Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

a4 b6 2.0 alt trzęsie po ssaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Czujnik przełożony ale błąd nadal wybija po przejechaniu kilku km i zmian zero, wczoraj gdy w dzień było 22stopnie auto zapalilo znacznie lepiej praktycznie odrazu i nie trzęslo to by wynikało że albo odlot jest gdzieś nieszczęsny albo czujnik temp chociaż niby pokazują dobrze tak stwierdził elektryk a który czujnik jest odpowiedzialny i daje sygnał do kompa ten za silnikiem koło grodzi? Dodam że niedawno wymieniłem cały termostat z czujnikiem jakieś 3 miesiące temu. Trochę mnie niepokoi ten walek ssący bo ma duży skok jak założę klucz na niego i poruszam w prawo i lewo.

Edytowane przez dial987
Opublikowano

mi chodzilo o ten czujnik ktory jest na rozrzadzie z przodu, tak w ogole jaki masz przebieg ?

to ze rano przez chwile terkocze to normalne, w tych silnikach luzy zaworowe sa kasowane hydraulincznie, i dopiero jak pompa poda cisnienie to pracuje jak nalezy

Opublikowano

Aha ok no ja podmienilem czujnik położenia walka z przodu pod pokrywką rozrządu na walkę ssący i nic zero zmian.ale akurat mam napewno do wymiany bo jest słaby jak postów dwa dni kupię nowy bo i tak mnie to czeka.

Opublikowano

Przebieg 307 tys 

Opublikowano

ja tez kupilem nowy aku 2 tyg temu, stary padl z dnia na dzien.

no 307 tys to juz troche jest moze byc cos faktycznie z tym wariatorem.

z tym ze skoro piszesz, ze po odpieciu przepływomierza wszystko jest ok i nie wystepuja zadne problemy co by wskazywalo na jakas inna usterke. po odpieciu przepływki jest podawana domyslana dawka paliwa(wieksza).Co by moglo nadal wskazywac na jakas nieszczelnosc.

ciezko cos doradzic tak przez internet, ogolnie nie tak latwo dojsc do teco co kuleje, a wymieniac w ciemno tez sie mija z celem.

najciekawsze jest to ze na ssaniu jest ok a dopiero pozniej zaczyna sie cos dziac, a po osiagnieciu wyzszej temperatury przez silnik znow jest ok.

te zmienne fazy rozrzadu mozna sprawdzic vagiem, jest o tym temat w dziale diagnostyki

Opublikowano

No jest tak jak piszesz, ok poczytam i sprawdzę. 

Opublikowano

Witam mam podobny problem tylko u mnie trzesie autem i obroty faluja odrazu po porannym odpaleniu silnika przez okolo 10 sekund, po odpieciu kostki z przeplywomierza problem nie wystepuje.

Wystarczy przeczyscic przepływomierz czy to cos innego ? Moze przepustnica ?

Opublikowano

Sam jeszcze do tego nie doszlem ale czyszczenie nic ci nie Pomorze chyba że masz ją uszkodzoną, na sam przód podłącz komputer i zobacz błędy ja u siebie podmienilem przepływomierz i nic to nie dało.

Opublikowano

dokładnie, w pierwszej kolejnosci podlaczaj vaga bo tak to gdybanie przyczyn moze byc wiele, zaczynajac od wszelkich nieszczelnosci koncac na ukladzie zaplonowym

Opublikowano
2 godziny temu, killler napisał:

dokładnie, w pierwszej kolejnosci podlaczaj vaga bo tak to gdybanie przyczyn moze byc wiele, zaczynajac od wszelkich nieszczelnosci koncac na ukladzie zaplonowym

Błędów zadnych nie mam, a nieszczelności nie ma, jedyne co mechanik powiedzial zeby przepustnice wyczyścić

Opublikowano

czyszczenie raczej nic nie pomoze, ale mozesz sprawdzic po zamontowaniu zrob adaptacje

Opublikowano

ok, dzieki na dniach sie za to zabiore i dam znać jak jest po wszystkim

Opublikowano

Ja zauważyłem że trzęsie mi buda na postoju gdy mam wlaczona klimatyzację, wyłączam klime i ustaje co to może być? 

Opublikowano

Witam, u mnie powodem falowania obrotów codziennie z rana na zimnym silniku były popękane gumy pod kolektorem, polecam sprawdzić, auto chodzi jak nowe ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...