trepek Opublikowano 6 Czerwca 2017 Opublikowano 6 Czerwca 2017 (edytowane) Powrót do rodziny A4 Do Audi A2 dołączył dzisiaj Avant w postaci 1.9 TDI AVF Q. Samochód poruszany w dziale kontrolowanego zakupu. Do rzeczy: - krajówka, dwóch właścicieli (lekarz i policjant), 201 tys przebiegu (tak jak wszyskie ), BIPy na trzech pompkach po 4-6, na jednej -8, korekcje od -30 do +30, żwawy silnik i mega spokój podczas jazdy, po pierwszej jeździe wiedziałem, że będzie mój. Taka ciekawostka - samochód kosztował 144 tys zł w dniu zakupu (mam wszystkie kwity). Wyposażenie nawet całkiem dobre: - komplet poduszek - quattro - 4 el szyby - pakiet światło (z podświetleniem klamek wew włącznie) i chrom - 9 głośników - szary środek, dwa fotele z el. lędźwiami, sportowa kierownica - fotochromatyczne lusterko wsteczne - ori xenon z samopoziomowaniem i spryskiwaczami - FIS - servotronic - i pewnie kilka jeszcze pierdółek o których jeszcze nie wiem Plany Samochód jako drugi w domu, do dalszych podróży. Zmiany jakie będą wprowadzone będą tyczyły się podnoszenia komfortu i bezpieczeństwa. - marzę o sportowych, materiałowych fotelach w pełnej elektryce i z pamięciami - kolorowy FIS - może BOSE i RNS-E - składane lusterka w chromowanej obudowie Wady Jak każdy samochód i ten ma wady. Pasowałoby obszyć kierownicę, gałkę i ręczny. Przycisk od awaryjnych do malowania. Prawe tylne koło bardziej się grzeje od pozostałych podczas jazdy. Przednia szyba wymieniana, rdza na przednim lewym błotniku i pod listwami dolnymi drzwi. Hamulce dosyć ciężko chodzą. Trzeba wszystko uprać a lakier wypolerować. Silnik wyczyścić, jak coś cieknie to powymieniać uszczelki. Perfecto musi być! Kilka zdjęć tak totalnie na szybko: Spis modyfikacji: - 20.06.2017 - klubowe ramki i podświetlenie tablicy LED - 2.07.2017 - wymiana przycisku awaryjnych - 5.07.2017 - siatka bagażnika - 14.07.2017 - wymiana tarcz z tylu, regeneracja zaciskow, malowanie zaciskow, wymiana oleju i filtrów - 30.07.2017 - zakup nowych OEM ramion wycieraczek Aero - 21.09.2017 - usuniecie sladow korozji oraz zarysowan - 8.10.2017 - wymiana gałki i ręcznego na perforowaną skórę, swing - 22.10.2017 - montaż "macdonalda" - 29.12.2017 - montaż tempomatu oraz nowej dolnej obudowy kierownicy - 10.02.2018 - montaż kierownicy multifunkcyjnej - 29.03.2018 - montaż kubełków - 9.04.2018 - powiew wakacji - 13.06.2018 - montaż chromowanych przycisków w kierownicy - 23.06.2018 - montaż Bose, stage 1 - 27.08.2018 - wymiana siłownika schowka - 29.09.2018 - wosk - 12.11.2018 - wymiana tandempompy na Boscha, nowe oringi oraz kolanko kroćca płynu chłodzącego - 18.11.2018 - wymiana wygłuszenia pokrywy silnika - 23.12.2018 - BBS RC326 - 28.12.2018 - wymiana tylnego zderzaka na taki z PDC i pod dwierurki - 28.12.2018 - oklejenie dekorów szczotkowanym aluminium 3m - 04.01.2019 - licznik z kolorowym FISem - 15.01.2019 - climatronic 2din - 19.01.2019 - kolorowy FIS na pokładzie - 19.01.2019 - nowe fotele, skóra z alcantara w pełnej elektryce - 23.02.2019 - montaz koncowek wydechu - 27.02.2019 - montaz podnośników szyb w wersji HIGH oraz elektrycznie składanych lusterek IMG_3244.MOV - 09.03.2019 - boczki z alcantarą i maskownicami BOSE w kolorze swing - 17.03.2019 - montaż RNS-E oraz cupholderów z chromem - 23.03.2019 - obklejona tylna i przednia popielniczka, montaż lodówki - 27.03.2019 - obicie