oyamabdg Opublikowano 25 Czerwca 2017 Opublikowano 25 Czerwca 2017 witam, ostatnio auto dość długo kręciło zanim odpaliło. Zawsze po nocy i czasem też w dzień. Przedwczoraj zakręciłem LPG w butli i posprawdzałem z 3 wtyczki i o dziwo auto zaczęło palić od strzała od tego czasu. Jak na razie jeżdżę tylko na PB i testuje auto i ewentualnie wystąpienie jakiś błędów a na LPG wychodziło tego trochę - teraz jest spokój przez te 2 dni ale zobaczymy co będzie dalej. Bardzo bym prosił o analizę poniższych logów, które zostały zrobione na PB. Z tego co zauważyłem, to auto nie zawsze zejdzie szybko z obrotów tak jak powinno według mnie i też nie wiem czy ma odpowiednią moc. 002 + 033 http://vaglog.pl/log-002_033_44Qry.html 115+118 (prawidłowy jest ten na samym dole) http://vaglog.pl/log-115_118_9noW4.html Robiłem też 003 i 020 ale nie zapisało :(( Ewentualnie zrobię i doślę.
zwonko Opublikowano 25 Czerwca 2017 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Godzinę temu, oyamabdg napisał: ostatnio auto dość długo kręciło zanim odpaliło. Zawsze po nocy i czasem też w dzień. Przedwczoraj zakręciłem LPG w butli i posprawdzałem z 3 wtyczki i o dziwo auto zaczęło palić od strzała od tego czasu Reduktor puszcza gaz przez podciśnienie na 99%. Poszukaj na necie jak to sprawdzić. Bodajze przewód od map wypinasz wkładasz do szklanki z wodą, jak są bombelki to masz przyczynę.
Łukasz13 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Turbo dość kiepsko wstaje, przepływka zaniża, zrób brakujący log, szczelność dolotu trzeba sprawdzić, do tego być może przytkany kat ale najpierw logi i szczelność.
oyamabdg Opublikowano 27 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2017 Dnia 25.06.2017 o 22:55, zwonko napisał: Reduktor puszcza gaz przez podciśnienie na 99%. Poszukaj na necie jak to sprawdzić. Bodajze przewód od map wypinasz wkładasz do szklanki z wodą, jak są bombelki to masz przyczynę. Odkręciłem butlę, poczekałem noc - znowu problemy z odpalaniem. Zrobiłem tą próbę, po chwili włożyłem wąż do wody i puszczał bąbelek co około 3 sekundy. Rozumiem, że mam winowajcę bo nie powinno nic się wydostawać? Dnia 26.06.2017 o 14:07, Łukasz13 napisał: Turbo dość kiepsko wstaje, przepływka zaniża, zrób brakujący log, szczelność dolotu trzeba sprawdzić, do tego być może przytkany kat ale najpierw logi i szczelność. Dziękuję za odpowiedź. Dziś wieczorem zrobię logi i dołącze.
zwonko Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 8 minut temu, oyamabdg napisał: Rozumiem, że mam winowajcę bo nie powinno nic się wydostawać? tak mi się wydaje
oyamabdg Opublikowano 27 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2017 Jaka ze mnie niezdara. Okazało się, że tamte logi się zapisały wtedy ale przerzuciłem je na pulpit i nie widziałem Oczywiście zobaczyłem to po zrobieniu nowych: 003 + 020 (robione kilka dni temu, razem z poprzednimi logami) - te niżej: http://vaglog.pl/log-003_020_Jo6Pk.html 003 + 020 (robione dziś): http://vaglog.pl/log-003_020_X0AT04t.html
Magicbattle Opublikowano 6 Lipca 2017 Opublikowano 6 Lipca 2017 swiece pewnie nie sa pierwszej młodosci? sprawdziles szczelnosc ?
oyamabdg Opublikowano 7 Lipca 2017 Autor Opublikowano 7 Lipca 2017 (edytowane) W dniu 6.07.2017 o 16:22, Magicbattle napisał: swiece pewnie nie sa pierwszej młodosci? sprawdziles szczelnosc ? Świece nówki NGK. Szczelność jeszcze też nie sprawdzona. Edytowane 17 Marca 2018 przez oyamabdg
zwonko Opublikowano 7 Lipca 2017 Opublikowano 7 Lipca 2017 takimi stukami to bym się nie przejmował. Zrób całą resztę o której pisał @Łukasz13
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się