Pawlo 2004 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Koledzy mam taką sprawe, wczoraj załozyłem elekrozaworek sterujący EGR-em o ten --> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=529794717 i dopuki nie był on podpięty samochód chodzi ok ale świeciła kontrolka CHECK CONTROL. Teraz po podpięciu i podłączeniu wszystkich węzyków samochód zaczyna świrować tzn zaczynają mu skakać obroty od 850-1000 obr/min, przebiera ze szkoda gadać a do tego kopci ze wyrobić nie idzie po odłaczeniu kostki lub wężka od tego zaworka problem znika, samochód wchodzi na swoje oroty i nie dymi ale po przejechaniu kilku km zapala się znów kontrolka CHECK CONTROL (ta zółtta ikona silnika) Gdy zaworek jest odłaczony VAG pokazuje ze nie jest podłaczony, a jak go podłącze i skasuje błąd to nic nie pokazuje chociaż samochód przebiera na obrotach i dymi jak stary traktor. Dym jest jasno szary i jest go masakrycznie duzo Tak więc jak macie jakieś podpowiedzi to czekam, mile widziany byłby schemat jak te podciśnieniówki mają być popodłączane Dzięki i pozdrawiam
Musashi Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 numer katalogowy sie zgadza. ale czesc na fotografii to zawor elektromagnetyczny N239 - sterujacy klapa gaszaca
letallec Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 A jaki pojawia sie blad w 01 Engine na VAG'u?
Pawlo 2004 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2009 numer katalogowy sie zgadza. ale czesc na fotografii to zawor elektromagnetyczny N239 - sterujacy klapa gaszaca W serwisie powiedzieli ze on jest odpowiedzialny za recyrkulacje spalin w sumie to zawiozłem im stary złamany i spisali z niego nr katalogowy i taki zamówili, a podacie mi dokładne nr tych trzech zaworków odpowiedzialnych za turbine, EGR i klape gaszącą??? Kurde nie wiem jaki był błąd na VAG-u bo robiłem to u elektryka a nie sam [br]Dopisany: 15 Styczeń 2009, 15:43_________________________________________________nikt nie ma pomysłu??
letallec Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Jesli wszystko podpiales tak jak poprzednio to nie powinno byc takich objawow. Posprawdzaj wszystkie wezyki, czy czegos przypadkiem nie odpiales i podlacz sie jeszcze raz pod vag.
Musashi Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 jezeli zawor dobry, to moze wezyki nie tak [br]Dopisany: 16 Styczeń 2009, 11:56_________________________________________________jeszcze jest opcja ze zawor N18 pomimo ze nowy jest walniety. jezeli jest uszkodzony mechanicznie a elektrycznie sprawny VAG nic nie wykaze. jedyny sposob na weryfikacje jego pracy to sprawdzenie pobraniej masy powietrza przy zaworze zalaczonym i wylaczonym grupa 003 oraz BS 003[br]Dopisany: 16 Styczeń 2009, 11:58_________________________________________________nie mylisz zaworu N239 z N18? http://www.a4-klub.pl/smf/ajm_awx_avf_avb_lokalizacja_czujnikow_oraz_elementow_wykonawczych-t45015.0.html
Pawlo 2004 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2009 Zawór klapy gaszącej jest mniejszy od tego co jest na fotce w pierwszym poście prawda?? jest umiejscowiony obok N239 pod lampą tak jak pokazałeś w linku. Zaworek jest nowy z ASO, załozyłem wcześniej uzywke i był ten sam problem więc pojechałem kupić nowy do ASO i okazało sie ze jest tak samo na nowym jak i na starym więc wydaje mi się ze zaworek jest ok! Kurde Musashi szkoda ze spot jest 25 a nie 1 lutego, tak bym podjechał i byś łooknoł co jest tam nie tak bo ja w VAG-owaniu jestem ciemny Elektryk stwierdził ze nie ma pojęcia co jest nie tak i zaślepił mi te węzyki tak ze teraz świeci znowu kontrolka ale samochód chodzi dobrze, a to jeden z najlepszych elektromechaników w Lesznie. Musashi a nie masz gdzieś pod ręką schematu jak te węzyki mają być popodłączane do kazdego z zaworków??
letallec Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Musashi tez ma AVF'a to porównacie sobie na żywo.[br]Dopisany: 16 Styczeń 2009, 13:33_________________________________________________Jak by było tam więcej miejsca, to ja bym Ci robił foty, ale raczej sie nie da łatwo podejść.
Pawlo 2004 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2009 Trzeba wykręcić lampe zeby było dojście do tych zaworków tzn. tylko do zaworka klapy gaszącej N239 i zaworka sterującego zaworem recyrkulacji spalin (EGR) N18 (z którym u mnie jest coś nie tak ) bo zawór magnetyczny regulujący cisnienie doładowania N75 jest w innym miejscu, blizej silnika.
