ozi_wells Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Witam. Problem polega na tym ze nie działa w ogólę wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej na desce rozdzielczej, nawet nie drgnie. wymieniałem juz czujnik, nic nie dało, auto dogrzewa sie normalnie na klimatroniku 90stopni, vag pokazuje błąd czujnika ale po podmiance na nowy jest tak samo. zegarów jeszcze nie rozbierałem ale wątpię zęby to było z nimi cos związane gdyż vag w sekcji na zegary nic nie wypluwa. W sumie nie przeszkadza mi to jakoś tragicznie ale może ktoś miał taki przypadek i go rozwiązał. z góry dzięki.
Gość jaro5000 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 witam .ja takiego przypadku nie miałem ale z tego co czytałem na forum to są dwa czujniki temperatury płynu dwu pinowy i cztero pinowy jest ten temat gdzieś pod tematem problemy z temperaturą silnika musisz sobie to poszukać .
ozi_wells Opublikowano 15 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2009 wiem kolego ze jest czujnik 2 i 4 pinowy. ja mam ten 4 pinowy który ma osobno sekcje na zegary i na sterownik. dlatego własnie auto mi sie dogrzewa i jest temperatura ok. natomiast nie działają zegary tj. wskaznik i jak juz pisałem to wymiana czujnika nic nie daje.
kapete Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 zrób Vagiem test elementów wykonawczych w liczniku może umarł wskaźnik tak jak u mnie
ozi_wells Opublikowano 15 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2009 zrób Vagiem test elementów wykonawczych w liczniku może umarł wskaźnik tak jak u mnie pisałem ze nie ma zadnych błędów w vagu na zegarach
sparki Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 zrób test zegarów vagiem nie szkodzi że nie ma błędów. W teście tym wszystkie wskazówki stają dęba i badane są różne wskaźniki. Mi to wyglada na padake w zegarach
ozi_wells Opublikowano 15 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2009 zrób test zegarów vagiem nie szkodzi że nie ma błędów. W teście tym wszystkie wskazówki stają dęba i badane są różne wskaźniki. Mi to wyglada na padake w zegarach spoko zrobie w takim razie na nastepnym spocie i zobaczymy co bedzie.[br]Dopisany: 15 Styczeń 2009, 22:39_________________________________________________a z czystej ciekawosci jak to wymieniałes da sie sam wskaznik czy trzeba zegary wymieniac???
sparki Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Jak sie okaze ze to silniczek to tylko wylut starego i wlut nowego. A jak nie masz stycznosci z lutownica to chyba taniej wychodzi kupic nowe zegary na allegro. A tak z innej beczki bo wyglada na to ze ty solenizant dzisiaj jesteś
ozi_wells Opublikowano 15 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2009 Jak sie okaze ze to silniczek to tylko wylut starego i wlut nowego. A jak nie masz stycznosci z lutownica to chyba taniej wychodzi kupic nowe zegary na allegro. cos tam w technikum lutowałem wiec moze sobie poradze a jak nie to zawioze do zaprzyjaznionego serwisanta tel. komórkowych, on duzo lutuje A tak z innej beczki bo wyglada na to ze ty solenizant dzisiaj jesteś a to jest akurat fakt jeszcze przez godzinke bede solenizantem i popijam przed kompem
Suli Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Wszystkiego najlepszego zatem Ozi Dużo kasy , fajnych lasek no i
Proof Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 To samo spotkało mnie dziś.Postawiłem samochód(silnik gorący 90st),za 5 minut odpalam i wskaźnik ani nie drgnie,a ogrzewanie ładnie grzeje,silnik gorący.Potem za którymś zapaleniem znów zadziałał wskaźnik ale już ostatni raz. Gdzie mogę to szybko jutro zdiagnozować,oprócz ASO oczywiście.
iwadrian Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 W b6-tkach często pada silniczek krokowy wskażnika temperatury. u mnie czasem przez dłuższy czas potrafi działać dobrze a czasem pokazuje bzdury np:stan początkowy wskazówki na zimnym silniku na 70 nawet przy wyłączonym zapłonie a przy 90 wskazówka na 130. Podczas testu vagiem tak samo czasem wskazówka idzie razem z pozostałymi a czasem po swojemu.Jak wariuje to wyciągam na chwilę bezpiecznik od zegarów,wkładam go zpowrotem i na jakiś czas spokój.Czeka mnie wymiana wskażnika ale nie mam czasu się za to zabrać.
arson15 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Ozi jeśli będziesz potrzebował licznik, to mam co prawda licznik od A4 1,6 ale może jakieś elemnty można będzie przelutować, jak cos to daj znać
ozi_wells Opublikowano 21 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2009 Ozi jeśli będziesz potrzebował licznik, to mam co prawda licznik od A4 1,6 ale może jakieś elemnty można będzie przelutować, jak cos to daj znać dziekówka ARSON dzisiaj sprawdzam zegary bo wczesniej nie miałem czasu to dam Ci jak cos znac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się