Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wysokie obroty po odpaleniu silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z moja audi 1.8 ADR instalacja gaz, otóż  gdy odpalam silnik czy ciepły czy zimny to łapie wysokie obroty ponad 1500 dochodzi do 2000, na ciepłym silniku czasami więcej, i jak schodzi z tych obrotów to potrafi samochód zgasnąć bo zamula go, gdy się rozgrzeje silnik i przełączy na gaz to gdy nagle dodam gazu to jest chwila takiego szarpnięcia jakby się przydławił na chwilę, gdy się rozgrzeje do 90 to jest ok, na benzynie takiego problemu nie ma, dodam filmiki pod postem, najgorzej mnie denerwuje to łapanie obrotów zaraz po odpaleniu, na kompie wyskakuje błąd 16502  czujnik temperatury silnika - sygnał za wysoki - stały, co o tym myślicie proszę o pomoc 

 

Opublikowano

Zmień czujnik temp ale wsadź jakiś dobry a nie zamiennik bo efektu po zamienniku nie będzie. Te obroty przy odpalaniu to raczej będzie walnięta przepustnica.

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, k232 napisał:

Zmień czujnik temp ale wsadź jakiś dobry a nie zamiennik bo efektu po zamienniku nie będzie

...albo będzie chwilowy, czy nawet przeciwny do zamierzonego. Istotny czujnik, kwoty nie kosmiczne. Nie ma co "żydzić". Bo to się zemści. Zamienniki te z niskiej póły(a więc większość) już niejednemu narobiły nerwów.  Jak kupowałem A6 z ABC to też był wsadzony(mimo, że czuć dbałość o auto) no name. "One tak mają" odpowiedział synalek właściciela na moje pytanie "co jest z obrotami"(od 1000 do 1100 pływały leniwie). Ledwo się opanowałem, bo mi ciśnienie skoczyło -szczyl co właśnie kupił pierwszy samochodzik i jaki oblatany... hoho. Kilosów nabite z 300 plus 200 po placyku i co pytanie to wszystko wie. Np. czujnik temperatury oleju to "od oleju w ASB, bo one tak miały..." hahaha. Filozof z Łańcuta -pozdrawiam młody jak to czytasz.

Wywaliłem badziewko, założyłem inny czujnik i jest ok.

Edytowane przez pulpecik
Opublikowano (edytowane)

A gdzie się ten czujnik znajduje i jakiej firmy polecacie kupic ? jakiś link do aukcji może ? a z tą przepustnicą co mam zrobić jedynie na nową  wymienić lub jakąś używkę ? 

Edytowane przez SoltyS123
Opublikowano

Starą przepustnicę wyciągnij wyczyść ją i zrób adaptację. Wpisz sobie w Google czujnik temp. Audi a4 b5 1.8 i daj na grafikę, będziesz dokładnie widział gdzie on się znajduje.

Opublikowano

Tak to będzie to, jak masz kupować jakiś zamiennik za 70 zł to lepiej dodaj drugie tyle i kup oryginalny z ASO.

Opublikowano

Witam, przepustnica została wyjęta i wyczyszczona (była prawie czysta) i nadal ten sam problem

Opublikowano

To szukaj gdzieś nieszczelności w takim razie.

Opublikowano

No właśnie bo jak wyjmowałem tą przepustnice to starałem się wszystkie węże co widziałem to sprawdzic czy nie są sparciałe i wyglądało ok wszystko ;x

Opublikowano

Czy ok to byś musiał ściągnąć kolektor, wtedy sprawdzić nieszczelności.

Opublikowano

dobra do zamknięcia, nie wiem czy coś poradzę na to

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...