dawid922 0 Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 Czesc , Od jakegos czasu mam prpblem z odpalaniem, Auto raz odpali szybko i perfekcyjnie a czasem tak dlugo krece ,ze zaczynam miec obawy czy mi sie uda odpalic . Jak na razie jeszczw pali Do tego doszly problemy z falujacymi obrotami .. jaka moze byc to przyczyna ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubix9417 0 Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 Zwróć uwagę na temperaturę silnika, gdy autko nie chce odpalić Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid922 0 Opublikowano 27 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 To jest różniem, czasem ma problemy z odpalaniem jak tem. jest na zawnatrz czyli przy totalnym starcie ( musze dodac ,ze tez odpala w ciagu sek.) i problemy są rónież jak silnik jest rozgrzany ... po trasie przy 90 stopniach , i tez odpala raz sek. a raz musze krecic i krecic .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 28 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 Przydałoby się zapiąć VAGa i sprawdzić temperaturę z czujnika G62, na próbę zostawiaj auta tyłem do góry, tak, żeby przód był pochylony mocniej do przodu i zobacz jak wtedy pali... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid922 0 Opublikowano 28 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 (edytowane) Kolega mi pisal , ze moze to byc filtr paliwa (wymienic) albo siadajaca pompa paliwa ,,, Dziekuje za odpowiedz, sprawdze i zdam relacje Edytowane 28 Maja 2017 przez dawid922 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid922 0 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Wymieniłem filtr paliwa ... Dalej to samo. Mało tego był przetarty wężyk od ciśnienia, usunałem usterkę . Dzieki temu nie twardnieje mi pedał chamulca i nie odbija pedał gazu . Ale niestety , dalej jest problem z odpalaniem ... Za parę dni wymienię zawór zwrotny ( jest to najtanszy koszt ) Zobaczymy co dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KKKC 0 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Podepnij vaga i sprawdź jaka jest temp. na czujniku podczas odpalania.Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid922 0 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Sprawdzęjak najszybciej dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid922 0 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2017 Niestety , nie mam na razie dostępu do Vaga.. i zaworu zwrotnego jeszczenie wymieniłem .. Czy to jest mozliwa usterka tego czujnika ? znowu mechanik chce wymieniac "wtrysk sterujący " . A z autem dalej to samo czy na ciepłym czy zimnym , odpala jak chce . Raz jak z prosto z salonu po sekundzie a na drugi dzien odpalam z Plaka ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 Nie wymieniaj nic w ciemno dopóki nie sprawdzisz czy nie ma jakiś błędów ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid922 0 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2017 Byłem na jakimś prowizorycznym Vagu i pokazuje mi" Czujnik cisnienia turbiny pokazuje ,ze tworzy się podcisnienie , co prawda mam problem z turbina musi isc do regeneracji . Ale nie wiem czy ma to jaki kolwiek wpływ na odpalanie . I czujnik temperatury poietrza pokazuje 60 stoopni. to troche duzo . Nie wiem czy to moze miec jaki kolwiek wpływ ale ,ze wzgledu na to ,ze jestem w delegacji to za tydzien pojade na coś dokładniejszego. Jeśli ktoś by wiedział mniej wiecej o co chodzi z tymi błędami to proszę napisać . Z góry dzieki i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszKK 4 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 To mogą być uszczelnienia wtrysków.. paliwo ucieka sobie do baku i nie pali. Taki filmik poglądowy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, MariuszKK napisał: To mogą być uszczelnienia wtrysków.. paliwo ucieka sobie do baku i nie pali. Taki filmik poglądowy: Przy takim akurat objawie to raczej tandempompa albo jej uszczelka nieszczelne, bo silnik wystartował na chwilę na tym co miał w szynie paliwowej głowicy W kolegi przypadku to bardziej pasuje na problem z oszukującym G62 lub innym czujnikiem mającym wpływ na dawkowanie paliwa, szczególnie że pisze o falujących obrotach Poza tym przy problemach z cofającym się paliwem problem jest zazwyczaj z rana, później przez resztę dnia auto odpala dobrze Przy takim akurat objawie to raczej