neever Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Witam! Mam małe pytanko: Chciałbym podłączyć radio pod stacyjkę czyli: Po przekręceniu kluczyka w pozycję ON radio ma się włączać, po przekręceniu kluczyka w pozycję OFF radio ma być włączone, natomiast dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki radio ma się wyłączyć. Chodzi mi o to gdzie można się wpiąć aby dostać plus ze stacyjki tak jak opisałem powyżej? Wiem że taka funkcja była w a4 jednak u mnie do radia dochodzi tylko plus na stałe. Innych przewodów tam nie mam. pozdrawiam
Czitos Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 z tego co się orjętuje to musisz w radiu spiąc ze sobą przód zółty i czerwony w jedno. glowy za to nie dam dlatego lepiej przestudiuj ten link http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/podlacze.htm
spetsnaz Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Witam! Mam małe pytanko: Chciałbym podłączyć radio pod stacyjkę czyli: Po przekręceniu kluczyka w pozycję ON radio ma się włączać, po przekręceniu kluczyka w pozycję OFF radio ma być włączone, natomiast dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki radio ma się wyłączyć. Chodzi mi o to gdzie można się wpiąć aby dostać plus ze stacyjki tak jak opisałem powyżej? Wiem że taka funkcja była w a4 jednak u mnie do radia dochodzi tylko plus na stałe. Innych przewodów tam nie mam. pozdrawiam Podaj model radia jakie posiadasz, to wiele ułatwi. W 1Z z Twojego rocznika powinna być już być opcja wyłączania radia po wyjęciu kluczyka. Napięcie natomiast powinno zostać dla podtrzymania pamięci radia.
domjenick Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/odp_b5_afn_nie_zapamietuje_stacji_radiowych_i_ustawien-t22092.0.html;msg268477#msg268477 tu masz linka-
razk Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 z tego co się orjętuje to musisz w radiu spiąc ze sobą przód zółty i czerwony w jedno jesli to zrobi to po wyjeciu kluczyka radio tez bedzie gralo (nie wylaczy sie).
domjenick Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 z tego co się orjętuje to musisz w radiu spiąc ze sobą przód zółty i czerwony w jedno jesli to zrobi to po wyjeciu kluczyka radio tez bedzie gralo (nie wylaczy sie). jak zepniesz czerwony i zolty-to bez wzgladu nza to czy kluczyk bedzie w stacyjce,czy nie radio gra-wyloczasz i wlaczasz recznie,po wyjeciu klucza nadal gra-mialem tak w b5
razk Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Cytat: razk Dzisiaj o 15:25Cytuj z tego co się orjętuje to musisz w radiu spiąc ze sobą przód zółty i czerwony w jedno jesli to zrobi to po wyjeciu kluczyka radio tez bedzie gralo (nie wylaczy sie). jak zepniesz czerwony i zolty-to bez wzgladu nza to czy kluczyk bedzie w stacyjce,czy nie radio gra-wyloczasz i wlaczasz recznie,po wyjeciu klucza nadal gra-mialem tak w b5 wiem bo tez tak mam autorowi postu chodzi jednak by po wyjeciu klucza radyjko sie wylanczalo wiec rada ta jest zla. w mojej poprzedniej A4 mialem tak zrobione przez fabryke. jak wyjmowalem kluczyk to radio sie wylanczalo. a z kluczykiem w pozycji OFF gralo przez godzine i samo sie wylanczalo zapobiegajac rozladowaniu aku i trzebabylo je ponownie wlaczyc.
domjenick Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 przewod żółty nalezy podlaczyc do stalego żródła zasilania w samochodzie , przewod czerwony radia do przewodu na ktorym pojawia sie napiecie po przekreceniu kluczyka i czarny do przewodu masy w samochodzie. W takiej konfiguracji radio nie bedzie gubil ustawien i stacji radiowych ale bedzie mozna go wlaczyc tylko po przekreceniu kluczyka i jak wyjmiesz klucz radio ucichnie...
neever Opublikowano 17 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2009 przewod żółty nalezy podlaczyc do stalego żródła zasilania w samochodzie , przewod czerwony radia do przewodu na ktorym pojawia sie napiecie po przekreceniu kluczyka i czarny do przewodu masy w samochodzie. W takiej konfiguracji radio nie bedzie gubil ustawien i stacji radiowych ale bedzie mozna go wlaczyc tylko po przekreceniu kluczyka i jak wyjmiesz klucz radio ucichnie... O to właśnie mi chodzi. Tylko gdzie się wpiąć pod stacyjke??
