dial987 Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 Witam posiadam audi a4 b6 2.0 alt niestety mam problem jak wszyscy posiadacze alt chyba ze się mylę ,otóż po odpaleniu silnika i zejśćiu ze ssania trzęsie silnikiem po odpięciu kostki przepływomierza problem znika po odpięciu kostki zapala tez dobrze i jest ok podłaczyłem komputer i brak błędów na vag-u a przepłyka pokazuje na wartościach w jezdzie przepływ powietrza prawidłowy ? prosze o pomoc
killler Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 czesc trzesie jak auto jest na ssaniu czy juz jak sie ssanie wylaczy ? po rozgrzaniu jest ok ? zadnych innych obajwów nie ma ?ile przepływka wskazuje na postoju i ile przy max bucie ?
dial987 Opublikowano 9 Maja 2017 Autor Opublikowano 9 Maja 2017 trzęsie jak sie ssanie wyłączy i niema żadnych innych objawów chociaż jest jeszcze jeden nie zawsze ale czasami jak jest auto zimne po nocy zapala za drugim razem za pierwszym mogę krecic a nawet nie łapnie a za drugim na strzał po rozgrzaniu jest ok pali super i nic sie nie dzieje , przepływka pokazuje na postoju 3,70 g/s a przy maxie ok 90g/s jak odepne przepłyke problem znika na zimnym silniku i żadnego błedu ręce juz odadaja mi i mechaniką.
killler Opublikowano 10 Maja 2017 Opublikowano 10 Maja 2017 szukał bym nieszczelnosci jakichs w dolocie, porob logi statyczne i dynamiczne grupy 002 + 032 + 033. u mnie bylo akurat odwrotnie dopoki byla na ssaniu to szarpalo i obroty falowaly jak sie rozgrzalo bylo ok
dial987 Opublikowano 10 Maja 2017 Autor Opublikowano 10 Maja 2017 Ok sprawdzę to, a jaką przyczynę miałeś?
killler Opublikowano 10 Maja 2017 Opublikowano 10 Maja 2017 u mnie odpiety byl taki wezyk ktory podpinany jest od dolu rury dolotowej na wysokosci harmonijki co idzie do odmy. z ktorego ostrowa jestes ?
dial987 Opublikowano 10 Maja 2017 Autor Opublikowano 10 Maja 2017 No nie dokładnie Ostrów tylko Ostrzeszów ok posprawdzam odlot i podłączenie go dziś
killler Opublikowano 10 Maja 2017 Opublikowano 10 Maja 2017 jak cos zluze pomoca jak sie wykuruje mieszkam 35km od ostrzeszowa bywam tam co jakis czas
dial987 Opublikowano 10 Maja 2017 Autor Opublikowano 10 Maja 2017 niestety logów nie porobie bo komp mi nawalił...dolot spradzony i raczej szczelny wszystko mib jest tak jak powinno bez logów ciezko cokolwiek powiedzieć bede sie staral w piatek podjechac i podłaczyc boshem kts 520
killler Opublikowano 11 Maja 2017 Opublikowano 11 Maja 2017 czasem ciezko znalesc nieszczelnosc mi tez sie wydawalo ze jest ok a jednak nie bylo, w sumie to nadal jest cos nie do konca dobrze bo wolno opadaja obroty przy zmianie biegów, u ciebie opadaja prawidlowo czyli natychmiastowo po wcisnieciu sprzegla ?
dial987 Opublikowano 11 Maja 2017 Autor Opublikowano 11 Maja 2017 Ja mam automata multitronic obroty spadają szybko po wciśnięciu gazu w podłogę na postoju wydaje się w porządku, ciężko powiedzieć czy kolektor ssący jest szczelny psikalem już różnymi planami na kolektor wszędzie i niby nigdzie nie wciąga powietrza ale to może być złudzenie niewiem czy go nie wyciągnąć
killler Opublikowano 11 Maja 2017 Opublikowano 11 Maja 2017 (edytowane) tez psikalem wszedzie gdzie sie da i zadnej reakcji nie bylo a jednak nieszczelnosc byla duza. zrobilbym najpierw logi bo to nic nie kosztuje a dopiero potem wzial sie za ewentualne wyciaganie kolektora. sprawdz tez temaperatury na zimnym silniku i po rozgrzaniu w blokach 130 131 134. na zimnym silniku przed uruchomieniem w grupie 134 temperatury powinny byc do siebie zblizone. Na zegarze temeperatura prawidlo wzrasta do tych 90oC i sie utrzymuje ? nagraj tez dzwiek silnika po odpaleniu chodzi o to trzesienie zeby bylo slychac jak silnik pracuje Edytowane 11 Maja 2017 przez killler .
dial987 Opublikowano 12 Maja 2017 Autor Opublikowano 12 Maja 2017 Napięcie sondy przed kat.mam 1.5volta a za kat. 0.5 V na postoju i zapalonym silniku to normalne? Czujniki cieczy pokazują normalnie na ciepłym i zimnym i utrzymuje 90 stopni.
dial987 Opublikowano 12 Maja 2017 Autor Opublikowano 12 Maja 2017 Napięcie sondy przed kat.mam 1.5volta a za kat. 0.5 V na postoju i zapalonym silniku to normalne? Czujniki cieczy pokazują normalnie na ciepłym i zimnym i utrzymuje 90 stopni.
killler Opublikowano 13 Maja 2017 Opublikowano 13 Maja 2017 z tego screenu ciezko cos powiedziec, musisz porobic normalne logi statyczne i dynamiczne, dobrze zeby log trwal ok 1 minuty, wtedy moze cos sie wiecej rozjasni
dial987 Opublikowano 13 Maja 2017 Autor Opublikowano 13 Maja 2017 Jeździłem dziś nią dużo i wyskoczyly takie bledy
dial987 Opublikowano 13 Maja 2017 Autor Opublikowano 13 Maja 2017 Nastawnik odpada pół dnia przekladalem od kolegi i to samo podejrzewam że to wariator bo ma duże skoki i rzuca mocno olejem tak jakby nie trzymał ciśnienie jest jeszcze jeden objaw jak jest zimny to po oddalenie terakocie jak diesel przez 3 sek i tak jakby zaciagnie olej i już przestaje.
dial987 Opublikowano 14 Maja 2017 Autor Opublikowano 14 Maja 2017 sprawdziłem przejście do sterownika od kostki od nastanika i przejscie i napięcie jest ,bezpiecznik kolo sterownika od nastawnika tez wporzadku.
killler Opublikowano 14 Maja 2017 Opublikowano 14 Maja 2017 doładuj akumulator, moze tez byc cos z czujnikiem polozenia wałka rozrzadu, jak masz mozliwoc to go podmien, jest to czujnik ktory jest widoczny z przodu przy pokrywie rozrzadu dochodzi do niego kostka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się