Skocz do zawartości
IGNOROWANY

a4 b6 2.0 alt trzęsie po ssaniu


dial987

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam audi a4 b6 2.0 alt niestety mam problem jak wszyscy posiadacze alt ;) chyba ze się mylę ,otóż po odpaleniu silnika i zejśćiu ze ssania trzęsie silnikiem po odpięciu kostki przepływomierza problem znika po odpięciu kostki zapala tez dobrze i jest ok podłaczyłem komputer i brak błędów na vag-u a przepłyka pokazuje na wartościach  w jezdzie przepływ powietrza prawidłowy ? prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc

trzesie jak auto jest na ssaniu czy juz jak sie ssanie wylaczy ? po rozgrzaniu jest ok ? zadnych innych obajwów nie ma ?ile przepływka wskazuje na postoju i ile przy max bucie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzęsie jak sie ssanie wyłączy i niema żadnych innych objawów chociaż jest jeszcze jeden nie zawsze ale czasami jak jest auto zimne po nocy zapala za drugim razem za pierwszym mogę krecic a nawet nie łapnie a za drugim na strzał po rozgrzaniu jest ok pali super i nic sie nie dzieje , przepływka pokazuje na postoju 3,70 g/s a przy maxie ok 90g/s jak odepne przepłyke problem znika na zimnym silniku i żadnego błedu ręce juz odadaja mi i mechaniką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukał bym nieszczelnosci jakichs w dolocie, porob logi statyczne i dynamiczne grupy 002 + 032 + 033.

u mnie bylo akurat odwrotnie dopoki byla na ssaniu to szarpalo i obroty falowaly jak sie  rozgrzalo bylo ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok sprawdzę to, a jaką przyczynę miałeś? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie odpiety byl taki wezyk ktory podpinany jest od dolu rury dolotowej na wysokosci harmonijki co idzie do odmy. z ktorego ostrowa jestes ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie dokładnie Ostrów tylko Ostrzeszów ok posprawdzam odlot i podłączenie go dziś 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak cos zluze pomoca jak sie wykuruje mieszkam 35km od ostrzeszowa bywam tam co jakis czas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety logów nie porobie bo komp mi nawalił...dolot spradzony i raczej szczelny  wszystko mib jest tak jak powinno bez logów ciezko cokolwiek powiedzieć bede sie staral  w piatek podjechac i podłaczyc boshem kts 520

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czasem ciezko znalesc nieszczelnosc mi tez sie wydawalo ze jest ok a jednak nie bylo, w sumie to nadal jest cos nie do konca dobrze bo wolno opadaja obroty przy zmianie biegów, u ciebie opadaja prawidlowo czyli natychmiastowo po wcisnieciu sprzegla ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam automata multitronic obroty spadają szybko po wciśnięciu gazu w podłogę na postoju wydaje się w porządku, ciężko powiedzieć czy kolektor ssący jest szczelny psikalem już różnymi planami na kolektor wszędzie i niby nigdzie nie wciąga powietrza ale to może być złudzenie niewiem czy go nie wyciągnąć 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez psikalem wszedzie gdzie sie da i zadnej reakcji nie bylo a jednak nieszczelnosc byla duza. zrobilbym najpierw logi bo to nic nie kosztuje a dopiero potem wzial sie za ewentualne wyciaganie kolektora. sprawdz tez temaperatury na zimnym silniku i po rozgrzaniu w blokach 130 131 134. na zimnym silniku przed uruchomieniem w grupie 134 temperatury powinny byc do siebie zblizone. Na zegarze temeperatura prawidlo wzrasta do tych 90oC i sie utrzymuje ?

nagraj tez dzwiek silnika po odpaleniu chodzi o to trzesienie zeby bylo slychac jak silnik pracuje

Edytowane przez killler
.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napięcie sondy przed kat.mam 1.5volta a za kat. 0.5 V na postoju i zapalonym silniku to normalne? Czujniki cieczy pokazują normalnie na ciepłym i zimnym i utrzymuje 90 stopni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napięcie sondy przed kat.mam 1.5volta a za kat. 0.5 V na postoju i zapalonym silniku to normalne? Czujniki cieczy pokazują normalnie na ciepłym i zimnym i utrzymuje 90 stopni.

_20170512_184348.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego screenu ciezko cos powiedziec, musisz porobic normalne logi statyczne i dynamiczne, dobrze zeby log trwal ok 1 minuty, wtedy moze cos sie wiecej rozjasni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem dziś nią dużo i wyskoczyly takie bledy

_20170513_125530.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nastawnik odpada pół dnia przekladalem od kolegi i to samo podejrzewam że to wariator bo ma duże skoki i rzuca mocno olejem tak jakby nie trzymał ciśnienie jest jeszcze jeden objaw jak jest zimny to po oddalenie terakocie jak diesel przez 3 sek i tak jakby zaciagnie olej i już przestaje.

_20170513_125447.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłem przejście do sterownika od kostki od nastanika i przejscie i napięcie jest ,bezpiecznik kolo sterownika od nastawnika tez wporzadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doładuj akumulator, moze tez byc cos z czujnikiem polozenia wałka rozrzadu, jak masz mozliwoc to go podmien, jest to czujnik ktory jest widoczny z przodu przy pokrywie rozrzadu dochodzi do niego kostka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...