stachu A4 B6 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Witam, proszę o ocenę logów Grupa 002: http://vaglog.com/log-002_Nq9B78a.html Grupa 115 i 118: http://vaglog.com/log-118_115_tZ8pia8.html
Łukasz13 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Troche mało logów, podstawowe logi w 1.8t 002+033, 115+118, 003+020 do odcinki. Z tych co zrobiłeś to przepływka mało mierzy, turbo kiepsko wstaje, przyczyn może być dużo, nieszczelny dolot, popękane turbo, zapchany kat. Postaraj się zrobić komplet logów dla lepszej oceny.
stachu A4 B6 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2017 Jutro postaram się zrobić wszystkie logi. Bardzo możliwe że kat zapchany, co jakieś 300-400 km wywala blad P0420.
stachu A4 B6 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2017 Oto dzisiejsze logi: http://vaglog.com/log-002_033_W5UEno.html http://vaglog.com/log-115_118_E9nj6Y.html http://vaglog.com/log-003_020_c3Cc1E.html Wiekszej prostej w swojej okolicy nie znalazlem
Łukasz13 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 (edytowane) Zacząłbym od zrzucenia kata i obejrzenia wkładu czy nie jest zapachany, przy okazji oględziny strony gorącej żeliwa czy nie popękane przy klapce. Błąd kata wywala więc wkład i tak do wywalenia, ewentualnie sprawnego kata włożyć. Edytowane 11 Czerwca 2017 przez Łukasz13
stachu A4 B6 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2017 a czy po wyrzuceniu kata spalanie nie zwiekszy sie ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się