kosiorpiotr1979 Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 Wymieniłem w silniku 1.8t bfb napinacz łańcucha wałków rozrządu bo w oryginalnym rozpadl się ślizg. Napinacz kupiłem na allegro niby oryginalny za 800zl z łańcuchem. Napinacz wytrzymał 15 tysięcy i zaczął grzechotac. Wymieniłem na zakupiony w Niemczech firmy vaico i wytrzymał 7tys i zaczyna grzechotac. Dodam że jeżdżę na oleju vavoline 5w30, zmieniam co 10 tys. Autem jeżdżę spokojnie nie katuje silnika.Miska olejowa była ściągana czyszczony smog od pompy i miska. Ciśnienia oleju nie sprawdzałem bo 2 mechaników odpalało auto bez pokrywy zaworów i stwierdzili że widać że ciśnie jest ok i nie chcieli nawet mierzyć. Auto ma 195tys oryginalnego przebiegu. Rozmawiałem w serwisie audi i powiedziano mi że muszę kupić oryginalny napinacz za 2200zl i będzie ok. Boje się że wydam te pieniądze i dalej będzie problem. Co wy na to , jakie są wasze opinie i doświadczenia Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka
Dominik93 Opublikowano 10 Maja 2017 Opublikowano 10 Maja 2017 Dziwne bo ja kupowałem napinacz vaico i zrobiłem na nim już ok 15tkm i jest spokój i cisza a na poprzednim napinaczu na rozgrzanym oleju klekotal jak diesel , cała zimę wytrzymał i podczas odpalania rano również nawet nie zabrzeczal . Olej motul 5w40 x cess Skoro siadają Tobie tak szybko te napinacze sprawdziłbym ciśnienie oleju bo tutaj może być główny winowajca.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się