czachapll Opublikowano 12 Czerwca 2017 Opublikowano 12 Czerwca 2017 (edytowane) Zacznę od tego, że mam problem z pd, regenerowane niby na papierku są bdb a w aucie już nie, 4cyl ma +1,60 a 3cyl -1,60 dobra to przekładam korekcja poszła za pompką więc reklamuje. Znowu czyszczą regulują zakładają na auto (robione w boschu oni zakładali itp) jest tak samo i mówię, że zostawiam auto aż zrobią dobrze bo widzę, że jest dalej źle a wykluczyłem już kompresję, wałek, szklanki więc pojechałem do domu i dostaje telefon za 30 minut, że przełożyli miejscami pompkę i że korekcja została na cylindrze. Powiedzcie mi jakim cudem z -1,60 zrobiło im się nagle +2,60 na tym samym cylindrze? Ja już głupi jestem i nie wiem czy ja jestem głupi czy oni po prostu chcą się wywinąć. Proszę o odpowiedzi bo auto stoi u nich i jestem bez auta a mam decyzję podjąć co dalej :/ Edytowane 12 Czerwca 2017 przez czachapll
MariuszKK Opublikowano 12 Czerwca 2017 Opublikowano 12 Czerwca 2017 A założyli nowe uszczelnienie i śrubę regulacyjną?
czachapll Opublikowano 12 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2017 50 minut temu, MariuszKK napisał: A założyli nowe uszczelnienie i śrubę regulacyjną? tak nowe śruby i uszczelki
MariuszKK Opublikowano 12 Czerwca 2017 Opublikowano 12 Czerwca 2017 No jak wszystko inne wykluczone, to ich robota nie jest najlepszej jakości.. Najlepiej jakbyś miał inne wtryski do porównania i ewentualnie domagał się zwrotu kasy za regenerację...
czachapll Opublikowano 12 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2017 5 minut temu, MariuszKK napisał: No jak wszystko inne wykluczone, to ich robota nie jest najlepszej jakości.. Najlepiej jakbyś miał inne wtryski do porównania i ewentualnie domagał się zwrotu kasy za regenerację... Patrzyłem jak robią i jedynie do czego mogę się przyczepić to robią na oko bez suwmiarki. Już mam po prostu dość tego wszystkiego
czachapll Opublikowano 12 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2017 Tu jest porównanie przed zamiana pd i po to co ja robiłem
MariuszKK Opublikowano 12 Czerwca 2017 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Obroty jałowego zmieniłeś to i korekcje różne Na pierwszym screenie pewnie klima chodziła, a na drugim nie?
czachapll Opublikowano 12 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2017 (edytowane) Obrotów nie zmieniłem one tak skaczą cały czas a to czy z klima czy bez to dużej roznicy nie ma Edytowane 12 Czerwca 2017 przez czachapll
kamil-vag Opublikowano 13 Czerwca 2017 Opublikowano 13 Czerwca 2017 (edytowane) Obroty to jest skutek czegoś a nie przyczyna. Silnik ma problemy z utrzymaniem równomiernej pracy. Więc albo pompki do d*py zregenerowane - co już nie raz wyszło na forum, nawet w najlepszych firmach albo jakiś problem w układzie korbowo-tłokowym... Używali dynamometru i patrzyłeś na ile stopni ustawiali śrubę regulacyjną ? Gniazda jak wyglądają ? ? ? Może już na tyle wyrobione, że nawet nowe uszczelnienia nie pomagają ? Jaką masz wartość synchronizacji w grupie 004 ? Kupiłbym na Twoim miejscu jedną pewną pompkę i podmienił. Na tych zdjęciach jak zmienili miejscami z 3 na 4 ? Edytowane 13 Czerwca 2017 przez kamil-vag
czachapll Opublikowano 13 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2017 Na tych zdjęciach ja zmieniałem z 3 na 4. gniazda mają delikatne ranty ale bez tragedii. Synchro 0.0 czasem na 0.6 wskoczy. Oni twierdzą, że przełożyli pd z2 na 4 i korekcja się nie zmieniła w co nie mogę uwierzyć bo powiedzieli ze +2,80 na 4 jest a aż tyle to nie miałem. na 90 stopni ustawiali na pewno śruby dźwigienek z kluczem dynamometrycznym i też nie używali suwmiarki co mnie zdziwiło ale gość stwierdził że nie ma sensu. Ja na to wszystko patrzyłem jak robią ale jak pojechałem dostałem właśnie ten telefon, że niby przełożyli i nie gra.
