krbartek Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 Witam mam takie pytanie silnik anb po programie na 180 koni+DP czy przepływomierz nie wskazuje za małych wartości oraz pojawiają się stuki, ale tylko na benzynie na gazie jest w chyba okej. Czy to wina wtrysków benzyny i czy przepływka już zużyta ? Benzyna http://vaglog.pl/log-115_114_5r7srL5.html http://vaglog.pl/log-002_020_321R6.html LPG http://vaglog.pl/log-002_020_WA4s2.html
Galetto Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 Wtryski są jakieś większe?? Zrób logi na PB 002+033, 003+020, 115+118
krbartek Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Opublikowano 23 Maja 2017 Wtryski standardowe 240 na regulatorze 4 bar
jacek70 Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 No mało wskazuje . Z tego co pokazuje przepływa to jakieś 150 koni.
krbartek Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Opublikowano 23 Maja 2017 Program był robiony i czuć dużą różnicę w przyspieszeniu tylko, że był on robiony jakoś rok temu i niestety wtedy nie sprawdzałem logów przepływomierza. Czy podczas robienia programu coś tuner zmienia z wartościami przepływomierza czy on automatycznie po programie powinien pokazywać więcej? Logi zrobię jak będę miał drugą osobę do pomocy.
jacek70 Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 Powinien z automatu pokazywać więcej. Może po prostu padł ?
Viksc Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 z przeplywu jest jakies 150km ,ale za to doladowanie masz jak na auto po programie,jezeli seryjne wtryski to przyjrzalbym sie cisnieniu paliwa,moze tez byc spaprany program.
krbartek Opublikowano 31 Maja 2017 Autor Opublikowano 31 Maja 2017 (edytowane) Logi po wymianie przepływomierza na regenerowany bosch, widzę że zaczęły pętlić wtryski od 5000 obrotów chyba muszę założyć większe. PB http://vaglog.pl/log-002_033_5Z109.html http://vaglog.pl/log-003_020_39466V.html http://vaglog.pl/log-115_118_qeJj7T1.html Pierwszy log robiony pod górkę kolejne lekko z górki. Mam jeszcze błąd p1556 Charge pressure control negative deviation pojawia się on tylko podczas robienia logów w normalnej jeździe nie występuje. Chyba logi z górki będą do poprawy bo nie było takiego obciążenia. Edytowane 31 Maja 2017 przez krbartek
Łukasz13 Opublikowano 31 Maja 2017 Opublikowano 31 Maja 2017 Pierwszy log był bez błędu jeszcze, pozostałe już z błędem i tryb awaryjny. Błąd spowodowany jest tym że program jest nie przystosowany do turbiny, wymaga 0,9 bar do odcinki, to turbo nie jest w stanie tyle napompować, w niższych partiach turbo jakoś sobie radzi, ale jak przeciagasz do odcinki to niestety nie jest w stanie i wywala bład i przechodzi w tryb awaryjny. Przepływka mierzy dobrze teraz.
krbartek Opublikowano 1 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2017 Czyli już nic z tym nie zrobię, a jak w przyszłości padnie mi turbo i wsadzę k03s to bedzie lepiej pompowało bez błedu? A co z spalaniem stukowym na pb jest a na lpg niema?
krbartek Opublikowano 23 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2017 Mam jeszcze takie pytanie czy na ten błąd ciśnienia podkręcanie sztangi wg coś pomoże?
Łukasz13 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Mozesz sprobowac ale raczej marna szanas ze to turbo napompuje tyle co chce program.
krbartek Opublikowano 24 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2017 (edytowane) @Łukasz13 To w przyszłości jak bym wymienił na k03s to dała by radę ta turbina ? Edytowane 28 Czerwca 2017 przez krbartek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się