kamil90 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Witam, z powodu zmniejszonego budżetu znów proszę was o pomoc. Obecnie mam E46 320D 150KM i niestety u mnie w górach w zimę nie za specjalnie daje sobie radę. Chcę wreszcie kupić coś w QUATTRO, więc to jedno z moich wymagań. Rocznie około 20 - 25 tys km, diesel czy benzyna ? Na pewno chciałbym manualną skrzynie, nadwozie wszystko tylko nie SUV, terenowy. Budżet właśnie będzie to jakieś 25 - 30 tys to moje maksimum. Bardzo bym prosił o jakieś rady, wiadomo że nie można za te pieniądze oczekiwać nie wiadomo czego, ale liczę na to że znajdę coś fajnego co da frajdę z jazdy.
TomOskroba Opublikowano 29 Czerwca 2017 Opublikowano 29 Czerwca 2017 (edytowane) robisz raczej dużo krótkich odcinków czy dłuższe dystanse ? zależy Ci na fajnym wyposażeniu czy tylko QUATTRO ? jaka moc Cię interesuje no i jaki litrarz auta. 1.8, 3.0, 4.2 ? Edytowane 29 Czerwca 2017 przez TomOskroba
kamil90 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2017 Codziennie około 60 km w weekendy więcej. Najbardziej mi zależy na Quattro ale fajnie by było gdyby to nie była jakaś straszna biedota. Pojemność do maksymalnie 3 litrów.
soolek Opublikowano 29 Czerwca 2017 Opublikowano 29 Czerwca 2017 330xi/330xd E46 - innej opcji po BMW nie widzę. Może E90 da się ogarnąć w tej cenie już. Ewentualnie jakiegoś Forestera bym sobie poszukał, skoro jazda w górach. Bardzo fajne auta. Dobrze tolerują gaz, pomimo konieczności regulacji luzów zaworowych.
TomOskroba Opublikowano 30 Czerwca 2017 Opublikowano 30 Czerwca 2017 (edytowane) takie dystanse pozwalają już na zakup diesla na BMW się nie znam, myślę, że spokojnie audi QUATTRO wytrzyma jazdę w górach do 30 tyś kupisz fajne B7, a za ponad 20K, a4 b6 z naprawdę dobrym wypasem. S-line + quattro. 150KM już miałeś więc może 3.0TDI które ma ponad 200Km już daje satysfakcję jeżeli chodzi o benzynę to w b7 nie widzę innej opcji silnikowej jak 1.8T 163 KM ewentualnie + program. świetnie znosi gaz, TSI I TFSI to olejożłop więc odradzam. w a4 b6 jeżeli chodzi o benzyne jest większy wachlarz możliwości. 1.8T 150/163/190 KM 2.4 170 KM 3.0 220KM wszystkie radzą sobie dobrze z gazem. wystrzegaj się 2.0 ALT bo to pije więcej oleju niż paliwa 1.6 chyba nie trzeba mówić. to nie jedzie Na początek pogrzeb w dziale 'sprzedam auto' tutaj na forum. zdarza się, że ktoś sprzedaje swoje mocno doinwestowane auto. Ewentualnie wklejaj linki z aukcji. Zawsze parę osób się wypowie Edytowane 30 Czerwca 2017 przez TomOskroba
Alko-maty Opublikowano 30 Czerwca 2017 Opublikowano 30 Czerwca 2017 330xd E46 to znakomita propozycja i w tym budżecie powinieneś znaleźć zadbaną sztukę,z quattro poleca tez szukać opcji Audi A4 B7 1.8T, i w przyszłości zagazować jeżeli zajdzie taka potrzeba.
kamil90 Opublikowano 1 Lipca 2017 Autor Opublikowano 1 Lipca 2017 Dzięki za rozjaśnienie sprawy. Mam pytanie do wspomnianego tu A4 B7 3.0TDi. Da radę coś sensownego w tym budżecie znaleźć. Nie ukrywam że przejrzałem wątki na forum właśnie w sprawie tego silnika i prócz wtrysków i rozrządu które nie zawsze trzeba od razu zrobić wydaje się dość fajny. Wiadomo że w tym budżecie żaden ASB się nie znajdzie no chyba że zajeżdżony. Czy te wersje słabsze czyli 224, 204 są że tak powiem w miarę?
