Kozi Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Witam, Załączam poniżej wykresik: Czekam na komentarze:) W planach, zgodnie z zaleceniem Witka - wywalenie katalizatora. W dalszych planach FMIC. P Łukasz
spanky Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 ladnie ... szkoda ze przy wymianie turbulum nie wywaliles kata
Kozi Opublikowano 13 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2009 No właśnie z tym katem... Naczytałem się o tym na forum i zadania są podzielone. Jedni mówią, że czuć zmianę, inni, że to tylko autosugestia , jeszcze inni mówią o problemach na przeglądach. Są też opinie, że A4 brzmi trochę polonezowato, a jeszcze inni mówią, że zaczyna być słychać turbo help!
f16mysliwiec Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 No właśnie z tym katem... Naczytałem się o tym na forum i zadania są podzielone. Jedni mówią, że czuć zmianę, inni, że to tylko autosugestia , jeszcze inni mówią o problemach na przeglądach. Są też opinie, że A4 brzmi trochę polonezowato, a jeszcze inni mówią, że zaczyna być słychać turbo help! Po wywaleniu kata, zostawieniu puszki po nim jest zajebsicie turbinka swiscy ze talala
Wihajster Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 ładny przyrost mocy i Nm.W koncu to auto na starość zaczęło jezdzić
Reggi Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 No właśnie z tym katem... Naczytałem się o tym na forum i zadania są podzielone. Jedni mówią, że czuć zmianę, inni, że to tylko autosugestia , jeszcze inni mówią o problemach na przeglądach. Są też opinie, że A4 brzmi trochę polonezowato, a jeszcze inni mówią, że zaczyna być słychać turbo help! Nic nie brzmi polonezowato ..ja nie mam kata i wydechu środowego i tragedii nie ma ..turbo ładnie świszcze ..wywalaj to dziadostwo
skalarx Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 No właśnie z tym katem... Naczytałem się o tym na forum i zadania są podzielone. Jedni mówią, że czuć zmianę, inni, że to tylko autosugestia , jeszcze inni mówią o problemach na przeglądach. Są też opinie, że A4 brzmi trochę polonezowato, a jeszcze inni mówią, że zaczyna być słychać turbo help! ...inni, że to tylko auto.. co??? Zrobiłem ten sam błąd co Ty, ale szybko się poprawiłem i teraz czekam na wiosnę z korektą. Po wywaleniu kata "autosugestia" przyprawiła mnie o odpływ krwi z mózgu od przyspiechy
Łaszczu Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 No właśnie z tym katem... Naczytałem się o tym na forum i zadania są podzielone. Jedni mówią, że czuć zmianę, inni, że to tylko autosugestia , jeszcze inni mówią o problemach na przeglądach. Są też opinie, że A4 brzmi trochę polonezowato, a jeszcze inni mówią, że zaczyna być słychać turbo help! Nic nie brzmi polonezowato ..ja nie mam kata i wydechu środowego i tragedii nie ma ..turbo ładnie świszcze ..wywalaj to dziadostwo Ja mam nie mam kata, środkowego i końcowego. To to już jest całkiem Hardcor:P szczegolnie w centrum, przejezdzająć kamienicami:D A katalizator wywalaj i nawet sie nie zastanawiaj.
Reggi Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Ja mam nie mam kata, środkowego i końcowego. To to już jest całkiem Hardcor:P szczegolnie w centrum, przejezdzająć kamienicami:D Hardcore ? Gdzie .. to light chyba jest .. ja tam słysze tylko turbo i delikatne wibracje...ale to spowodowane brakiem jednego wieszaka
Kowi87 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Kolega uzyskał tą samą moc co ja po wirusku odrazu autko odmuliło sie
Kozi Opublikowano 13 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2009 No jezdzi sie inaczej i do tego troszkę taniej
Kowi87 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 ale takie osiagi uzyskałes na nowej turbinie AWX bo widze w podpisie :gwizdanie: ja cały czas podejmuje decyzje czy rzeźbić
Reggi Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 ale takie osiagi uzyskałes na nowej turbinie AWX To ty masz na swoim AVG bez Turba AWX ..tyle
Kowi87 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 ale takie osiagi uzyskałes na nowej turbinie AWX To ty masz na swoim AVG bez Turba AWX ..tyle no ja tak a co?? przecież to ledwo 30km wiecej :gwizdanie:
Kozi Opublikowano 13 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2009 Turbo i tak było do zmiany, więc przy okazji awarii zmieniłem na AWX'owe
Reggi Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 no ja tak a co?? No to , ze masz taki sam wynik bez turba jak kolega z suszem AWX
Kowi87 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 No to , ze masz taki sam wynik bez turba jak kolega z suszem AWX No właśnie mnie też to zdziwiło czego tak mało u kolegi wyszło :gwizdanie:
Reggi Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 No to , ze masz taki sam wynik bez turba jak kolega z suszem AWX No właśnie mnie też to zdziwiło czego tak mało u kolegi wyszło :gwizdanie: W sumie to ja mam AFN..ciekawe ile w mojej padlinie wyjdzie Strach się bać
spetsnaz Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 No to , ze masz taki sam wynik bez turba jak kolega z suszem AWX No właśnie mnie też to zdziwiło czego tak mało u kolegi wyszło :gwizdanie: W sumie to ja mam AFN..ciekawe ile w mojej padlinie wyjdzie Strach się bać może po modzie wróci do serii.. czyli 110KM
Reggi Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 może po modzie wróci do serii.. czyli 110KM HA HA HA EOT
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się