Repik Opublikowano 12 Czerwca 2017 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Witam, dziś podczas jazdy auto zgasło i już nie odpaliło. Pojechałem do mechanika, sprawdził rozrząd oraz łańcuszek i niby wszystko ok. Okazało się, że wylotowy wałek rozrządu jest pęknięty - gołym okiem widać pęknięcie za jedna z krzywek. Teraz pytanie, co mogło spowodować pęknięcie tego wałka ? Mechanik powiedział, że to bardzo rzadko zdarza się w tych silnikach. Auto sprowadzone ze Szwecji - przebieg 270 tys. Rozrząd wymieniony 8-9 tys temu. Dotychczas nie było z samochodem żadnych problemów. Auto nie było katowane. Dodatkowo mam pytanie, lepiej kupić używany wałek i regenerować głowicę ? Czy lepiej kupić kompletną głowicę z innego samochodu ? Najbardziej zależało by mi na znalezieniu przyczyny pęknięcia. Za wszystkie sugestie będę wdzięczny. Pozdrawiam Repik.
sasza Opublikowano 13 Czerwca 2017 Opublikowano 13 Czerwca 2017 zapchany smok -> zatarcie panewki wałka -> pęknięty wałek szukaj głowicy z aeba
cysiek18 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Dlaczego piszesz aż w trzech tematach ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się