Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b7 2.0 TDI BRD 170KM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

Witam. Problem mam prawdopodobnie z pompkami . Pacjent to a4 b7 2.0 tdi brd 170 km . Ogólnie w aucie wszystko wymieniane na czas, turbo po regeneracji , dpf wyczyszczony , egr nowy , wszystkie rurki wyczyszczone , klapa gasząca nowa . objawy jakie dawał to nierówna praca na wolnych obrotach , szarpanie podczas przyśpieszania , byłem u 2 mechaników obaj stwierdzili że pompki do wymiany 2 szt. 1 i 4 cylinder. wiec zakupiłem wtryski nowe oringi . Po założeniu auto lepiej pali , podczas przyśpieszania nie szarpie  lecz na wolnych obrotach coś kuleje , chwile chodzi dobrze , potem przebiera i zaraz jest ok . Niestety akurat nagrałem dziś filmik to nie przebierał . Ale wg mnie ci mechanicy nie umieją ich wyregulować. Auto pojechało do niemiec , będzie dopiero za miesiąc lecz już bym chciał wiedzieć na co mam się jeszcze szykować.

Opublikowano

wygląda jakby uszczelnienie 2 wtrysku bo bipy nawet spoko, może źle założyli uszczelnienie PD i ma przedmuch dlatego leje drugi wtrysk, powiem Ci że wymiania uszczelnień PD to 70% sukcesu i jak ktoś nie ma o tym pojęcia to będą cyrki się działy

Opublikowano

Najbardziej jest to odczuwalne na zimnym silniku , jak już się rozgrzeje to przebiera ale mniej , tzn chodzi równo i zacznie przebierać i znów równo , a na zimnym to przebiera dłużej , jak już zaczyna się rozgrzewać auto to  mniej . 

Opublikowano

to brd, ciezko zamontowac pompke, zeby uszczelnienie nie dzialalo, bo 2 sruby i 3 gumowe oringi, nie ma podkladki jak w Boschach.

te telepanie przy 50-70 to raczej niezdecydowana klapka od sterowania chlodniczka spalin. juz mi sie nie chce wklejac znow znaleziska z forum, bo kilka razy wklejalem w roznych tematach.

ja u siebie mam to samo, wszystko niby sprawne. musze kiedys odlaczyc ta gruszke i sprawdzic czy pomoze i jak to wplywa na nagrzewanie w zimie.

 

Opublikowano

Teraz nie telepie przy przyśpieszaniu tylko wole obroty.

Opublikowano

sorki nie dopisalem dokladnie o co mi chodzilo, w czasie nagrzewania silnilka -> 50*C-70*C

latem tego prawie nie widac bo momentalnie lapie temp. robocza, ale zima jak sie stanie na swiatlach/ w korku to bardziej dokucza

Opublikowano

Witam. Wymieniłem oringi na wtryskach jest lepiej bo nic sie nie dzieje jak nagrzeje auto chodzi równo lecz problem jest z zimnym silnikiem. Chodzi nierowno i zachowuje się jak by był zapowietrzony i nie mogł odpowietrzyć. Chyba że przyczyna nie lezy w wtryskach lecz w czym innym. Jak auto wróci w sierpniu z niemiec to zrobie logi lub inne wasze sugestje.

Opublikowano

Egr się nie domyka,lub nieszczelnośc w podcisnieniu. Warto sprawdzić.

Opublikowano

test egr vcds ? czy rozkręcić i sprawdzić manualnie ? podciśnienia wszystkie które idą przy zaworach koło turbo oraz te na grodzi ? czy gdzieś jeszcze są?

Opublikowano

sprawdź jeszcze w tym miejscu (zdjęcie kolor czerwony)  tam jest taki trójnik potrafi pęknąć tak było w moim przypadku, ale nierówna praca na zimnym nie wróciła na 100% do normy ale było lepiej.

Największą różnicę odczułem jednak po bardzo prostym zabiegu. Mianowicie auto zaczęło przygasać brak mocy ledwo dojechałem na wigilię 2016.  Objaw braku paliwa jakby zamarzło czy coś . Po świętach mechanik wymienił filtr paliwa i po przejechaniu kilku km znów to samo telepanie brak mocy gasł. Wróciłem do niego i on mówi zajrzyjmy do baku paliwa. To co tam zastałem przeszło moje najśmielsze oczekiwania na całej pompie smoku była jedna wielka smoła wszystko oblepione, na ścianach zbiornika dosłownie po 1- 2 cm szlamu. Wszystko zostało wyczyszczone za mocą benzyny kilkanaście litrów poszło. Od tej pory chodzi jak wściekły zero drgań normalnie bajka. PS wcześniej wymienione 2 x komplet wtrysków, głowica , egr , czyszczenie kolektora, przepustnicy i wiele innych.  Nie mogłem uwierzyć że był to problem z całkowicie zawalonym brudem zbiornikiem paliwa.  Teraz zostało ustalić jak coś takiego mogło powstać w zbiorniku. 

