potrzebuję linku gdyż miałem ta serwisówke ale gdzieś w telefonie mi przepadła a było tam przejzyscie wytłumaczone jak ustawić napinacz z tłumikiem hydraulicznym jak i cały pasek było tam bodaj 9 stron a chciałem sobie odświeżyć 

Opublikowano
6 godzin temu, influencer napisał:

Potrzebuję linku gdyż miałem ta serwisówke ale gdzieś w telefonie mi przepadła a było tam przejzyscie wytłumaczone jak ustawić napinacz z tłumikiem hydraulicznym jak i cały pasek było tam bodaj 9 stron a chciałem sobie odświeżyć 

Ustawiasz przerwę na 6-10mm(optymalnie 8mm) i będzie hulać.

Opublikowano

To kwintesencja tej operacji, ale mam wrażenie, że kolega chciał otrzymać namiar na info całości operacji od początku do końca krok po kroku....

 

Opublikowano

a nie lepiej przejść na napinacz bez tłumika hydraulicznego?

Opublikowano
52 minuty temu, Banan napisał:

a nie lepiej przejść na napinacz bez tłumika hydraulicznego?

hydrauliczny jest lepszy, po pierwsze nie halasuje, a po drugie rozrzad sie zuzywa wolniej.

Opublikowano

Dokładnie, potwierdzam..

Na hydraulicznym napinaczu rozrząd jest bardziej "elastyczny, miękki" właśnie dzięki napinaczowi hydraulicznemu/tłumikowi i stąd m.in jego większa trwałość.

Nie bez przyczyny producent w pierwszym zamyśle tak to skonstruował.

Opublikowano

Zakładałem kilka razy ten zamienny z tą aluminiową zaślepką i nic się nie dzieje, passat znajomego już kilka lat jeździ na tym zestawie i pracuje cichutko i równiutko. 

Opublikowano

też nie zauważylem w swoim 1.8t AWT żadnych negatywnych skutków 

Opublikowano

I dobrze....

Jeździjcie więc i bądźcie zadowoleni z poprawnego działania, oby cały czas.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...