sgn1808 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Witam, nie wiem czy odpowiedni temat w odpowiednim miejscu ale moze przejdzmy do rzeczy( jesli tak to przepraszam najmocniej). Zaraz po zakupie samochodu poczatkiem 2016 roku mialem do wymiany 2 zamki, byla to zima samochod wjechal do elektryka postal sovie w ciepelku zamki wymienione wszystko cacy, zona wyjezdzala od mechanika ujechala 50m samochod zgasl nie szlo go odpalic. Elektryk wraz ze swoja zaloga glowili sie co moze byc przyczyna szukali az znalezli, caly sterownik silnika wraz z przekaznikami byl pod woda. Poprzedni wlasciciel albo jakis niedouczony spec targal pokrywe pod ktora znajduje sie sterownik. Woda sie lala i jak to przy niskich temperaturach poprostu zamarzla, samochod postal wcieple oddtajalo no i efekt byl taki a nie inny przekazniki wymienione samochod jezdzi. Mialem z nim problemu wpadal w tryb awaryjny , wymieniony zawor N75, pompowtryski zamienione miejscami niby gitara samochod jezdzil od czas do czasu po pewnym czasie (okolo3-4miesiecy)problem powrocil(teraz odziwo jest spokoj). Pomyslalem sobie ostatnio ze pojade do gregorza z jasla zrobic diagnostyke silnika i pogadam z nim na temat przyszlorocznych planow podnoszenia mocy w moim AVB. Rozmawialem z nim telefonicznie na temat tej diagnostyki jak i planow, stwierdzil ze napewno turbina nadaje sie do czyszczenia jak i regeneracja wtryskow, ale nie w tym rzecz przypomnialem sobie po chwili o w/w sprawie zadzwonilem ponownie przedstawilem sprawe i powiedzial ze to jest bardzo prawdopodobne ze to jest przyczyna mojego problemu. Zapytalem czy kupujac ten sam sterownik bede mogl go samodzielnie podmienic bez jakiegos programowania, odparl ze owszem tylko pozostaje kodowanie kluczyka takze tutaj nie ma problemu. Moje pytanie brzmi czy jak bede chcial podniesc moc tak do 170-180 km bede musial miec jakis inny sterownik czy przestroi go na tym samym przeznaczonym do AVB (oczywiscie na podmienionym teoretycznie sprawnym)? Czy jesli bede potrzebowal innego moge go juz zakupic by nie robic dwa razy zakupu i zamontowac go teraz i jezdzic do przyszlego roku? Wydaje mi sie ze nie skoro steruje on calym silnikiem inaczej wystrojonym niz moj obecnie. Co moglibyscie mi podpowiedziec w temacie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się