Tomek Sobczak Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Hej Silnik 1.8T BFB Po regeneracji turbiny pierwszym problemem było jej wyłączanie, po wymianie przepływomierza ten problem już nie występuje natomiast jest taki ze przy ok 4 tyś obrotów moc faluje, czuć ze jest za chwile jej nie ma za chwile znów jest, takie małe dławienie. Jakieś sugestie?
karaluch8 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 (edytowane) N75. Dziurawa membrana. Edytowane 26 Czerwca 2017 przez karaluch8
Łukasz13 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Musisz zrobić podstawowe logi dynamiczne bo bez tego to troche wróżenie z fusów.
Tomek Sobczak Opublikowano 26 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2017 Właśnie szukam po forum jak te logi zrobić
Łukasz13 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Logi dynamiczne parami najlepiej, kanały 002+033, 115+118, 003+020, przed logami skasuj błędy.
Tomek Sobczak Opublikowano 26 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2017 Logi: http://vaglog.pl/log-002_033_3R79Kfw.html http://vaglog.pl/log-003_020_MvJkugo.html http://vaglog.pl/log-115_118_0aD63j7.html
Łukasz13 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Auto jest po programie, problem wynika z braku paliwa, jeśli masz seryjne wtryski to one nie dadzą rady przy takim doładowaniu jak masz ustawione, trzeba też podłaczyć manometr i sprawdzić ciśnienie paliwa pod obciązeniem.
Tomek Sobczak Opublikowano 26 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2017 Hehe to samo powiedzial mi koles od ktory mi robil program jakies 3 lata temu... widocznie nowa turbina lepiej pompuje od starej ze wyszlo to dopiero po zmianie turbi y.... jak sprawdzic czy to wtryski czy pompa ? Wystarczy sprawdzic samo cisienie paliwa jakie daje pompa czy wydajnosc tez musi byc ? Przed wymiana czegokolwiek chcialbym miec pewnosc czy to pompa czy wtryskiWysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Łukasz13 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Co do pompy to podłacz manometr do listwy i przejedz się tak samo jak robisz loga, jeśli będzie trzymać 4 bar do konca to pompa sprawna.
Tomek Sobczak Opublikowano 27 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2017 Jeśli się okaże ze jednak pompa dobra, to jakie wtryski będzie najlepiej kupic ? i Rozumiem że po wymianie wtrysków będzie konieczny remap ?
Łukasz13 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 320 cc 0280156061, poprawka mapki konieczna
Tomek Sobczak Opublikowano 27 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2017 Może jeszcze jakieś pomysły jak podłączyć manometr żeby w czasie jazdy widzieć wynik
Tomek Sobczak Opublikowano 27 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2017 ok, juz wiem... tak więc pytania nie było
tomekp94 Opublikowano 28 Czerwca 2017 Opublikowano 28 Czerwca 2017 wtryski możesz też kupić 0280156012 430 z zapasem jak by sie zachciało kiedyś wieksze turbo wsadzać
Tomek Sobczak Opublikowano 28 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2017 Jutro bede mierzyl cisnienie paliwa, wiec wyjdzie co dalej...Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Tomek Sobczak Opublikowano 30 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2017 Na biegu jalowym jest 3,8 bara a po przegazowaniu 3,5 bara wiec juz nawet z tym nie jechalem.... pompa wytrzymala 3 lata.... polecacie jakies inne, moze same wklady ktore beda pasowaly do koszyka... bi ta ori to cos slaboWysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Tomek Sobczak Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2017 (edytowane) Hej ponownie. Auto długo stało ale w końcu po wymianie pompy paliwa, od razu lepiej jeździ. Prosiłbym o sprawdzenie logów. Z góry dzięki http://vaglog.pl/log-002_033_uzKyoC.html http://vaglog.pl/log-115_118_w0M51o.html http://vaglog.pl/log-003_020_iU2BL1l.html Edytowane 7 Sierpnia 2017 przez Tomek Sobczak
Łukasz13 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Coś Ci się tam rozszczelniło bo g uciekły z przepływki i turbo mocno przeładowuje, sprawdz czy tip nie spadł z turbo i czy nie jest dziurawy.
Tomek Sobczak Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Coś Ci się tam rozszczelniło bo g uciekły z przepływki i turbo mocno przeładowuje, sprawdz czy tip nie spadł z turbo i czy nie jest dziurawy.Ok. Wielkie dzieki... za pomoc...Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Tomek Sobczak Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Ok. Przestaje byc smiesznie.... wczoraj nowa pompa paliwa zalozona... pompuje ladnie 4 bary... ale to bylo wczoraj.... dzisiaj podczqs jazdy zaswiecil sie check i auto znow slabsze... blad "mieszanka zbyt uboga", blad lambdy b1 s2 rezystabcja zbyt wysoka i brak komunikacji. Podpinam manometr i pompa paliwa daje znow tylko 3,5 bara.... jakies pomysly co moze zajeżdżać mi te pompy ??Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się