maniek796 Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 Witam. Chce zrobić swap w swoim audi a4 z 95 roku aktualnie siedzi 1.8 adr bez turbo 125 koni. Mam go około 8 lat w tym czasie zamontowalem mu klimatronik cztery szyby w prądzie lampy po liftiwe i bardzo dużo innych modyfikacji auto mocno zadbane ale silnik coś kuleje od dłuższego czasu i brak mi nerwów do niego i chciałbym go wymienić na coś mocniejszego jak na 1.8 turbo najlepiej AJL a AJL nie stety pochodzi od polifta i obawiam się co do elektryki mechaniczne jestem w stanie go zamontować ale obawiam się ze nie będzie pasować wiązka silnika AJL z wiązka wnętrza pewnie inne wtyczki nawet po przepinowaniu wtyczek obawiam się że sterownik będzie łapał wiele błędów nie wiem czy ABS będzie działał jak należy o ile w ogóle będzie działał wtedy teoretycznie jestem w stanie włożyć i odpalić ten silnik ale to nie wszystko bo chce żeby wszystko w nim dalej działało jak fabryka dała oczywiście pomijam to ze immobiliser trzeba by wyłączyć to jasna sprawa jak ktoś może niech doradzi upewni mnie co gdzie i jak bo niby dużo jest a nic konkretnego aeb przed liftem pewnie podejdzie i będzie wszystko działać ale mocy mało jednak 180 kusi a kupić aeb i robić mody i pchać dalej kasę nie widzi mi się wole włożyć ajl i mieć 180 odrazu dodam że mam napęd na jedną oske i skrzynie chciałbym zostawić swoją sprzęgło mocniejsze założyć tylko.
lenovo Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 (edytowane) Ty nie montujesz 2.7 bit do a4 b7 tylko zmieniasz 1.8 na 1.8T w a4 b5 tu nie ma nic trudnego kupujesz silnik , wiązkę , ecu , kodujesz licznik na silnik z turbo i tyle . Zamiast wywalać immo to skoro dajesz silnik poliftowy to pasowało by dać licznik polift aby immo działało . Jeśli wszystko wyciągniesz z jednego auta to nic nie będziesz musiał kodować tylko p&p . VAG z tych lat jest jak klocki lego . Edytowane 23 Maja 2017 przez lenovo
booolek Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 Wkładaj poliftowy motor. Jak dobrze się zrobi to nię ma żadnych problemów. Ja jestem po swapie z ADR na APU ,aktualnie mapa na 195 oni i 310 niuta.tylko dorzuciłem wtryski bex i dp ,,a reszte wsio seria,,nawet pompa paliwa ze starego ADR obrabia ta moc bo nie zmieniałem .
KULARESKO Opublikowano 27 Maja 2017 Opublikowano 27 Maja 2017 W pon robię taki sam bajzel tylko z 1.6 polisy na 1.8t polift jak będziesz coś potrzebować to pisz
maniek796 Opublikowano 28 Maja 2017 Autor Opublikowano 28 Maja 2017 No spoko spoko będziemy się wspierać ? ale ja nie zacznę w przyszłym tygodniu pewnie bo nie mam silnika jeszcze nie stety :-( jak zrobisz to opisz jak poszło i wogole ?
KULARESKO Opublikowano 1 Czerwca 2017 Opublikowano 1 Czerwca 2017 silnik juz siedzi na aucie ale problem z odpaleniem brak pradu na pompie paliwa immo wywalone z ecu wiec to chyba cos innego
maniek796 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2017 Napięcie powinno się pojawiać na pompie w chwili kręcenia rozrusznikiem sprawdź bezpieczniki i przewody znajdują się pod kierownica te kable pod przekaznikami czy dobrze tam masz po samym zapłonie prądu tam nie będzie nie stety a immobilizer jak wyłączyłes emulatorem czy w programie może ono odcina ci pompę
KULARESKO Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Dnia 1.06.2017 o 23:39, maniek796 napisał: Napięcie powinno się pojawiać na pompie w chwili kręcenia rozrusznikiem sprawdź bezpieczniki i przewody znajdują się pod kierownica te kable pod przekaznikami czy dobrze tam masz po samym zapłonie prądu tam nie będzie nie stety a immobilizer jak wyłączyłes emulatorem czy w programie może ono odcina ci pompę Ecu dane do fachowca polecanego z forum. Immo robione na stole więc raczej ok chyba,ze calkiem komp padł i dlatego Nawet jak wezmę na krótko przekaźnik to pompa slychac ze pracuje ale auto i tak nie odpala
maniek796 Opublikowano 3 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2017 Napięcie na wtryskiem dochodzi sewki i te sprawy? Lpg tam było? Może po wyciagniecu wiązki lpg źle były przewody zlutowane od wtryskowe benzynowych ECU to raczej w ostateczności za co bym się wzią miernik w dłoń i sprawdzanie po kolei A vag pokazuje jakieś błędy?
KULARESKO Opublikowano 3 Czerwca 2017 Opublikowano 3 Czerwca 2017 Błąd na liczniku 1314 jedynie z silnikiem nie mogę się połączyć :/
maniek796 Opublikowano 4 Listopada 2017 Autor Opublikowano 4 Listopada 2017 Witam ziomeczkow sory że tak późno ale pojechałem za granicę i projekt swapu został odłożony ale już jestem swap zrobiłem na aeb nic innego nie mogłem w miarę sprawnego znaleźć po założeniu po podłączeniu wszystko wszystko działa auto pali jeździ itp ale nie stety problem jest tego typu że po uruchomieniu nie działa obrotomierz oraz wskaźnik temperatury cieczy i klimatronik. Wygląda to mniej więcej tak jak by po uruchomieniu auta ciągle był na zapłonie bo mrugaja dalej kontrolki jedynie gaśnie kontrolka ładowania ?
maniek796 Opublikowano 4 Listopada 2017 Autor Opublikowano 4 Listopada 2017 Komputer pokazuje tylko błąd sondy a z licznikiem się nie mogę połączyć dodam że wcześniej z tym aucie z którego pochodzi silnik był pełny FIS ilość kabli i kolory we wtyczkach się zgadzają z ADR jest tylko jeden więcej ale to przez pełny FIS podejrzewam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się