Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a4 b5 1.8 adr swap na 1.8 turbo ajl


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Chce zrobić swap w swoim audi a4 z 95 roku aktualnie siedzi 1.8 adr bez turbo 125 koni. Mam go około 8 lat w tym czasie zamontowalem mu klimatronik cztery szyby w prądzie lampy po liftiwe i bardzo dużo innych modyfikacji auto mocno zadbane ale silnik coś kuleje od dłuższego czasu i brak mi nerwów do niego i chciałbym go wymienić na coś mocniejszego jak na 1.8 turbo najlepiej AJL a AJL nie stety pochodzi od polifta i obawiam się co do elektryki mechaniczne jestem w stanie go zamontować ale obawiam się ze nie będzie pasować wiązka silnika AJL z wiązka wnętrza pewnie inne wtyczki nawet po przepinowaniu wtyczek obawiam się że sterownik będzie łapał wiele błędów nie wiem czy ABS będzie działał jak należy o ile w ogóle będzie działał wtedy teoretycznie jestem w stanie włożyć i odpalić ten silnik ale to nie wszystko bo chce żeby wszystko w nim dalej działało jak fabryka dała oczywiście pomijam to ze immobiliser trzeba by wyłączyć to jasna sprawa jak ktoś może niech doradzi upewni mnie co gdzie i jak bo niby dużo jest a nic konkretnego aeb przed liftem pewnie podejdzie i będzie wszystko działać ale mocy mało jednak 180 kusi a kupić aeb i robić mody i pchać dalej kasę nie widzi mi się wole włożyć ajl i mieć 180 odrazu dodam że mam napęd na jedną oske i skrzynie chciałbym zostawić swoją sprzęgło mocniejsze założyć tylko. 

Opublikowano (edytowane)

Ty nie montujesz 2.7 bit do a4 b7 tylko zmieniasz 1.8 na 1.8T w a4 b5  tu nie ma nic trudnego kupujesz silnik , wiązkę , ecu , kodujesz licznik na silnik z turbo i tyle . Zamiast wywalać immo to skoro dajesz silnik poliftowy to pasowało by dać licznik polift aby immo działało . Jeśli wszystko wyciągniesz z jednego auta to nic nie będziesz musiał kodować tylko p&p .

VAG z tych lat jest jak klocki lego .

Edytowane przez lenovo
Opublikowano

Wkładaj poliftowy motor.

Jak dobrze się zrobi to nię ma żadnych problemów.

Ja jestem po swapie z ADR na APU ,aktualnie mapa na 195 oni i 310 niuta.tylko dorzuciłem wtryski bex i dp ,,a reszte wsio seria,,nawet pompa paliwa ze starego ADR obrabia ta moc bo nie zmieniałem .

Opublikowano

W pon robię taki sam bajzel tylko z 1.6 polisy na 1.8t polift 

jak będziesz coś potrzebować to pisz 

Opublikowano

No spoko spoko będziemy się wspierać ? ale ja nie zacznę w przyszłym tygodniu pewnie bo nie mam silnika jeszcze nie stety :-( jak zrobisz to opisz jak poszło i wogole ?

Opublikowano

silnik juz siedzi na aucie ale problem z odpaleniem brak pradu na pompie paliwa 

immo wywalone z ecu wiec to chyba cos innego

Opublikowano

Napięcie powinno się pojawiać na pompie w chwili kręcenia rozrusznikiem sprawdź bezpieczniki i przewody znajdują się pod kierownica te kable pod przekaznikami czy dobrze tam masz po samym zapłonie prądu tam nie będzie nie stety a immobilizer jak wyłączyłes emulatorem czy w programie może ono odcina ci pompę 

Opublikowano
Dnia 1.06.2017 o 23:39, maniek796 napisał:

Napięcie powinno się pojawiać na pompie w chwili kręcenia rozrusznikiem sprawdź bezpieczniki i przewody znajdują się pod kierownica te kable pod przekaznikami czy dobrze tam masz po samym zapłonie prądu tam nie będzie nie stety a immobilizer jak wyłączyłes emulatorem czy w programie może ono odcina ci pompę 

Ecu dane do fachowca polecanego z forum.

Immo robione na stole więc raczej ok chyba,ze calkiem komp padł i dlatego

Nawet jak wezmę na krótko przekaźnik to pompa slychac ze pracuje ale auto i tak nie odpala

Opublikowano

Napięcie na wtryskiem dochodzi sewki i te sprawy? Lpg tam było? Może po wyciagniecu wiązki lpg źle były przewody zlutowane od wtryskowe benzynowych ECU to raczej w ostateczności za co bym się wzią miernik w dłoń i sprawdzanie po kolei A vag pokazuje jakieś błędy? 

Opublikowano

Błąd na liczniku 1314 jedynie z silnikiem nie mogę się połączyć :/

Opublikowano

Witam ziomeczkow sory że tak późno ale pojechałem za granicę i projekt swapu został odłożony ale już jestem swap zrobiłem na aeb nic innego nie mogłem w miarę sprawnego znaleźć po założeniu po podłączeniu wszystko wszystko działa auto pali jeździ itp ale nie stety problem jest tego typu że po uruchomieniu nie działa obrotomierz oraz wskaźnik temperatury cieczy i klimatronik. Wygląda to mniej więcej tak jak by po uruchomieniu auta ciągle był na zapłonie bo mrugaja dalej kontrolki jedynie gaśnie kontrolka ładowania ?

Opublikowano

Komputer pokazuje tylko błąd sondy a z licznikiem się nie mogę połączyć dodam że wcześniej z tym aucie z którego pochodzi silnik był pełny FIS ilość kabli i kolory we wtyczkach się zgadzają z ADR jest tylko jeden więcej ale to przez pełny FIS podejrzewam 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...