Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] CAN a licznik poliftowy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

SPotkalem sie z niejednoznaczną opinia odnosie istnienia szyny CAN w instalacji B5.

A4 B5 rocznikowo 2001 , zegary mam z cyforwym zegarkiem i bialym podswietleniem ale bez pełnego fisa (tzw pół fis)

takie jak te

527293402

Chce wymienic graja ( chorus I kasete) na tego od A6 - Concert II CD. Radio to do porpawnego dzialania potrzebuje sterowania CAN. Dzieki koledze Grzesiek234 wiem jak pozamieniac piny we wtyczce do radia ( za co muchos gracias :good: )

...i tu prosba bo szukalem na forum ale nieskutecznie :embarrassed:, - chodzi jakis schemat i rozpiske pinow w liczniku poliftowym.

zeby dogrzebac do Cana ( podobno bylo juz na forum)

Opublikowano

Ja też sie do tego przymierzam!! Piny do licznika juz mam!!! Idealnie pasuja te z kompa od przycisków Power Reset itp. (trzeba tylko z tych małych wtyczek wyciagnąć, do tego kabelki dwa tak najlepiej min 50 cm (takie były w kompie razem z pinami)

Juto robie atak:)

Mam tylko dylemat czy podłączyć do pinów 18 i 19 czy 20 i 21!!

Nie zależy mi na wyswietlaniu na FISie , bo nie mam pełnego

Chodzi o wł / wył radia po przekreceniu kluczyka, nie gasnieciu co godzine oraz działaniu podświetlenia ( bez spinania na krotko kablem )

znalazlem na forum A4 że :

Licznik z 1/2 FIS

Blue 32-pin multi-pin

connector

for basic functions:

1 - Terminal 15

2 - Brake pad wear

3 - Tachometer output 1

4 - not occupied

5 - Tank sensor

6 - Tank warning OBD 2

7 - Terminal 31 (sensor Ground (GND))

8 - Coolant temperature

9 - Terminal 31 (load Ground (GND))

10 - Oil pressure 2 (high)

11 - RPM signal

12 - A/C shut-off

13 - E-Gas/glow plug control

14 - Level control

15 - Terminal 58d

16 - Trailer turn signal

17 - High beam

18 - Left turn signal

19 - not occupied

20 - Terminal 58s

21 - Driver door contact

22 - Low coolant

23 - Terminal 30

24 - Terminal 31 (load Ground (GND))

25 - Consumption signal

26 - Right parking light

27 - Left parking light

28 - Tachometer input

29 - Brake

30 - S-contact

31 - Tachometer output 2

32 - ESP/ASR

Green 32-pin multi-pin

connector

for auxiliary functions:

1 - Door contact (all doors)

2 - Transponder 1

3 - not occupied

4 - not occupied

5 - W-wire

6 - Tailgate

7 - Right turn signal

8 - External buzzer

9 - External gong

10 - Airbag

11 - Stand-still time output

12 - Terminal 61

13 - Parking brake/BRAKE

14 - CHECK

15 - Oil level/oil temperature

16 - not occupied

17 - Transponder 2

18 - CAN high speed (powertrain) (high +)

19 - CAN high speed (powertrain) (low -)

20 - CAN high speed (powertrain) (screen)

21 - ABS

22 - CAN low speed (comfort) (high +)

23 - CAN low speed (comfort) (low -)

24 - CAN low speed (comfort) (screen)

25 - Engine lid

26 - not occupied

27 - Belt buckle

28 - K-wire

29 - Outside temperature -input

30 - not occupied

31 - Selector range display

32 - not occupied

Jak wyciągnąc licznik chyba wiesz!! Zieloną kostke bedziesz miał z prawej strony. Delikatnie bo ja mam trochę krótkie te kable. Rózowa dzwigienka póżniej mała plastikowa opaska na kablach i wczesniej jeszcze taka różowa wsuwka zabezpieczajaca osłone tej kostki. Tyle z dzisiejszej analizy jutro jak dobrze pójdzie reszte wrzucę

Opublikowano

darulez zegary z małym fisem niezadziałąją Ci jako CAN adapter... Tylko duży fis i cyfrowy zegarek - VDO D12 :wink4:

Opublikowano

a czy to radio nie zagad a z którąś parą z tych z zielonej wtyczki

18 - CAN high speed (powertrain) (high +)

19 - CAN high speed (powertrain) (low -)

20 - CAN high speed (powertrain) (screen)

22 - CAN low speed (comfort) (high +)

23 - CAN low speed (comfort) (low -)

24 - CAN low speed (comfort) (screen)

The_troll daj znać jak cos wyrzezbisz. ja sie mam zamiar zabrać za to w next weekend.

Alvaro odbierasz nam nadzieje :no: ...ewnetualnie pozostanie kupic tego CAN BUSA. Kolega kobra7 bedzie miał je dostepne niedługo

Opublikowano

Hmmmm. Takie poświęcenie: ludzie walą do kościoła a ja pod blokiem licznik wykręcam :):polew: Efekt taki: w kostce piny 18 i 19 zajęte!!! Więc wpinam do

22 - CAN low speed (comfort) (high +)

23 - CAN low speed (comfort) (low -)

Podpinam do radyjak i .....lipa!!! :shocked: Jak to możliwe ze piny 18 i 19 są zajete a kabelków w kostce iso brak!!! Moze sa wpięte w inne miejsca bo w kodach wyposażenia mam radio concert a wsadzone mam Chorus 2! Czy ktos mi pomoże. Licznik mam niestety JEAGER ale z cyfrowym zegarkiem i białym podświetleniem!!!

Opublikowano

Jak to możliwe ze piny 18 i 19 są zajete a kabelków w kostce iso brak!!!

Znajdziesz je w sterowniku silnika.

Opublikowano

darulez zegary z małym fisem niezadziałąją Ci jako CAN adapter... Tylko duży fis i cyfrowy zegarek - VDO D12 :wink4:

Robiłem to u siebie podłaczając RNS-E.

Posłuchajcie Alvaro, chłop dobrze gada :wink4:

Opublikowano

Czyli najlepiej wymienic licznik na pełny FIS!!

Musi być VDO D12.

Jegery nie zasąpią emulatora CAN

Nie wiem czy w Twoim przypadku nie lepiej kupić emulator. Wymieniając licznik będziesz się babrał z immo

Opublikowano

Chyba sobie dam spokój!! Kupie jakis tani emulator! Mam jeszcze jedno pytanko!! Gdybym tak pociagnoł od tych pinów 18 19 co do sterownika silnika ida to jaki byłby efekt?? Macie moze jakis dobry(tani) namiar na ten adapter CAN

Opublikowano

Tak wiec czekam na info w sprawie adaptera!!

[br]Dopisany: 19 Styczeń 2009, 15:29_________________________________________________Podświetlenie zrobione!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...