Simon Opublikowano 1 Marca 2007 Opublikowano 1 Marca 2007 Przy ok.1,8tyś obrotów gdy przyspieszam - gwałtowniej, na biegach 4 i 5(mocniej) do ok.2tyś. obrotów tak lekko drży silnik czy coś... Gdy przyspieszam równiej lub nie pod górkę to tego nie ma...czy to jest normalne jak nie to cio to? Dzięki za odpowiedzi... ps.doloty już mam nowe
pre_pl Opublikowano 2 Marca 2007 Opublikowano 2 Marca 2007 lekko drży silnik czy coś... hmm, no to jest istotne czy silnik czy "cała buda" Nie piszesz jaki masz silnik (a wystarczyło zastosować się do regulaminu i wstawić w temacie [b5 AHU] na przykład), 90tek było kilka - jedne miały dwumas, inne nie. A to tak trochę wygląda jakby właśnie dwumas powoli padał....
wojtek26 Opublikowano 2 Marca 2007 Opublikowano 2 Marca 2007 Ja mam podobny problem jak mocno depne to w zakresie 2000-2200 wpada w dziwne wibracje silnik i czuc na nadwoziu przed i po tym zakresie jest oki Silnik AFN
Simon Opublikowano 2 Marca 2007 Autor Opublikowano 2 Marca 2007 Sorki pre rzeczywiście myślałem że mam 1Z w opisie. A drży cała buda na dwie sekundy!? [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 02-03-2007, 17:30 ] no i dalej nie zmieniłeś tematu...
Simon Opublikowano 3 Marca 2007 Autor Opublikowano 3 Marca 2007 Chciałem zmienić ale nie umiałem coś mi pisze że nie wypełniłem jakiegoś pola!?A i jeszcze niech Któryś Mod zobaczy też co jest z moim kontem ciągle wywala mi że mam liczbę postów nieczytanych ponad 1000 i coś tam jeszcze....przy logowaniu... [ Dodano: 03-03-2007, 17:28 ] CZy z logów z VAGA 008 ktoś mi powie czy mam coś nie halo z tym wtryskiem?Ile regulacja w ASO? (temat w Diagnostyka VAG)
pre_pl Opublikowano 3 Marca 2007 Opublikowano 3 Marca 2007 CZy z logów z VAGA 008 ktoś mi powie czy mam coś nie halo z tym wtryskiem nie, 008 to ograniczenie dymienia, żądanie paliwa przez kierowcę. Grupa stosowana na przykład do rozpoznania przepływomierza. Wtryski możesz obejrzeć w 013, tylko najpierw pisałeś o kącie wtrysku ? :confused: Jak sprawdzić kąt wtrysku (w jakiej grupie) to już pisaliśmy... oczyściłem temat ze zbędnych postów o nieprzeczytanych postach.
Simon Opublikowano 3 Marca 2007 Autor Opublikowano 3 Marca 2007 To ja już nie wiem....Pre dzięki za pomoc z tematem! To jak mi "obdymia" rury wydechowe to też można w VAGu ustawić jakoś?Lub sprawdzić kiedy dymi?! Bo Szewczenko pisał że to mogą być kąty wtrysku złe z tymi drganiami to myślałem że może coś da się odczytać w VAG ch: 008
kalina Opublikowano 3 Marca 2007 Opublikowano 3 Marca 2007 Rury czarne, zatelepie nim czasami. Dla mnie to go paliwo zalewa, uczepie się tego nastawnika.
Simon Opublikowano 3 Marca 2007 Autor Opublikowano 3 Marca 2007 Kalina który to ten nastawnik?!Możesz podać nr jego w ETKA to go tak poszukam... Czyli "dzięki" niemu mogę mieć te drgania?!
kalina Opublikowano 3 Marca 2007 Opublikowano 3 Marca 2007 Numeru niestety nie znam, poszperaj na forum Diagtronik.pl i podobnych, tytaj podrzucę temacik apropo nastawnika http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=3111&highlight=nastawnik
Simon Opublikowano 3 Marca 2007 Autor Opublikowano 3 Marca 2007 Hmm mi VAG nie pokazuje błędów...nie wiem co jest nie tak...muszę ten wtrysk sprawdzić...
czerwony baron Opublikowano 7 Marca 2007 Opublikowano 7 Marca 2007 jak myślicie ? te drżenie jest ale jak jade 100km/h i wcisne sprzęgło to też jest a silnik przecież zszedł z obrotów . we wtorek jade na wymianę poduch , sprawdzą mi też wydech bo po wymnianie wpada w rezonans na postoju i miedzy 1600-2000 już mnie to wk....a i męczy :confused: . czy tłumik może powodować drgania odczuwalne na całej budzie przy 100km/h? czy to może wywalona stara poduszka? juz mi ręce opadają :confused :confused:
Simon Opublikowano 8 Marca 2007 Autor Opublikowano 8 Marca 2007 Ciągle mi drga między 1,8-2 tyś obr. możliwe że to wydech...jak to sprawdzić dokładnie??? Na postoju nic nie widać bo pod obciążeniem tak jest dopiero...
Gość MorgothDBMA Opublikowano 8 Marca 2007 Opublikowano 8 Marca 2007 Jeżeli lekko drży to tak ma być, 1Z nie ma dwumasa [na szczęście]
kalina Opublikowano 8 Marca 2007 Opublikowano 8 Marca 2007 http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1947&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=c8bb7faed0a47234ba691b7c31e5f3b5 Zrób tak jak tam piszą z odłączeniem czujnika, to rzuci jakieś światło na Twój problem.
czerwony baron Opublikowano 8 Marca 2007 Opublikowano 8 Marca 2007 i ja nie czaje dalej gdzie jest ten nastawnik co i jak? :confused: może macie jakieś zdjęcia lub opiszcie. tam gdzie trzeba kliknąć na czyszczenie nastawnika(w linku) u mnie nie działa i nie mogę przeczytać.
wojtek26 Opublikowano 9 Marca 2007 Opublikowano 9 Marca 2007 Nastawnik znajduje sie na samej górze pompy wtryskowej takie prostokątne pudełko przykręcone na cztery śruby jedna jest tak trójkatna. Mam pytanie który czujnik prędkości należy odłączyć ( pręd. silnika czy pręd pojazdu) Jeżeli któryś odłącze to nie bede miał albo prędkości pojazdu albo obrotomierza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się