Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Posiadam audi A4 b5 1.9tdi 110koni 97 r ucieka mi prad nawet podczas jazdy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam mam problem wymienilem caly silnik , podlaczylem wszystko silnik ladnie pracuje swiatla sie pala ogulnie jest ok , poza tym ze przejade jakies 14 km nagle swiatla mi przygasaja , kierunki przestaja dzialac , i zaczyna sie choinka swiecic na desce rozdzielczej . Myslalem ze to alternator wiec kupilem nowy lecz nagle przestal dzialac rozrusznik , gdy odpalilem go na pych znow to samo swiatla gasna pali się choinka prąd ucieka . Dontego jak juz sie zatrzymam zgasze swiatla i zapale je ponownie silnik gasnie

pomocy bo juz mi sil brakuje gdzie moze byc usterka ? 

Edytowane przez Skalimk
Bledy ortograficzne
Opublikowano

Po czym stwierdziłeś, że alternator? Sprawdziłeś ładowanie czy po prostu tak myślałeś więc wymieniłeś?

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Wyciagnolem alternator i dalem na sprawdzenie , okazalo sie ze nadaje sie do regeneracji wiec zakupilem nowy , ale na nowym sa dokladnie te same objawy tak jak bym nie mial wogule akumulatora . Masz moze jakies pomysly co to moze byc ? 

Opublikowano

Sprawdź czy masz ładowanie na aku, wygląda to tak jak byś nie miał podpiętego alternatora pod akumulator.

Opublikowano

Na pewno jest podlaczony bo plus z akumulatora idzie do rozrusznika i masa od alternatora jest podlaczona do rozrusznika tylko ze rozrusznik przestal krecic gdy wymienilem alternator.

 

Opublikowano

Na akumlatorze pokazuje 12,40 a na altelnatorze14,37 pomocy jestem juz bez radny nie wiem co sie dzieje

 

Opublikowano

jaka masa alternatora

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

plus z zacisku alternatora idzie do rozrusznika

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Na mierniku pokazuje 14,3 ladowanie a na akumulatorze pokazuje ze jest 12;3 mechanik mowi ze poszedl rozrusznik i ma slaba mase 

Opublikowano (edytowane)

od kiedy mechanik sie zna na elektryce. heh ciekawa teoria. do sprawdzenia okablowanie

bo jezeli dobrze cie rozumiem to mierzysz na zacisku alternatora to masz napiecie 14,3v a na klemach 12.3v

 

schemat ponizej

A4B5.rar

Edytowane przez koloboro
Opublikowano

Jak zgasisz świata i ponownie je wlaczysz to gaśnie silnik, to znaczy że masz gdzieś zwarcie.
Nie dziw się że mase masz lipną jak prądy na nią idą :>

Wysłane z OP3T

Opublikowano

Albo mozliwe ze gdzies masy nie podpiales

Opublikowano

Jest tak ze gdy dotkne alternatora i slinika to pokazuje ze jest ladowanie , a jak przytykam miernik do klam na akumulatorze to nie ma ladowania od spodu jest podlaczona masa od budy auta do bloku silnika 

Opublikowano

no ta kable do sprawdzenia

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Sprawdź masę silnik-buda lub aku-buda, tam tkwi problem. Lub zrób test z kablami rozruchowymi. Połącz silnik z budą lub z aku i się przekonasz. TYLKO NIE POMYL BIEGUNÓW, TYLKO -

Edytowane przez GOLI
Opublikowano

KOlega Goli dobrze prawi, szukaj braku masy.

Opublikowano

Witam , okazalo sie ze plus od alternatora ktory idzie do rozrusznia byl przetarty i dotykal blolu silnika dla tego szlo zwarcie ale dzieki za pomoc wiedzialem gdzie szukac ? 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...