klapy podłokietnika alcantarą - 04.04.2019 - Bukowina 2019 - 06.04.2019 - montaż BBSów w nowymi oponami 225/45/17 Debica UHP2 - 27.04.2019 - wymiana poduszki skrzyni biegów Lemforder - 29.05.2019 - uchwyt rowerowy Oem Audi - 24.06.2019 - montaż aluminiowego rygielka oraz klamki podłokietnika - 25.06.2019 - swap przednich hamulcy na 320'tki, elastyczne przewody hamulcowe w oplocie - 26.06.2019 - dolne listwy drzwi s-line - 05.08.2019 - weselnie - 07.10.2019 - zakup drugiego kompletu BBSow RC326 na zime - 02.11.2019 - zimowy setup z nowymi oponami Debica Frigo 225/45/17 - 20.11.2019 - przebieg 222222 o godzinie 4:44 - 07.12.2019 - montaż zmieniarki - 08.02.2020 - zakup haka AL-KO oraz stabilizatorów 1BE - 22.02.2020 - swap tylnich hamulcy na 288 + węże w oplocie - 28.02.2020 - remont tylnego zawieszenia: wymiana wszystkich tulei Meyle, wahacze górne Moog, wahacze prowadzące Mayle, piaskowanie sanek, nowe czujniki ABS, nowe Oem podładki gumowe dolne pod sprężyny, wymiana większości śrub na nowe z ASO - 13.03.2020 - geometria 3D - 16.04.2020 - montaż haka, czujnika do zegara radiowego, PDC z tyłu, wszystko zrobione zgodnie ze sztuką, jak fabryka - 23.04.2020 - spinka tylnego siedziska oraz nowa rączka przednich drzwi z otworem pod składane lusterka, montaż otwieranej tylnej klapy z drzwi kierowcy - 06.06.2020 - wymiana oleju oraz filtrów - 20.06.2020 - czujnik jakości powietrza Edytowane 4 Lipca 2020 przez trepek
trepek Opublikowano 7 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2017 I chip! A4 musi być szybsze od A2 ;-)
Norbas Opublikowano 7 Czerwca 2017 Opublikowano 7 Czerwca 2017 Graty auta i powrót do kodu "B" Jest jeszcze co porezać takze powodzenia P.s teraz trzeba będzie dzielić mody na dwie fury
trepek Opublikowano 7 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2017 W A2 rezanie w większości zakończone ;-) Teraz jedynie pielęgnacja i utrzymywanie stanu technicznego na należytym poziomie. Jeszcze do A2 tylko szukam kubełków w materiale A co do A4 to najpierw sprawy techniczne a później, jak czas pozwoli, doposażymy go nieco.
jedrekx Opublikowano 7 Czerwca 2017 Opublikowano 7 Czerwca 2017 działaj, działaj szkoda, że wnętrze nie jest czarne.. tzn szkoda i nie szkoda ciężej będzie o graty :/
trepek Opublikowano 7 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2017 Właśnie ciekawi mnie jak wyjdzie obszycie kierownicy, galki i recznego. Czy beda roznice w kolorze czy nie.
kamil-vag Opublikowano 8 Czerwca 2017 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Dnia 6.06.2017 o 23:36, trepek napisał: BIPy na trzech pompkach po 4-6, na jednej -8, korekcje od -30 do +30 Coś pomieszałeś Baza na mody naprawdę dobra Teraz tylko działać Czasami obserwowałem Wasz temat z 1.4 TDI Mam też takie drugie auto - Polo 9N3 i kurde ten silnik naprawdę daję radę do takich mniejszych aut. Rzekłbym, że zbiera się lepiej od AVF Dlatego u Was CHIP musowo musi być, żeby mieć frajdę z jazdy jak A2
trepek Opublikowano 8 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2017 W korekcjach nie dalem zera ;-) Powinno byc -0.30 do +0.30 ;-) Pisałem tamtego posta późno w nocy. Powiem Ci, że A2 po chipie lepiej zbiera się od AVF'a przed chipem, ale myślę, że jak będzie 160KM i z 370NM to A4 będzie zwinniejsze. Tylko ciekawe, czy szybsze, bo A2 gnałem 210 km/h i jeszcze się rozpędzał.