Znalezione obrazy dla zapytania weży podciśnienia brd

Opublikowano
7 godzin temu, klattaa napisał:

sprawdź jeszcze w tym miejscu (zdjęcie kolor czerwony)  tam jest taki trójnik potrafi pęknąć tak było w moim przypadku, ale nierówna praca na zimnym nie wróciła na 100% do normy ale było lepiej.

Największą różnicę odczułem jednak po bardzo prostym zabiegu. Mianowicie auto zaczęło przygasać brak mocy ledwo dojechałem na wigilię 2016.  Objaw braku paliwa jakby zamarzło czy coś . Po świętach mechanik wymienił filtr paliwa i po przejechaniu kilku km znów to samo telepanie brak mocy gasł. Wróciłem do niego i on mówi zajrzyjmy do baku paliwa. To co tam zastałem przeszło moje najśmielsze oczekiwania na całej pompie smoku była jedna wielka smoła wszystko oblepione, na ścianach zbiornika dosłownie po 1- 2 cm szlamu. Wszystko zostało wyczyszczone za mocą benzyny kilkanaście litrów poszło. Od tej pory chodzi jak wściekły zero drgań normalnie bajka. PS wcześniej wymienione 2 x komplet wtrysków, głowica , egr , czyszczenie kolektora, przepustnicy i wiele innych.  Nie mogłem uwierzyć że był to problem z całkowicie zawalonym brudem zbiornikiem paliwa.  Teraz zostało ustalić jak coś takiego mogło powstać w zbiorniku. 

Znalezione obrazy dla zapytania weży podciśnienia brd

To jest BRD?  Dziwnie te wężyki u Ciebie idą od podcisnienia 

Opublikowano

Do zbiornika zaglądałem rok temu i było okej . a zaglądałem ze względu że przed tym zanim auto zostało sprowadzone ktoś tam grzebał , pewnie spuszczał paliwo i uszkodził uszczelkę pokrywy zbiornika która wymieniłem bo po zatankowaniu do pełna bardzo śmierdziało we wnętrzu auta . Ale z ciekawości zajrzę . 

Ktoś może robił test VCDS egra ? jakaś instrukcja jak to zrobić ? 

Opublikowano

w BRD troche inaczej to wyglada niz w EDC 15/16 :) wchodzisz do nastaw, klikasz start i pedaly hamulca, chyba sprzeglo i gazu, wtedy wskoczy na obroty i zrobi jedna petle testu.

chyba mniejsze szanse na zauwazenie czegos niz w wczesniejszych ECU.

Moze lepszym pomyslem byloby zrobienie testow dynamicznych EGR? kilka prob dla pewnosci..

Opublikowano

 

znalazłem powód nierównej pracy silnika. Po uruchomieniu klimatyzacji  , w momencie gdy wiatrak się uruchamia silnik nie pracuję równo , telepie , słychać na filmiku. Drugi powód telepania zauważyłem nawet na wyłączonej klimatyzacji w zakresie temperatur  0 do 80 stopni też telepie , jak się rozgrzeje to już nie . Co wy na to panowie ?

 

Opublikowano

Co z synchronizacja? 

Opublikowano

Synchronizacja w vcds 0.35 w plusie.

Opublikowano

Jakiś pomysł jeszcze ? ?

Opublikowano

A ustawienie walka wydechowego względem ssacego...? 

Opublikowano

Witam . Dziś podmieniłem wentylatory ale nic to nie dało , w momencie uruchomienia klimatyzacji trzęsie się . Jutro będe przeprowadzać po południu synchronizacje wałków. 
1- ustawie ssący na -.1,5 
2- ustawie wydechowy względem ssącego . (może podczas rozgrzewania się silnika nie będzie smierdzieć i kopcić ) 

Jutro wieczorem dam znać czy coś pomogło .

Opublikowano
43 minuty temu, Vassyli napisał:

Witam . Dziś podmieniłem wentylatory ale nic to nie dało , w momencie uruchomienia klimatyzacji trzęsie się . Jutro będe przeprowadzać po południu synchronizacje wałków. 
1- ustawie ssący na -.1,5 
2- ustawie wydechowy względem ssącego . (może podczas rozgrzewania się silnika nie będzie smierdzieć i kopcić ) 

Jutro wieczorem dam znać czy coś pomogło .

Czekam na info.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...