Endriu110694 Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 Witam mam takie pytanko do forumowiczów , złącze elastyczne w mojej a4 b5 avant 1.9 90 km AHU wyzionęło ducha I tak się zastanawiam czy zamiast kupować samo złącze i spawać nie lepiej zakupić coś takiego jak na zdj poniżej i tu takie dodatkowe pytanko czy dobrze myślę i tam nie ma katalizatora tylko pusta rura i dodatkowo jakie korzyści są z ewentualnego pozbycia się KATA może ktoś usuwał w takim silniku jak mój , daje to coś czy tylko sprawia że będę jechał w czarnej chmurze
kograman Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 Kolego, ja mam takie coś, kupowane od kolegi to z forum i do dziś (minęło 2 lata) zero problemu. A czy to coś daje... nie
fanthomas18 Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 Katalizatory w B5 są już wiekowe i w dużym stopniu mogą być zapchane, ja uważam że warto wymienić kata na rurę. U siebie też mam taki jak na zdjęciu w pierwszym poście, po montażu ciut lepiej słychać turbine
Hezen Opublikowano 20 Maja 2017 Opublikowano 20 Maja 2017 Na samej puszce ładnie słychać jak turbo gwiżdże, na tej rurze będzie tak samo.Ja też mam ten łącznik do wymiany, kograman moze pamiętasz od kogo kupowałeś ten łącznik?Wysłane z OP3T
Endriu110694 Opublikowano 20 Maja 2017 Autor Opublikowano 20 Maja 2017 http://allegro.pl/audi-a4-vw-passat-b5-1-9-tdi-tlumik-katalizator-i5943983865.html Ja to takie wygrzebałem chyba powinno pasowac ??
Endriu110694 Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Opublikowano 23 Maja 2017 Panowie jak już tak zmieniam to co myślicie o zaślepieniu EGR czytałem trochę i wynika z moich obserwacji że jedyny minus to głośniejsza praca i wolniejsze nagrzewanie się silnika , znalazłem coś takiego http://allegro.pl/zaslepka-egr-1-9tdi-1-9td-vw-audi-seat-ford-i5047072338.html#thumb/2 czy wystarczy po prosu wstawić te zaślepki tak jak na zdj i tyle czy trzeba zaślepiać jeszcze jakieś węże od podciśnienia i zmieniać coś w oprogramowaniu kompa bo info w internetach jest dość niejasne
Arek8888 Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 W moim przypadku EGR jest cały czas zamknięty (nie otwiera się, więc albo tak się zasyfił albo mam niesprawny N18, bo nie zaślepiałem go). Silnik pracuje dość miękko, nie głośno. Faktycznie narzekam na dość długi czas nagrzewania się, ale tylko zimą, bo w obecnych warunkach po 4-5 km jest już praktycznie rozgrzany. Jeśli chcesz go zaślepiać to wystarczy, że założysz te zaślepki, a wężyk zdejmiesz z grzybka EGR i zaślepisz np. śrubką. W Twoim roczniku oprogramowania nie trzeba tykać. Osobiście preferuję zlikwidować wszystkie wężyki podciśnieniowe dotyczące EGRa wraz z zaworkiem N18 i poprowadzić podciśnienie tylko do N75.
Endriu110694 Opublikowano 27 Maja 2017 Autor Opublikowano 27 Maja 2017 Pany przyszło do mnie to cudo jak z linku wyżej z alledrogo niestety miałem wypadeczek noga w gipsie i trapi mnie pytanko łącznik elastyczny w tym nowym cudenku jest o połowę mniejszy niż oryginał nie mam możliwości wykrecenia starego i przymiarki bo jestem niesprawny czy ktoś to zamawial, pasuje to bo chodzi mi o to ze jak będzie lipne to mam 14 dni na zwrot
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się