kamil-vag Opublikowano 13 Czerwca 2017 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Czyli to co zmieniałeś Ty, to ewidentnie poszła korekcja za pompką, więc na próbę podmieniłbym własnie tą... Zrób jeszcze screen jak odbierzesz auto jak się to ułożyło... Możesz synchro dać na minus, korekcje powinny lekko spaść, ale to jak ratować się tonącemu ostrej brzytwy... takie maskowanie problemu... Tak jak pisałem kupić jedną sprawną pompkę i podmienić...
czachapll Opublikowano 13 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2017 Jutro u nich będę i powiem, że mają mi zdjąć pokrywę i pokazać bo spisałem sobie numery seryjne pompek i wiem gdzie która była. Jeszcze powiem, że mieli wszystko robić przy mnie a nie jak ja sobie pojechałem bo niby zamykają. Nie będą chcieli to w razie czego biorę swoje klucze i przekładam sam. Teraz u nich wyszło jakos tak -1,70 -0,40 -0,70 +2,80
MariuszKK Opublikowano 13 Czerwca 2017 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Pisałem o klimie, bo dawka paliwa w jednym screenie jest 10mg a w drugim 4,7mg. To też może wpływać na wartość korekcji.. Sprawdzałeś BIPy na kanale 23? Tutaj jest ciekawa instrukcja: http://turbodiesel.hswg.pl/montaz-i-regulacja-pompowtryskiwaczy-w-silniku-tdi-i-sdi/ PS. Jak byś szukał wtrysku, to mam jeden sprawny. Korekcje też zmierzone i podane. https://a4-klub.pl/topic/393919-pompowtrysk-038130073ba-do-awxavf-130km-stan-bdb/
czachapll Opublikowano 13 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2017 (edytowane) Mam gdzies zdjęcie i bez klimy ale chodzi tu cały czas o to, że te wartości się poprzenosiły. Jutro będę chyba wiedział co i jak to będę pisał. W razie 'w' przytrzymaj mi ten wtrysk do jutra Edytowane 13 Czerwca 2017 przez czachapll
MariuszKK Opublikowano 13 Czerwca 2017 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Jak już będziesz widział swoje wtryski, to sprawdź jakie mają oznaczenia. Czy wszystkie 4 są takie same..
czachapll Opublikowano 13 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2017 tak takie same są z końcówką BA tylko się numerami różnią jedne maja coś około 13 a drugie 33
czachapll Opublikowano 14 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2017 (edytowane) Tak się ułożyło po odebraniu i przejechaniu trasy do domu. Za chwile wyciągam i zamieniam miejscami. Po rozgrzaniu to samo a foto jest z jazdy Edytowane 14 Czerwca 2017 przez czachapll
MariuszKK Opublikowano 14 Czerwca 2017 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Ten na 4 cylindrze to już wychodzi poza skalę. Nie masz wypadania zapłonu w błędach?
kamil-vag Opublikowano 14 Czerwca 2017 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Podmienić tą jedną pompkę i powinno być OK... Chyba, że cofnęli za mało śrubę regulacyjną. Albo skopali coś w uszczelnieniach. Wyciąg, obejrzyj, podmień z najwiękzą minusową korektą i będzie wiadomo co jest... Te moje instrukcje powinny być pomocne: https://drive.google.com/open?id=0B6RAh-KgiyrjTWZMVWRTSUJyX1E https://drive.google.com/file/d/0B6RAh-KgiyrjY1pFZWRnNUJ3OW8/view
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się