Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t ANB analiza logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam takie pytanie silnik anb po programie na 180 koni+DP czy przepływomierz nie wskazuje za małych wartości oraz pojawiają się stuki, ale tylko na benzynie na gazie jest w chyba okej. Czy to wina wtrysków benzyny i czy przepływka już zużyta ?

Benzyna

http://vaglog.pl/log-115_114_5r7srL5.html

http://vaglog.pl/log-002_020_321R6.html

LPG

http://vaglog.pl/log-002_020_WA4s2.html

 

Opublikowano

Wtryski są jakieś większe??

Zrób logi na PB 002+033, 003+020, 115+118

Opublikowano

Wtryski standardowe 240 na regulatorze 4 bar

Opublikowano

No mało wskazuje . Z tego co pokazuje przepływa to jakieś 150 koni.

Opublikowano

Program był robiony i czuć dużą różnicę w przyspieszeniu tylko, że był on robiony jakoś rok temu i niestety wtedy nie sprawdzałem logów przepływomierza. Czy podczas robienia programu coś tuner zmienia z wartościami przepływomierza czy on automatycznie po programie powinien pokazywać więcej? Logi zrobię jak będę miał drugą osobę do pomocy.

Opublikowano

Powinien z automatu pokazywać więcej.  Może po prostu padł ?

Opublikowano

z przeplywu jest jakies 150km ,ale za to doladowanie masz jak na auto po programie,jezeli seryjne wtryski to przyjrzalbym sie cisnieniu paliwa,moze tez byc spaprany program.

Opublikowano (edytowane)

Logi po wymianie przepływomierza na regenerowany bosch, widzę że zaczęły pętlić wtryski od 5000 obrotów chyba muszę założyć większe.

PB

http://vaglog.pl/log-002_033_5Z109.html

http://vaglog.pl/log-003_020_39466V.html

http://vaglog.pl/log-115_118_qeJj7T1.html

Pierwszy log robiony pod górkę kolejne lekko z górki.

Mam jeszcze błąd p1556 Charge pressure control negative deviation pojawia się on tylko podczas robienia logów w normalnej jeździe nie występuje.

Chyba logi z górki będą do poprawy bo nie było takiego obciążenia.

Edytowane przez krbartek
Opublikowano

Pierwszy log był bez błędu jeszcze, pozostałe już z błędem i tryb awaryjny. Błąd spowodowany jest tym że program jest nie przystosowany do turbiny, wymaga 0,9 bar do odcinki, to turbo nie jest w stanie tyle napompować, w niższych partiach turbo jakoś sobie radzi, ale jak przeciagasz do odcinki to niestety nie jest w stanie i wywala bład i przechodzi w tryb awaryjny.

Przepływka mierzy dobrze teraz.

Opublikowano

Czyli już nic z tym nie zrobię, a jak w przyszłości padnie mi turbo i wsadzę k03s to bedzie lepiej pompowało bez błedu? A co z spalaniem stukowym na pb jest a na lpg niema?

Opublikowano

Mam jeszcze takie pytanie czy na ten błąd ciśnienia podkręcanie sztangi wg coś pomoże? 

Opublikowano

Mozesz sprobowac ale raczej marna szanas ze to turbo napompuje tyle co chce program.

Opublikowano (edytowane)

@Łukasz13

To w przyszłości jak bym wymienił na k03s to dała by radę ta turbina ?

Edytowane przez krbartek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...