Skocz do zawartości
IGNOROWANY

regeneracja turbiny problem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej

Silnik 1.8T BFB

Po regeneracji turbiny pierwszym problemem było jej wyłączanie, po wymianie przepływomierza ten problem już nie występuje natomiast jest taki ze przy ok 4 tyś obrotów moc faluje, czuć ze jest za chwile jej nie ma za chwile znów jest, takie małe dławienie.

 

Jakieś sugestie?

Opublikowano (edytowane)

N75. Dziurawa membrana.

Edytowane przez karaluch8
Opublikowano

Musisz zrobić podstawowe logi dynamiczne bo bez tego to troche wróżenie z fusów.

Opublikowano

Właśnie szukam po forum jak te logi zrobić :)

Opublikowano

Logi dynamiczne parami najlepiej, kanały 002+033, 115+118, 003+020, przed logami skasuj błędy.

Opublikowano

Auto jest po programie, problem wynika z braku paliwa, jeśli masz seryjne wtryski to one nie dadzą rady przy takim doładowaniu jak masz ustawione, trzeba też podłaczyć manometr i sprawdzić ciśnienie paliwa pod obciązeniem.

Opublikowano

Hehe to samo powiedzial mi koles od ktory mi robil program jakies 3 lata temu... widocznie nowa turbina lepiej pompuje od starej ze wyszlo to dopiero po zmianie turbi y.... jak sprawdzic czy to wtryski czy pompa ? Wystarczy sprawdzic samo cisienie paliwa jakie daje pompa czy wydajnosc tez musi byc ? Przed wymiana czegokolwiek chcialbym miec pewnosc czy to pompa czy wtryski

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Co do pompy to podłacz manometr do listwy i przejedz się tak samo jak robisz loga, jeśli będzie trzymać 4 bar do konca to pompa sprawna.

Opublikowano

Jeśli się okaże ze jednak pompa dobra, to jakie wtryski będzie najlepiej kupic ? i Rozumiem że po wymianie wtrysków będzie konieczny remap ?

Opublikowano

320 cc 0280156061, poprawka mapki konieczna

Opublikowano

Może jeszcze jakieś pomysły jak podłączyć manometr żeby w czasie jazdy widzieć wynik ;)

Opublikowano

ok, juz wiem... tak więc pytania nie było ;)

Opublikowano

wtryski możesz też kupić 0280156012 430 z zapasem jak by sie zachciało kiedyś wieksze turbo wsadzać

Opublikowano

Jutro bede mierzyl cisnienie paliwa, wiec wyjdzie co dalej...

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Na biegu jalowym jest 3,8 bara a po przegazowaniu 3,5 bara wiec juz nawet z tym nie jechalem.... pompa wytrzymala 3 lata.... polecacie jakies inne, moze same wklady ktore beda pasowaly do koszyka... bi ta ori to cos slabo

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Hej ponownie.

Auto długo stało ale w końcu po wymianie pompy paliwa, od razu lepiej jeździ. 

 

Prosiłbym o sprawdzenie logów. Z góry dzięki :)

 

http://vaglog.pl/log-002_033_uzKyoC.html

http://vaglog.pl/log-115_118_w0M51o.html

http://vaglog.pl/log-003_020_iU2BL1l.html

Edytowane przez Tomek Sobczak
Opublikowano

Coś Ci się tam rozszczelniło bo g uciekły z przepływki i turbo mocno przeładowuje, sprawdz czy tip nie spadł z turbo i czy nie jest dziurawy.

Opublikowano
Coś Ci się tam rozszczelniło bo g uciekły z przepływki i turbo mocno przeładowuje, sprawdz czy tip nie spadł z turbo i czy nie jest dziurawy.
Ok. Wielkie dzieki... za pomoc...

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ok. Przestaje byc smiesznie.... wczoraj nowa pompa paliwa zalozona... pompuje ladnie 4 bary... ale to bylo wczoraj.... dzisiaj podczqs jazdy zaswiecil sie check i auto znow slabsze... blad "mieszanka zbyt uboga", blad lambdy b1 s2 rezystabcja zbyt wysoka i brak komunikacji. Podpinam manometr i pompa paliwa daje znow tylko 3,5 bara.... jakies pomysly co moze zajeżdżać mi te pompy ??

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...