gregory84 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Witam,od jakiegoś czasu czuje ze moje auto trochę tak tępo idzie. Jest wyraźnie mało żwawe. Z takich prostych technicznych spraw jest porobione. Od jakiś 3tys. km rozrząd nowy, świece nowe, olej, filtry, silnik ładnie pracuje, nie kopci,nie ma wycieków. Przy rozbieraniu przodu był oczywiście olej między turbo a intercoolerem. Zrobiłem logi na drodze i bardzo proszę o interpretacje. Niestety każdy jest robiony oddzielnie,nie w grupach. Ale za każdym razem były te same warunki. 002 http://vaglog.pl/log-002_007_017_89lNT.html 011 http://vaglog.pl/log-011_007_017_u5i04.html 020 http://vaglog.pl/log-020_007_017_bIyRM.html 031 http://vaglog.pl/log-031_007_017_5Z42mM.html 032 http://vaglog.pl/log-032_007_017_P4HLO.html 033 http://vaglog.pl/log-033_007_017_v4OW4.html 034 http://vaglog.pl/log-034_007_017_P0pHJ.html 115 http://vaglog.pl/log-115_007_017_tdOjD.html 118 http://vaglog.pl/log-118_007_017_b0LDR4.html
gregory84 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2017 Hmm... jak tam panowie,jakieś sugestie? Podpowiedz?
kaman5151 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Opublikowano 14 Czerwca 2017 (edytowane) Nie da się odczytać logów. Przynajmniej tak jest u mnie. @edit poprawka. Coś raczej od nich na stronie jest bo nawet moje logi nie wchodzą. Edytowane 14 Czerwca 2017 przez kaman5151
zwonko Opublikowano 14 Czerwca 2017 Opublikowano 14 Czerwca 2017 (edytowane) Przepływomierz deczko zaniza, trochę stuka no i... Ta lambda mi się nie podoba do końca, a właściwie jej skoki. Edit: chociaż jednak lambda raczej ok. Pewnie już zwolniles gaz Edytowane 14 Czerwca 2017 przez zwonko
Łukasz13 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Nie wygląda to źle, jest w miare wszystko w porządku, jednie jakiś problem z cofaniem zapłonu.
Riko88 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Witam dołączę się do prośby. Jestem szczęśliwym właścicielem od pól roku i spodziewałem się osiągów na poziomie poprzednika (a4 b5 2.6 150). A jest trochę słabiej przy wyższym spalaniu w trasie. Myślę że masa auta zrobiła swoje. Jeśli ktoś by mógł powiedzieć czy jest w miarę ok bo chcę go podkręcić. http://vaglog.com/log-002_033_9LHTc5n.html http://vaglog.com/log-003_020_flD6A.html http://vaglog.com/log-118_115_TCGb6JK.html
gregory84 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2017 To może po prostu spróbuje zmierzyć czas od 0-100km/h Trzeba wziąć pod uwagę błąd kierowcy,ale z grubsza będzie wiadomo w jakiej jest kondycji nie....
Riko88 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Opublikowano 14 Czerwca 2017 To i ja zrobię taki test to porównamy
zwonko Opublikowano 14 Czerwca 2017 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Kpower sobie użyj przy okazji zwykłego mierzenia
zwonko Opublikowano 14 Czerwca 2017 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Miniprogramik. Minihamownia. Trzeba zlogiwac grupy z rpm i v (predkosc) . Idealnie prosta droga, Pelen but i przy odcince sprzeglo. Potem log wrzucasz do kpower. Podajesz cisnienue atm i ciężar całkowity auta i dostajesz wyjres
zwonko Opublikowano 14 Czerwca 2017 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Ciekawe... Jakoś nie widzę żeby Ci google powiedziały czy Twoje logi sa ok...
gregory84 Opublikowano 15 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2017 A wiec tak, zrobiłem próbę przyspieszenia ale byłem sam i uważam że jednak konieczna jest druga osoba do stopera. patrząc na licznik i włączając stoper dwa razy wyszło mi ~10,5s Próbę powtórzę jak będę miał drugą osobę do dyspozycji
Riko88 Opublikowano 16 Czerwca 2017 Opublikowano 16 Czerwca 2017 A no nie powiedziały czy jest dobrze. A do tego benzyna mi pociekła z filtra węglowego. Mahle KL 592 filtr paliwa wytrzymał 3 miesiące co założyć żeby wytrzymało dłużej?
zwonko Opublikowano 16 Czerwca 2017 Opublikowano 16 Czerwca 2017 (edytowane) 27 minut temu, Riko88 napisał: A no nie powiedziały czy jest dobrze. To ja Ci powiem że przepływka po długich a ciężkich pokazuje 120 a powinna nawet ponad 125. Do tego turbo raczej nie za bardzo... stąd pewnie: Dnia 14.06.2017 o 22:11, Riko88 napisał: spodziewałem się osiągów na poziomie poprzednika (a4 b5 2.6 150). A jest trochę słabiej przy wyższym spalaniu w trasie EDIT: sorry pomyliło mi się że to BFB, w AVJ przepływka powinna pokazać 125 więc u Ciebie jest trochę mało ale nei tragedia. A no i stuka na 1 i 4tym cylindrze. Edytowane 16 Czerwca 2017 przez zwonko
Riko88 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Dziękuję. A to stukanie to wypadanie zapłonu czy niewłaściwa praca czujnika stukowego czy jeszcze o coś innego chodzi? Robiłem test przyspiesza również sam 10s
darooe36 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Witam jeśli można to dodam swoje logi do oceny pacjent 1,8t AVJ po programie bez hamowni logi z dziś temp 22c podejrzewam nieszczelny dolot 3tyś temu wymienione cewki i świece oraz filtry paliwa oleju powietrza oraz odma z zaworkiem PB http://vaglog.com/log-002_115_118_8cmU6A4.html lpg http://vaglog.com/log-115_118_033_A5qzzy.html wydaje mi się że auto osłabło ostatnio nie wiem czy to wina temp bo mam jeden IC czy coś z dolotem bo słychać jak turbina się załącza , wszelkie uwagi mile widziane
Łukasz13 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Szczerze to musisz zmienic tunera i gazownika, to tak po krotce.
zwonko Opublikowano 18 Czerwca 2017 Opublikowano 18 Czerwca 2017 (edytowane) Dnia 17.06.2017 o 22:19, Riko88 napisał: A to stukanie to wypadanie zapłonu czy niewłaściwa praca czujnika stukowego czy jeszcze o coś innego chodzi? Stukanie to spalanie stukowe czyli powiedzmy niewłaściwy zaplon mieszanki. Wypadanie to raczej całkowite nie spakenie mieszanki. Czujnik może reagować na jakieś inne stuki w silniku. najczęściej spalanie stukowe to słaby układ zaplonowy, kijowe paliwo, czy kiepska mieszanka paliwo-powietrze. Masz pb+lpg, zakładam ze logi na pb wiec możliwe ze to tylko stara benzyna plus troszkę słabsza swieca czy coś na 1szym 4tym cylindrze. Zrób logi 002+033+020 na obu paliwach. Edytowane 18 Czerwca 2017 przez zwonko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się