audicoman Opublikowano 1 Lipca 2017 Opublikowano 1 Lipca 2017 Te wersje słabsze czyli silnik o oznaczeniu BKN głównie nękają awarie wtrysków i rozrządu. Jak nie masz dodatkowych 10 koła na zapas to nie ryzykowałbym zakupem auta z takim silnikiem. Jak już to szukaj 1.8T w Q, gaz sobie założysz i będziesz tanio śmigał. Jak mało mocy to można w rozsądnym budżecie go podkręcić.
kamil90 Opublikowano 1 Lipca 2017 Autor Opublikowano 1 Lipca 2017 (edytowane) Chyba rzeczywiście 3.0TDi nie jest dla mnie bynajmniej w tym budżecie. A 2.0TDi są rzeczywiście aż tak złe ? Edytowane 2 Lipca 2017 przez kamil90
HQ-Automotive Opublikowano 3 Lipca 2017 Opublikowano 3 Lipca 2017 Do pewnych roczników tak, silniki 2.0TDi miały dużo usterek o czym poczytasz na forum, potem jest już zdecydowanie lepiej, chociaż wszystko zależy na dobrą sprawę od egzemplarza na jaki natrafisz. Jakie będą przebiegi roczne że rozpatrujesz silnik diesla?
kamil90 Opublikowano 5 Lipca 2017 Autor Opublikowano 5 Lipca 2017 Wszystko pisze w pierwszym poście więc nie będę się powtarzał.
M@rcin Opublikowano 6 Lipca 2017 Opublikowano 6 Lipca 2017 (edytowane) B7 Szukaj 1.8TQ/3.0TQ lub B6 w S-line 1.8TQ/1.9TQ Edytowane 6 Lipca 2017 przez Marcinx52
kamil90 Opublikowano 31 Lipca 2017 Autor Opublikowano 31 Lipca 2017 Jeszcze tak nawiążę do 2.0TDi. Przez problemy prywatne ubyło mi sporo kasy i chcialbym już jednak coś kupić. Wymagania te same, quattro w dieslu do 20-25 tys zł. Widziałem sporo ofert właśnie B7 2,0. Ma ktoś taki i może chce się podzielić jak to naprawdę jest z tym silnikiem ?
Patryk Kiełek Opublikowano 31 Lipca 2017 Opublikowano 31 Lipca 2017 Szukaj a4 b6 bex w Quattro do tej kwoty coś powinieneś znaleźć
kamil90 Opublikowano 31 Lipca 2017 Autor Opublikowano 31 Lipca 2017 Kurdę muszę mieć diesla 80 km dziennie.
mirek31071977 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Dnia 31.07.2017 o 11:20, kamil90 napisał: Kurdę muszę mieć diesla 80 km dziennie. I co z tego?Ja walę po 100 dziennie i to motorkiem 1,2 w gazie.Ale kup co uważasz i będzie w lepszym stanie.
wypsiu Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Wysłałem PW ...Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Alko-maty Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 80 km to sensowny dzienny przebieg jak na diesla, więc możesz śmiało szukać, motorek 1.2 w gazie to męczarnia na trasie, a z tego co czytam to autor chce właśnie tego uniknąć.
mirek31071977 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Zależy jaka trasa.Jak jeździsz drogami 3 pasowymi,albo autostradami do 120 to spoko.Typowa droga z jednym pasem,gdzie dużo aut i trzeba coś wyprzedzić,to pewnie tak
Sulfur Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 (edytowane) - A4 B6 z 1.8T + LPG, może być cięzko z B7 szczególnie z Quattro (przede wszystkim w dobrym stanie) - Honda Accord 2.0 vTEC (lub 2.4 vTEC ale ten to pali jak smok, ale za to ma "moc", osobiście patrzył bym tylko na 2.0) + LPG lub 2.2 diesel Tylko przy Accordzie omijać wersje wyposażenia "comfort"... Mazdy nie polecam bo ruda już pewnie schrupała wszystkie 1geny... ale za to silniki mają genialne (2.0 na łancuchu jest super). Honda na pewno będzie pancerna przy LPG i nie będzie sprawiać problemów - jedne z lepszych silników ever. Za 24k-28k dało by radę dorwać rozsądnego Accorda VII. Osobiście unikał bym Quattro i innych wersji 4x4 w tak starych autach. Fajny dodatek i według mnie nic poza tym (subiektywna opinia). Droższa eksploatacja (a nieśmiertelni dzięki temu nie będziemy...). Edytowane 28 Sierpnia 2017 przez Sulfur
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się