Musashi Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Zawór klapy gaszącej jest mniejszy od tego co jest na fotce w pierwszym poście prawda?? jest umiejscowiony obok N239 pod lampą tak jak pokazałeś w linku. Zaworek jest nowy z ASO, załozyłem wcześniej uzywke i był ten sam problem więc pojechałem kupić nowy do ASO i okazało sie ze jest tak samo na nowym jak i na starym więc wydaje mi się ze zaworek jest ok! Kurde Musashi szkoda ze spot jest 25 a nie 1 lutego, tak bym podjechał i byś łooknoł co jest tam nie tak bo ja w VAG-owaniu jestem ciemny Elektryk stwierdził ze nie ma pojęcia co jest nie tak i zaślepił mi te węzyki tak ze teraz świeci znowu kontrolka ale samochód chodzi dobrze, a to jeden z najlepszych elektromechaników w Lesznie. Musashi a nie masz gdzieś pod ręką schematu jak te węzyki mają być popodłączane do kazdego z zaworków?? moglbys wleciec w tygodniu, tylko teraz masakra bez garazu.... [br]Dopisany: 16 Styczeń 2009, 21:05_________________________________________________ Zawór klapy gaszącej jest mniejszy od tego co jest na fotce w pierwszym poście prawda?? jest umiejscowiony obok N239 pod lampą tak jak pokazałeś w linku. Zaworek jest nowy z ASO, załozyłem wcześniej uzywke i był ten sam problem więc pojechałem kupić nowy do ASO i okazało sie ze jest tak samo na nowym jak i na starym więc wydaje mi się ze zaworek jest ok! a co bylo przed wymiana zaworka? to samo?
Pawlo 2004 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2009 moglbys wleciec w tygodniu, tylko teraz masakra bez garazu.... No właśnie teraz w tej pogodzie to troszke kicha to moze poczekamy na cieplejsze dni i wlece do Poznania jak juz się zrobi cieplej, co ty na to?? tylko powiedz mi czy jest jakieś ryzyko, ze coś się uszkodzi, jeśli będe śmigał bez podłączonego tego zaworka?? wpływa to na spalanie?? a co bylo przed wymiana zaworka? to samo? Sprawa jest tego typu ze kupiłem to autko po stłuczce i to się uszkodziło podczas wypadku tak więc tak sprawa wygląda.
Musashi Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 moglbys wleciec w tygodniu, tylko teraz masakra bez garazu.... No właśnie teraz w tej pogodzie to troszke kicha to moze poczekamy na cieplejsze dni i wlece do Poznania jak juz się zrobi cieplej, co ty na to?? tylko powiedz mi czy jest jakieś ryzyko, ze coś się uszkodzi, jeśli będe śmigał bez podłączonego tego zaworka?? wpływa to na spalanie?? a co bylo przed wymiana zaworka? to samo? Sprawa jest tego typu ze kupiłem to autko po stłuczce i to się uszkodziło podczas wypadku tak więc tak sprawa wygląda. to pewnie jest namieszane a kabelkami lub wezykami lub jednym i drugim bez zaworka jezdzisz po prostu na czystym powietrzu bez dozowania spalin. silnik pracuje troche twardziej, dluzej sie rozgrzewa, moze troche wiecej palic w zakresie niepelnych obciazen silnika.
Pawlo 2004 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2009 Kabelki są na bank ok! bo kostki do tych zaworków są inne i inaczej by nie pasiły, uszkodzony był N239 i N18 tzn były tylko popękane te koncówki na które naciąga się węzyki, N18 działa bez zarzutu ale z N239 coś jest nie tak To prawda rozgrzewa sie dłuzej To co kolego masz jakiś pomysł jak to zrobić?? W etce nie moge znaleźć schematu jak te węzyki powinny być. [br]Dopisany: 16 Styczeń 2009, 22:54_________________________________________________Musashi looknij na ETCE na rys 133-84 to jest chyba schemat tego wszyskiego ale nie widze tam tego zaworka co mi nie dziala
Musashi Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 y tam w ETCE, etka jest dobra do nr katalogowych i cen :gwizdanie: a moze taki rysunek sie przyda 2 - -N18- 3 - -N239- 5 - do pompy podwojnej 9 - -N75-
Pawlo 2004 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2009 Musashi PERTFEKCJA :good: Powiedz mi tylko co to jest pod nr 1?? Jutro rozkręcami sprawdzam to wszystko czy jest tak jak na rysunku :> Dzieki kolego normalnie zeby nie było ciemno to teraz bym szedł
emate Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 n18 w AJM/ATJ tez powinien byc tam dgzie w AVF? gdzies pod lampa?
spanky Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 n18 w AJM/ATJ tez powinien byc tam dgzie w AVF? gdzies pod lampa? ta .. pod kierownica powietrza ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się