darulez Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Witam, czy moze mi kos pomóc z namierzeniem kabelka szyny komunikacji CAN z licznika poliftowego ( biale podswietlenie, cyfrowy zegarek, niepełny FIS) ..która to wtyczka? jakis schemat moze? ..poszukuje CAN-H i CAN-L
mateogda Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 CAN-L pomarańczowy z brązowym (w sterowniku silnika pin nr 6) CAN-H pomarańczowy z czarnym (w sterowniku silnika pin nr 7) Rozpiski pinów w zegarach nie mam.... ale powinieneś znaleść po kolorach. Daj znać jakie efekty.
darulez Opublikowano 15 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2009 Dziękować rozchodzi sie o to ze musze te kable mieć wprowadzone do wtyczki instalacji radiowej na potrzeby zainstalowania Concert II CD z A6ti do B5. co prawda pełnego fisa nie mam a chodzi mi o to żeby nie było problemów z podświetleniem, wył z kluczyka i gaszeniem co godz. kostka Concer CD: a kostka Chorusa wyglada tak:
mateogda Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Pytanie tylko czy to zadziała? Ów CAN w B5 to ponoć jeszcze nie to co w B6, jeżeli to uruchomisz w taki sposób to uszczęśliwisz wiele osób.
darulez Opublikowano 17 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2009 Wiadomo że nie bedzie tu możliwe wyswietlanie info na FIsie , zalezy mi tylko na wł / wył wraz z kluczykiem i podswietleniu a nie chce wydawac 200-300 na Can Bus adapter. znalazlem na forum ( cytujac uzytkownika skalarx ) że : Licznik z 1/2 FIS Midline-instrument cluster A - Green 32-pin multi-pin connector B - Blue 32-pin multi-pin connector C - Discontinued D - Black 4-pin multi-pin connector for remote clock (not connected in US) Czyli posiada on tylko dwa gniazda Zielone i Niebieskie. Blue 32-pin multi-pin connector for basic functions: 1 - Terminal 15 2 - Brake pad wear 3 - Tachometer output 1 4 - not occupied 5 - Tank sensor 6 - Tank warning OBD 2 7 - Terminal 31 (sensor Ground (GND)) 8 - Coolant temperature 9 - Terminal 31 (load Ground (GND)) 10 - Oil pressure 2 (high) 11 - RPM signal 12 - A/C shut-off 13 - E-Gas/glow plug control 14 - Level control 15 - Terminal 58d 16 - Trailer turn signal 17 - High beam 18 - Left turn signal 19 - not occupied 20 - Terminal 58s 21 - Driver door contact 22 - Low coolant 23 - Terminal 30 24 - Terminal 31 (load Ground (GND)) 25 - Consumption signal 26 - Right parking light 27 - Left parking light 28 - Tachometer input 29 - Brake 30 - S-contact 31 - Tachometer output 2 32 - ESP/ASR Green 32-pin multi-pin connector for auxiliary functions: 1 - Door contact (all doors) 2 - Transponder 1 3 - not occupied 4 - not occupied 5 - W-wire 6 - Tailgate 7 - Right turn signal 8 - External buzzer 9 - External gong 10 - Airbag 11 - Stand-still time output 12 - Terminal 61 13 - Parking brake/BRAKE 14 - CHECK 15 - Oil level/oil temperature 16 - not occupied 17 - Transponder 2 18 - CAN high speed (powertrain) (high +) 19 - CAN high speed (powertrain) (low -) 20 - CAN high speed (powertrain) (screen) 21 - ABS 22 - CAN low speed (comfort) (high +) 23 - CAN low speed (comfort) (low -) 24 - CAN low speed (comfort) (screen) 25 - Engine lid 26 - not occupied 27 - Belt buckle 28 - K-wire 29 - Outside temperature -input 30 - not occupied 31 - Selector range display 32 - not occupied W liczniku z pelnym FIS ( VDO ) gniazdo C jest ułożone pionowo Highline-instrument cluster A - Green 32-pin multi-pin connector B - Blue 32-pin multi-pin connector C - Gray 32-pin multi-pin connector D - Black 4-pin multi-pin connector for remote clock (not connected in US) Czyli posiada on trzy 32 pinowe gniazda Blue 32-pin multi-pin connector for basic functions: 1 - Terminal 15 2 - Brake pad wear 3 - Tachometer output 1 4 - not occupied 5 - Tank sensor 6 - Tank warning OBD 2 7 - Terminal 31 (sensor Ground (GND)) 8 - Coolant temperature 9 - Terminal 31 (load Ground (GND)) 10 - Oil pressure 2 (high) 11 - RPM signal 12 - A/C shut-off 13 - E-Gas/glow plug control 14 - Level control 15 - Terminal 58d 16 - Trailer turn signal 17 - High beam 18 - Left turn signal 19 - not occupied 20 - Terminal 58s 21 - Driver door contact 22 - Low coolant 23 - Terminal 30 24 - Terminal 31 (load Ground (GND)) 25 - Consumption signal 26 - Right parking light 27 - Left parking light 28 - Tachometer input 29 - Brake 30 - S-contact 31 - Tachometer output 2 32 - ESP/ASR Green 32-pin multi-pin connector for auxiliary functions: 1 - Door contact (all doors) 2 - Transponder 1 3 - not occupied 4 - not occupied 5 - W-wire 6 - Tailgate 7 - Right turn signal 8 - External buzzer 9 - External gong 10 - Airbag 11 - Stand-still time output 12 - Terminal 61 13 - Parking brake/BRAKE 14 - CHECK 15 - Oil level/oil temperature 16 - not occupied 17 - Transponder 2 18 - CAN high speed (powertrain) (high +) 19 - CAN high speed (powertrain) (low -) 20 - CAN high speed (powertrain) (screen) 21 - ABS 22 - CAN low speed (comfort) (high +) 23 - CAN low speed (comfort) (low -) 24 - CAN low speed (comfort) (screen) 25 - Engine lid 26 - not occupied 27 - Belt buckle 28 - K-wire 29 - Outside temperature -input 30 - not occupied 31 - Selector range display 32 - not occupied Gray 32-pin multi-pin connector for multi-function display 1 - Menu selection switch (menu) 2 - Menu selection switch (out A) 3 - Menu selection switch (out 4 - Menu selection switch (Enter) 5 - CAN high speed display (high +) 6 - CAN high speed display (low -) 7 - CAN high speed display (screen) 8 - Passenger door contact 9 - Right rear door contact 10 - Left rear door contact 11 - Enable 12 - Clock 13 - Data 14 - Brake light 15 - Windshield washer fluid level 16 - Rear lights/low beams 17 - Left board computer 18 - Right board computer 19 - Board computer, reset 20 - not occupied 21 - not occupied 22 - not occupied 23 - Button branch 1 navigation 24 - Button branch 2 navigation 25 - Button branch Telematic 26 - not occupied 27 - not occupied 28 - not occupied 29 - not occupied 30 - not occupied 31 - not occupied 32 - not occupied Czyli w nie pełnym fisie tez istnieja piny dla CANa. teraz pytanie ktore użyć?
mateogda Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Czyli w nie pełnym fisie tez istnieja piny dla CANa. teraz pytanie ktore użyć? W liczniku bez fisa też jest can..... Użył bym "low speed" w tym przypadku, tak mi się wydaje. Patrzałeś już na kolory kabli?
darulez Opublikowano 17 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2009 dam znac jak dobiore sie do kabli. narazie zbieram informacjie.
the_troll Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Ja właśnie dzis podpiąłem do pinów 22 i 23 może radyjko nie świeci!!! Mam licznik z 1/2 FIS Jeszcze musze 24 gdzies podpiać????
Grzesiek234 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Do jakich 22 i 23 podepnij do 5 i 6 szarej kostki od licznika ja to robiłem kilka razy i zawsze działa - pisałem już darulezowi ale on jest jakiś oporny. Więc jeszcze raz :z szarej kostki licznika pin 5 i 6 (CAN H i CAN L) ciągniemy do pinu 8 i 12 (środkowej kostki mini iso) (możemy "pociągnąć" nową instalację , co ważne musi iść ona w skrętce, lub wykożystujemy nie używane już piny DATA,ENA) i koniec dyskusji.
darulez Opublikowano 18 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2009 Alvaro mi pisał ze bez pelnego fisa ni chu chu. The_troll - czy ty masz w pol fisie szara kostke??. Ja mam licznik Jager na płycie Magneti Mirelli nr. kat. 8DO920900H. nie rozbieralem go jeszcze , a ktos mi tlumaczyl ze tu nie masz szrarej kostki z racji braku komunikacji pelnego FIS
the_troll Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Dokładnie tak!! Nie mam szarej kostki bo mam 1/2 fis pie..... JEAGER!!! Tak więc lipa!!! Dzisiaj wale poświetlenie na krótko!!! Do reszty niedogodnosci idzie przywyknąć!
Grzesiek234 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 I tu niestety muszę wam panowie przyznac rację musi to być licznik VDO 12 - jager sie nie nadaje - nie posiada can do radia. tu idealny byłby can-bus adapter ale te ceny....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się