FrytaA4 Opublikowano 1 Lipca 2017 Opublikowano 1 Lipca 2017 Witam serdecznie . Od paru dni borykam sie z dziwnym problemem w mojej A4, mianowicie od kupna auta pompa paliwa strasznie głośno pracowała .Byłem przygotowany ze kiedyś wysiądzie w końcu , kilka dni temu po próbie odpalenia auta no niestety audi kręciła ale nie odpaliła. Również pompy nie było słychać że pracuje , po kilku krotnym przekręceniu stacyjki pompka zadziałała . I tak działo sie przez dwa dni ze raz działała a raz nie ale w końcu postanowiłem wymienić na nową . Zakupiłem nową pompkę oraz nowy filtr paliwa ,dokonałem wymiany i tu znowu to samo sie działo .Postanowiłem podjechać na kompa może mnie na coś nakieruje ,0 kodów błędów ale jak pompka przestała działać to wywaliło z 10 błędów ( o turbinie ,sonda ,wtryski,przepływomierz , ciśnienia paliwa i wiele innych ) ale tylko wtedy jak pompka nie działała trochę to dziwne .Dziś po przejechaniu 40km dojechałem do celu i auto juz niestety odmówiło posłuszeństwo . Holowanie do domu .Postanowiłem trochę prześwietlić co go boli, bezpieczniki pompy ok nr.28 20A przekaźnik również ok nr chyba 370 ale napięcie na wtyczce pompy 1.4V i jak sprawdzałem miernikiem przejście na wtyczce ,to miernik wskazywał na + jak i na - przejście do karoserii . Te dziwne napięcie jest nawet jak wyjmę kluczyk ze stacyjki dopiero sie zeruje jak wypnę i włożę bezpiecznik nr. 29 20A ( sterowanie silnikiem ) . Nie mam pojęcia gdzie dalej szukać :/ Może ktoś miał podobny problem . Pozdrawiam
kdawid Opublikowano 6 Lipca 2017 Opublikowano 6 Lipca 2017 Jak sprawdzasz miernikiem wtyczkę na pompie to oba przewody mają połączenie z masą? Sprawdź to dokładnie tylko odłącz wtyczkę od pompy i sprawdź przewody we wtyczce czy na pewno jest tak jak napisałeś?
kazik87 Opublikowano 6 Lipca 2017 Opublikowano 6 Lipca 2017 Sory za odbieganie od tematu i Twojego problemu. Tez mam AVJ i mam prosbe bys napisal w jaki sposob wymieniles te pompe bo skoro mamy ten sam kod silnika to te sama pompe. Taka masz? To taka, co pomiedzy wiczekiem a sama pompa na laczeniu w srodku jest sprezyna, ktora dopycha wkład do dna baku. Próbowałem ja rozbroic w baku to spinke laczaca gore z dolem 15 minit w baku szukalem [emoji3]
kdawid Opublikowano 7 Lipca 2017 Opublikowano 7 Lipca 2017 20 godzin temu, kazik87 napisał: Sory za odbieganie od tematu i Twojego problemu. Tez mam AVJ i mam prosbe bys napisal w jaki sposob wymieniles te pompe bo skoro mamy ten sam kod silnika to te sama pompe. Taka masz? To taka, co pomiedzy wiczekiem a sama pompa na laczeniu w srodku jest sprezyna, ktora dopycha wkład do dna baku. Próbowałem ja rozbroic w baku to spinke laczaca gore z dolem 15 minit w baku szukalem żeby rozebrać pompę to najlepiej cały kosz wyciągnąć z baku i rozbierać na stole. Rozbieranie tego w baku to jakaś masakra musi być. Żeby wyjąć kosz z baku najlepiej odpiąć jeszcze w baku ezektor (tą długą rurkę która sięga dna zbiornika). Na stole odpinasz rurkę paliwową idącą do pompy, przewody elektryczne od pompy i od wskaźnika poziomu paliwa, wyciągasz to zabezpieczenie które jest na łączeniu góry kosza z dołem i rozdzielasz kosz na 2 części. . Odkręcasz wskaźnik poziomu paliwa on jest na wkrętach które są widoczne. Następnie odpinasz zatrzaski które trzymają dekielek dolnej części kosza i masz pompę na wierzchu.
kazik87 Opublikowano 7 Lipca 2017 Opublikowano 7 Lipca 2017 Rozbieranie tego w baku to jakaś masakra musi być.Zebys jeszcze wiedzial jaka! Myslalem ze tego do kupu nie podkładam.Tylko o wyciągnięcie z baku mi chodzilo, ale reszta rad tez sie przyda jak juz ja wyjme.Czy oprócz tego ezektora, cos jeszcze odpinales przed jej wyciagnieciem? Czy tylko to i Ci wyszla?Bo balem sie odpinac tych karbowanych wezy w baku bo obawialem sie ze jak nie uda mi sie jej wyciagnac to nie wloze ich z powrotem, bo za malo miejsca.Z plywakiem nie miales problemu?DziękujeWysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
kdawid Opublikowano 8 Lipca 2017 Opublikowano 8 Lipca 2017 20 godzin temu, kazik87 napisał: Zebys jeszcze wiedzial jaka! Myslalem ze tego do kupu nie podkładam. Tylko o wyciągnięcie z baku mi chodzilo, ale reszta rad tez sie przyda jak juz ja wyjme. Czy oprócz tego ezektora, cos jeszcze odpinales przed jej wyciagnieciem? Czy tylko to i Ci wyszla? Bo balem sie odpinac tych karbowanych wezy w baku bo obawialem sie ze jak nie uda mi sie jej wyciagnac to nie wloze ich z powrotem, bo za malo miejsca. Z plywakiem nie miales problemu? Dziękuje Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka odpinasz tylko ezektor i ostrożnie wyciągasz go osobno a później cały kosz uważając na pływak ale da się to wyciągnąć bez większych problemów. jak wyciągniesz kosz to dalej tak jak pisałem.
FrytaA4 Opublikowano 22 Lipca 2017 Autor Opublikowano 22 Lipca 2017 Witam ponownie ,problem rozwiązany pojechałem na kompa i okazało sie ze padł przekaźnik 167 oraz przewód +który go zasilał był przetarty i masował .Dlatego takie dziwne napięcie było teraz wszystko gra .Co do samej pompy paliwa to zeby dostac sie do niej trzeba tak jak kolega wyżej pisał Cytuj odpinasz tylko ezektor i ostrożnie wyciągasz go osobno a później cały kosz uważając na pływak ale da się to wyciągnąć bez większych problemów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się