sk8rudex Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 Witam, czy istnieje w bezpiecznikach plus, który pojawi się po przekręceniu kluczyka i nie spadnie na nim napięcie podczas rozruchu silnika? Pytam ponieważ mam zegar zamontowany z procedurą startu i gdy przekręcam kluczyk na zapłon zegar startuje oraz gdy odpalę po zagrzaniu świec samochód na sekundę znika napięcie i zegar zaczyna całą procedurę od nowa. Pozdrawiam
prezesik18 Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 Na podstawie przekaźników, gdzie masz śruby od dołu na 90% drugi z lewej nie zanika napięcie podczas odpalania.
sk8rudex Opublikowano 18 Maja 2017 Autor Opublikowano 18 Maja 2017 (edytowane) Tam mam aktualnie wpięte i zanika :-( Wszystkie przewody mam połapane do tych śrub.. Masę, stały plus i po stacyjce, Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Edytowane 18 Maja 2017 przez sk8rudex
prezesik18 Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 jest tam na pewno jedna śruba na której nie zanika, żarówka/multimetr w rękę i znajdziesz.
sk8rudex Opublikowano 18 Maja 2017 Autor Opublikowano 18 Maja 2017 (edytowane) Ok, sprawdzę jeszczę jeszcze raz, ale wątpię... EDIT: Sprawdziłem wszystkie śruby pod kierownicą i plus po stacyjce jest jeden i do tego podczas rozruchu zanika, następnie mamy 3 x stały plus i masa. Nie mam pojęcia pod co się wpiąć, żeby nie było spadku podczas rozruchu. Edytowane 20 Czerwca 2017 przez sk8rudex
sk8rudex Opublikowano 23 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2017 Ktoś jakiś pomysł jeszcze ma? myślałem, żeby opóźniacz startu zamontować, żeby zegar ruszał np. po 3 sekundach..
sk8rudex Opublikowano 23 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2017 Nie, u mnie to inaczej wyglada.. Od lewej: plus po stacyjce, 3x stały plus, masa i to wszystko. Nie mam tyle zaciskow co ty..Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
sk8rudex Opublikowano 23 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2017 Tak to u mnie wygląda ;-) Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
badyl666 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Do gniazda diagnostycznego i do wyłącznika awaryjnych idzie kabel czarno-niebieski z tego samego bezpiecznika S23 15A po stacyjce.
sk8rudex Opublikowano 23 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2017 Do gniazda diagnostycznego i do wyłącznika awaryjnych idzie kabel czarno-niebieski z tego samego bezpiecznika S23 15A po stacyjce.Nie traci napięcia przy rozruchu?Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
badyl666 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Tak wynika ze schematu. Musisz sam potwierdzić czy to prawda.
sk8rudex Opublikowano 23 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2017 (edytowane) Dnia 23.06.2017 o 10:20, badyl666 napisał: Tak wynika ze schematu. Musisz sam potwierdzić czy to prawda. Okej,dzisiaj sprawdzę. Dzięki wielkie ;-) EDIT: Działa, spadek napięcia jest do 7V na kablu czarno-niebieskim, ale zegar nie startuje od nowa, jest gitara Na zaciskach z mojej fotki, spadało do 0V dziękuję za pomoc! Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Edytowane 26 Czerwca 2017 przez sk8rudex
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się