tandempompa albo jej uszczelka nieszczelne, bo silnik wystartował na chwilę na tym co miał w szynie paliwowej głowicy W kolegi przypadku to bardziej pasuje na problem z oszukującym G62 lub innym czujnikiem mającym wpływ na dawkowanie paliwa, szczególnie że pisze o falujących obrotach Poza tym przy problemach z cofającym się paliwem problem jest zazwyczaj z rana, później przez resztę dnia auto odpala dobrze Podłącz auto do VAG-a i posprawdzaj błędy w ECU ( komputerze silnika), to podstawa co wypadało by zrobić na początek , jak nie będzie konkretnych błędów związanych z czujnikami temperatury to trzeba by pojeździć z podpiętym kompem i poobserwować lub zlogować temperatury, by stwierdzić czy cały czas są wiarygodne Edytowane 19 Czerwca 2017 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid922 0 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2017 VAG pokazał błąd czujnika , Poradzono mi bym wyciągnął go i przemył benzyną estrakcyjna . kolejne to jakaś przekroczona granica Kv (zapomniałem zrobić zdjęcia ) dopuszczalne to +3 - -3 ja miałem -5,5 . Z gossciem przekreciliśmy śróby wrzucajac auto na 4 bieg . Aktualnie mieści się w granicach normy Czujnika jeszcze nie przemywałem , jak na razie po tym zabiegu nie miałęm problemu z odpalaniem ... Czy ktoś chciałby się wypowiedzić coś wiecej na ten temat? Ps. Polecono mi pózniej rozkręcenie kolektora i RGW i przeczyszczenie o auto mi strasznie muuulii. Dodatkowo zaślepić dysze wlotu powietrza metalowa blaszka. (podobno dość czesty zabieg ) Z góry dzieki za odp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid922 0 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2017 VAG pokazał błąd czujnika , Poradzono mi bym wyciągnął go i przemył benzyną estrakcyjna . kolejne to jakaś przekroczona granica Kv (zapomniałem zrobić zdjęcia ) dopuszczalne to +3 - -3 ja miałem -5,5 . Z gossciem przekreciliśmy śróby wrzucajac auto na 4 bieg . Aktualnie mieści się w granicach normy Czujnika jeszcze nie przemywałem , jak na razie po tym zabiegu nie miałęm problemu z odpalaniem ... Czy ktoś chciałby się wypowiedzić coś wiecej na ten temat? Ps. Polecono mi pózniej rozkręcenie kolektora i RGW i przeczyszczenie o auto mi strasznie muuulii. Dodatkowo zaślepić dysze wlotu powietrza metalowa blaszka. (podobno dość czesty zabieg ) Z góry dzieki za odp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 (edytowane) Drugi i trzeci to są błędy zespolonego czujnika ciśnienia doładowania i temperatury powietrza doładowującego .... Przemycie go pomoże pewnie tyle co umarłemu kadzidło Jeżeli już to trzeba posprawdzać jego zasilanie, bo błędy mówią o jego braku lub zwarciu do masy . Jeżeli zasilanie i masa czujnika jest OK, to czujnik do wymiany. Pierwszy błąd mówi o przerwie w obwodzie cewki elektrozaworu lewej poduszki silnika ( reguluje on stopień twardości poduchy ), na razie bym się nim za mocno nie przejmował Edytowane 26 Czerwca 2017 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid922 0 Opublikowano 28 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2017 Witam , gdzie dokladnie i jak moge sprawdzic ten czuknik ? W razie czego jesli musialbym go kupic jak on sie nazywa ? Odnosnie poduszki silnika to od kiedu zakulilem pojazd jest ten sam problem .. Dzieki za odp ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 Nie mam czasu by dokładnie posprawdzać, według mnie to czujnik pod numerem 8 na tym rysunku : Tylko że według opisu na naszym forum to ma on oznaczenie G31 i G42 : Jeżeli dobrze myślę to musisz posprawdzać taki czujnik i jego kablowanie , zasilanie i masę : http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-audi-seat-skoda-vw-038-906-051-c-i6089000424.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid922 0 Opublikowano 1 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2017 Posprawdzam przewody , przemyje płynem do tarcz chamulcowych , ewentualnie kupię .. Tylko mam problem .. jak sprawdzić masę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid922 0 Opublikowano 2 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2017 Cześć , masa jest i kable całe niby czujnik powienien chodzić przeczysciłem go i nicc.. zakupiłem nowy Auto zaczęło miec nie równa prace silniki i kopci na biało ... nie wiem juz co robić ... dorzucam filmik pogladowy nierówna pracasilnika.mp4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się