spetsnaz Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 przewod żółty nalezy podlaczyc do stalego żródła zasilania w samochodzie , przewod czerwony radia do przewodu na ktorym pojawia sie napiecie po przekreceniu kluczyka i czarny do przewodu masy w samochodzie. W takiej konfiguracji radio nie bedzie gubil ustawien i stacji radiowych ale bedzie mozna go wlaczyc tylko po przekreceniu kluczyka i jak wyjmiesz klucz radio ucichnie... O to właśnie mi chodzi. Tylko gdzie się wpiąć pod stacyjke?? Kolego neever, napisz proszę jakie masz radio/ewentualnie sprawdź sam w instrukcji, w niektórych odbiornikach wystarczy przestawić bezpiecznik na opcję VAG i będziesz miał zapamiętane stacje i wyłączenie po wyjęciu kluczyka.
neever Opublikowano 17 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2009 przewod żółty nalezy podlaczyc do stalego żródła zasilania w samochodzie , przewod czerwony radia do przewodu na ktorym pojawia sie napiecie po przekreceniu kluczyka i czarny do przewodu masy w samochodzie. W takiej konfiguracji radio nie bedzie gubil ustawien i stacji radiowych ale bedzie mozna go wlaczyc tylko po przekreceniu kluczyka i jak wyjmiesz klucz radio ucichnie... O to właśnie mi chodzi. Tylko gdzie się wpiąć pod stacyjke?? Kolego neever, napisz proszę jakie masz radio/ewentualnie sprawdź sam w instrukcji, w niektórych odbiornikach wystarczy przestawić bezpiecznik na opcję VAG i będziesz miał zapamiętane stacje i wyłączenie po wyjęciu kluczyka. Radio mam blaupunkta. Są 3 przewody zasilające. 1: plus na stałe - pamiętający stacje itp, 2: plus po włączeniu stacyjki - włączający/wyłączający radio 3: masa W instrukcji mam napisane że przewód nr 2 podłączyć pod "+" pojawiający się po włączeniu stacyjki. Ogolnie to wiem jak wszystko podłączyć tylko chodzi mi o to który przewód (pod kierownicą) jest od stacyjki (od tego co napisałem w pierwszym poście). W wyjściu na radio tego nie mam. Pomoże mi ktoś? pozdr
spetsnaz Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 fabrycznie powinieneś mieć wyprowadzone kostki ISO. Czy masz je w swojej instalacji?? Możesz zrobić zdjęcie wyjść dla kostki ISO i bezpiecznika w odbiorniku?? Ewentualnie podaj dokładny model.
domjenick Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 jezeli nikt wczesniej nie grzebal... [br]Dopisany: 18 Styczeń 2009, 01:00_________________________________________________dobrze spetsnaz gadasz-zrobic fotke,bedziemy wiedziec co i jak...
neever Opublikowano 18 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2009 fabrycznie powinieneś mieć wyprowadzone kostki ISO. Czy masz je w swojej instalacji?? Możesz zrobić zdjęcie wyjść dla kostki ISO i bezpiecznika w odbiorniku?? Ewentualnie podaj dokładny model. Kostki iso mam wyprowadzone. Sprawdzałem wszystkie podłączenia i niestety nie ma tam przwodu od stacyjki. OK. Postaram się zrobić foto kostki jak tylko będę miał możliwość. pozdrawiam
domjenick Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 tu masz schemat podobnego radia i jesli masz takie kostki ,wszystko masz opisane ,gdzie co jest i jakiego koloru http://s256.photobucket.com/albums/hh187/domjenick/?action=view¤t=DSC01339.jpg
done Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Przepraszam za odgrzewanie starego tematu, ale nie chcę zakładać nowego wątku. Mam pytanie czy w roczniku 98 A4[b5] TDI, są różne rodzaje stacyjek i co za tym idzie jedne posiadają funkcję +12 po włożeniu kluczyka (bez przekręcania) a inne nie ? Zamierzam podłączyć oryginalne radio Chorus pod stacyjkę czyli: dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki radio ma się wyłączyć (na chwile obecną mam zmostkowane +12 z podtrzymaniem). Może ktoś wie gdzie można się wpiąć aby dostać plus ze stacyjki po włożeniu kluczyka. Radio posiada taką funkcję w kostce ISO jest to pin 4 (S-kont.) zółty przewód. Pozdrawiam --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Problem rozwiązany. S-kont. (+12V zanika gdy wyciągamy kluczyk ze stacyjki) podłączyłem pod 30 pin, niebieskiej kostki licznika, "cienki" czerwony przewód. Wszystko działa jak należy. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się