trepkowa Opublikowano 9 Czerwca 2017 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Właśnie wpadły nowe blachy Jaram się jak stodoła!
instruktor83 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Temat o A2 się fajnie czyta , tutaj może być tylko lepiej , gratulacje nowego członka rodziny w garazu
trepek Opublikowano 9 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2017 Narazie przeglądam jakie mody można w b6 zrobić. Myślałem, aby zacząć od: - obszycie kierownicy/gałki/ręcznego, bądź - nakładki na pedały sportowe, ale... - żona mówi, że audio gra słabiej niż w A2. No tak... w A2 jest Bose.
trepkowa Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Kolejny mod trepkowej: Niedzielne foty: A Trepek się bawi kompem [emoji12] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
trepek Opublikowano 11 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2017 Pobawiłem się kompem ale nic specjalnego nie znalazłem. No, kierunkowskaz prawy przod nie dziala i blad od prawego swiatla cofania (a dziala).
davido Opublikowano 13 Czerwca 2017 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Witam bardzo fajne B6 śledząc temat A2 jestem przekonany że tutaj też sie będzie działo aha patrząc na lampy to tu jest bixenon więc podstawowy mod to soczewki z B8 Pozdrawiam i bezawaryjności życzę
trepek Opublikowano 14 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2017 Jak będę miał wolną chwilę to muszę przejrzeć hamulce, czyli rozebrać, przeczyścić, nasmarować/wymienić uszczelnienia, pomalować, złożyć. Zauważyłem, że polskich warunkach serwis hamulcy polega jedynie na wymianie klocków, ewentualnie tarcz. A tak nie może być w moim samochodzie ;-) No i pranie trzeba zrobić tapicerki bo chyba nigdy nie prana. No i silnik z komorą silnika trzeba cały umyć bo brudno. No i widziałem gdzieś wczoraj, że na niektórych elementach metalowych gdzieś się pojawia rdza - trzeba by wyjąć, obczyścić, zakonserwować i pomalować. Aaa... ja to mam pierdolca na punkcie detali ;-) Powoli też rozmyślam nad modami
trepkowa Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Wpadły nowe mody: klubowe ramki i ledowe światełka do rejestracji [emoji57][emoji41]I jak to mówią: "pic or didn't happen" więc dowody poniżej: Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
trepek Opublikowano 20 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2017 (edytowane) Żona mnie uprzedziła Powoli zaczynamy coś działać, małymi krokami. Zbieramy informacje co i jak. Następnie pewnie będą hamulce z tyłu (nowe tarcze i klocki) + rozebranie 4 zacisków (przód/tył), wymiana uszczelnien, nasmarowanie, pomalowanie i złożenie. Wczoraj byłem u lakiernika z samochodem aby opowiedział co i jak można w nim zrobić oraz jaką mniej więcej miał przeszłość. Są wiadomości dobre i złe. Dobre - bez dzwona i mocno nie bite. Złe - szpachla na prawych drzwiach między środkową listwą o klamkami, doły drzwi nie były ruszane. Lewe tylne nadkole na rancie w okolicach progu również nosi ślady naprawy i jakiś placek na masce. Reszta - fabryka (tylna klapa nie malowana i bez rdzy). Do wymiany mam lewy przedni błotnik (rdza) i prawe przednie drzwi (szpachla, w niektórych miejscach ponad 1mm i rdza pod listwą). Powoli się ogarnie A tak to samochód jeździ zajekurczebiście! Cichy, zrywny i mega trzyma się drogi w zakrętach Edytowane 20 Czerwca 2017 przez trepek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się