Gargins Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Witam! Klient po dzwonie przełożył reflektory Bi xenon no i trzeba je adaptować, ale nie mogę nigdzie znaleźć jak to zrobić. Na kompie wyrzuca błędy brak kodowania sterownika,lampy prawej i lewej i nieprzeprowadzoną adaptację. Nigdy tego nie robiłem i leżę
PAWEL69 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Witaj może to REGULACJA REFLEKTORÓW XENONOWYCH WYPOSAŻONYCH W UKŁAD AUTOMATYCZNEGO POZIOMOWANIA Opisane poniżej czynności nie mogą być utożsamiane z oficjalnymi instrukcjami serwisowymi i chociaż dołożyliśmy wszelkich starań, aby zebrane tu informacje były prawdziwe i aktualne - nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za ewentualne straty czy uszkodzenia powstałe na skutek zastosowania się do naszych wskazówek. Opisana poniżej procedura sama w sobie nie ustawia świateł! Powoduje ona jedynie zatrzymanie się elektrycznych nastawników ustalających wysokość świateł w pozycji "wyśrodkowanej", w której powinno się przeprowadzić ręczną regulację reflektora za pomocą śrub znajdujących się w jego obudowie. Procedura powinna być wykonana do samego końca, w przeciwnym wypadku w pamięci sterownika może pojawić się błąd "Reflektory nie zostały wyregulowane". Aby go wykasować należy przeprowadzić całą procedurę regulacji reflektora. Przed przystąpieniem do regulacji świateł muszą być spełnione następujące warunki: > Pojazd musi stać na równym podłożu > Hamulec ręczny musi być zwolniony > Zapłon musi być włączony > Światła wyłączone > Sterownik w pamięci nie może posiadać żadnych błędów Procedurę przeprowadzamy w następujący sposób: [Wybór] [55-Zasięg xenonów] (w niektórych pojazdach należy wybrać sterownik [29-Światła -lewa str.] [Nastawy podst. - 04] Grupa "001" [idź!] Zaczekaj około 20 sekund. W tym czasie silniczki ustalające wysokość światła zatrzymają się w pozycji odpowiedniej do ręcznej regulacji reflektora. Włącz światła i ustaw je śrubami w reflektorze zgodnie z zaleceniami producenta. Teraz przejdź do grupy "002". W tym momencie sterownik zapamięta położenie nastawników jako położenie bazowe. [Gotowe, powrót] Pozdrawiam
Gargins Opublikowano 15 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2009 OK! To znam, ale jednym z warunków adaptacji jest brak błędów w sterowniku, a ich za cholerę wykasować się nie da.
alvaro Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Może ma za "cienkiego" VAGa ? Jaką wersją robicie ?
alvaro Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 no to niby git, instalacja lamp nie ucierpiała przy dzwonie ?
przemik Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 HEX CAN. Ale kolega pyta o wersje VAG a, a nie o interface po jakim sie laczycie...
alvaro Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 przemik jak śmiga po CANach to nic więcej nie muszę wiedzieć
pre_pl Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 podaj dokładnie jaki to błąd, nie możesz po prostu zakodować sterownika ? Numer tego sterownika też podaj
Gargins Opublikowano 16 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2009 Nr sterownika 5M0 907 357B Soft Coding 8388607 ( i za ch....ę nie można tego zmienić ). Jest jeszcze takie coś: 7L6941329 AFS-Lst-Modul l X018 7L6941330 AFS-Lst-Modul r X018 To co każda lampa ma swój oddzielny moduł??Chyba raczej tak bo nawet w błędach wyrzuca odpowiednie kody dla niezakodowanych sterowników lewej i prawej strony 02656 i 02657 Oprócz tego błąd 01042 i błąd nie przeprowadzonej adaptacji 01539 No i co Wy na to
szogun0 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Masz wszystko napisane. Były zwykłe a założył Bi. I dlatego brak kodowania. Dodatkowo, nie we wszystkich autach da rade zakodować na Bi.
Julkos Opublikowano 12 Października 2020 Opublikowano 12 Października 2020 Przepraszam że odgrzewam temat. Chodzi o to, że wysyłałem odbłyśniki do regeneracji, wszystko później złożyłem do kupy i pojechałem w nocy się przejechać. Światła świeciły zdecydowanie za wysoko i wszystkich raziłem. Pojechałem na stacje kontroli i gość mi wyregulował ale musiał się trochę dużo nakręcić i prawie na maksa powykręcał czy powkręcał śruby regulacyjne i powiedział, że coś może źle złożyłem bo tylko tak pi razy oko mi ustawił - To przez to, że nie zrobiłem żadnej adaptacji?
pila24 Opublikowano 12 Października 2020 Opublikowano 12 Października 2020 1 minutę temu, Julkos napisał: Przepraszam że odgrzewam temat. Chodzi o to, że wysyłałem odbłyśniki do regeneracji, wszystko później złożyłem do kupy i pojechałem w nocy się przejechać. Światła świeciły zdecydowanie za wysoko i wszystkich raziłem. Pojechałem na stacje kontroli i gość mi wyregulował ale musiał się trochę dużo nakręcić i prawie na maksa powykręcał czy powkręcał śruby regulacyjne i powiedział, że coś może źle złożyłem bo tylko tak pi razy oko mi ustawił - To przez to, że nie zrobiłem żadnej adaptacji? Ustaw włączając pierw procedurę adaptacji lamp za pomocą vcds,na skp nigdy dobrze nie ustawią świateł. Możesz zrobić to sam w minutę.
Julkos Opublikowano 12 Października 2020 Opublikowano 12 Października 2020 (edytowane) tak zrobię, a później jechać żeby na stacji mi jeszcze wyrównali bo tak jak mówię niektóre pokrętła mam na maksa więc nie wiem czy dobrze tak jeździć.? Chyba, że jak jutro wymienię żarówki długie to ustawie śruby regulacyjne na środkową neutralną pozycję, a później zrobię adaptację i pojadę na stację kontroli? Edytowane 12 Października 2020 przez Julkos
pila24 Opublikowano 12 Października 2020 Opublikowano 12 Października 2020 7 minut temu, Julkos napisał: tak zrobię, a później jechać żeby na stacji mi jeszcze wyrównali bo tak jak mówię niektóre pokrętła mam na maksa więc nie wiem czy dobrze tak jeździć. Sam wyrównaj podczas procedury adaptacji i następnie zatwierdź wysokość. Zrobisz to sam,jedź pod ładną jasną ścianę gdzie jest równa nawierzchnia i odpal światła stojąc 10 metrów od niej. Zobaczysz czy linie odcięcia po prawych stronach są na tak samej wysokości. Włącz procedurę,wyrównaj światła i podjedź na prostych kołach do ściany,przy 10 metrach powinny się podnieść o 10cm jak będziesz przy samej ścianie. Nie powinny się rozjeżdzac podczas podjeżdżania do ściany. Jak jest ok to zatwierdzasz adaptacje i robisz przejażdżkę badając czy światła świecą dosyć daleko i nie oślepiają. Brzmi może to skomplikowanie ale to naprawdę chwila.
pila24 Opublikowano 12 Października 2020 Opublikowano 12 Października 2020 (edytowane) . Edytowane 12 Października 2020 przez pila24
Julkos Opublikowano 12 Października 2020 Opublikowano 12 Października 2020 No brzmi jakoś skomplikowanie ale jak tylko przyjdą mi żarówki do świateł drogowych bo jedna się spaliła to będę działał bo teraz jak mi ustawił to może i na te może 50m do przodu świecą mi xenony, a jak włącze drogowe to na 5m od maski więc tragedia...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się