Frezzuu Opublikowano 8 Czerwca 2017 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Witam. Pacjent do a4 b6 1.8T BFB z 2004r Quattro. Pierwszy raz jeżdże autem z napędem Q i w moim odczuciu auto jak na 163 konie jedzie tak sobie. Nie ma tego rwania w fotel. Kolega przewiózł mnie swoim małyszem z tym samym silnikiem tyle, że w ośce i muszę przyznać, że tam wrażenia są wyraźnie bardziej odczuwalne. Auto to czysta seria, bez LPG. Podpiąłem VAGA i wyskoczyły dwa błędy: 1) 16683 -boost pressure regulation control range not reached 2) 16804 - Katalizator bank 1 - niski próg sprawności Zrobiłem logi 002, 032, 115, 118 na szybko. Grupy 002, 032: http://vaglog.com/log-002_032_Q4q8md5.html Grupy 115, 118: http://vaglog.com/log-115_118_zDXD4aO.html Sprawdziłem jedynie N75 i wydaje się sprawny. Po odpięciu i przejechaniu się auto w ogóle nie ciągnęło i w kompie złapał błąd, więc n75 wykluczam. Może któryś z kolegów bardziej doświadczonych się wypowie?
TomOskroba Opublikowano 8 Czerwca 2017 Opublikowano 8 Czerwca 2017 nie szukaj bardziej doświadczonych, a sam użyj wyszukiwarki. na końcu masz rozwiązanie, zacznij od tego.
Łukasz13 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Tak masz racje auto to muł bagienny, do zwalenia kat pewnie stopiony plus oględziny żeliwa turbiny, szczelność dolotu też do sprawdzenia.
Frezzuu Opublikowano 8 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2017 (edytowane) Czyli Kat i klapka turbo do sprawdzenia? EDIT: Dobra panowie, jestem po akcji rozebrania turbo. Klapka turbo super, chodzi sztywno, żadnych odchyleń, nieszczelności, nierówności w przyleganiu itp, WG pracuje również wzorowo, bez przycinania i innych niepokojących akcji, ale... Tak jak kolega Łukasz napisał, to co zobaczyłem w katalizatorze od strony gorącej turbo to dramat, 90% tej kratki jest zaklejona, więc podejrzewam, że tutaj leży cała przyczyna. Teraz pytanie czy bawić się w cięcie, wyciąganie bebechów i spawanie czy odrazu wstawiać DP bez zabawy? Jeśli DP to czy trzeba coś grzebać w sofcie? Nie będzie wypluwać błędów? Edytowane 9 Czerwca 2017 przez Frezzuu
dr4gonix Opublikowano 10 Czerwca 2017 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Dnia 8.06.2017 o 14:19, Frezzuu napisał: Jeśli DP to czy trzeba coś grzebać w sofcie? Nie będzie wypluwać błędów? Downpipe na pewno nie zaszkodzi Trzeba drugą sondę wyciąć ze sterownika silnika, poza tym nie powinno być żadnych problemów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się