Pakollo Opublikowano 4 Lipca 2017 Opublikowano 4 Lipca 2017 (edytowane) Cześć Od pewnego czasu w moim aucie pojawiło się kilka problemów: - wibracje auta podczas postoju na P, coś jakby walczył żeby nie zgasnąć - wibracje podczas przyspieszania, po odpuszczenia gazu wibracje mijają - po przerzuceniu z D na P zdarza się że falują obroty - czasami wyczuwalny spadek mocy - sporadycznie gdy samochód stoi na P potrafi sam zgasnąć, a potem trochę trzeba pokręcić żeby ponownie odpalił (ponownie odpalam tylko na benzynie) VAG wyświetlił następujące błędy: 17550 - Load Calculation Cross Check: Lower Limit Exceeded P1142 - 002 - Lower Limit Exceeded 16815 - Warm Up Catalyst: Bank 2: Efficiency Below Threshold P0431 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16805 - Warm Up Catalyst: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0421 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Starałem się zrobić pełny test sond i katalizatorów ale nie udało mi się uruchomić testów na kanałach 34 i 36 więc wstawiam chociaż część: http://vaglog.com/log-032_030_031_8I8tT1.html http://vaglog.com/log-033_034_036_LD957K3.html Czytałem też że niektóre problemy mogą być spowodowane przez źle ustawiony rozrząd, na kanale 93 wyświetla 4, 2, 9, 5 Mam nadzieję że coś da się z tego wywnioskować, w razie potrzeby postaram się zrobić inne testy Edytowane 4 Lipca 2017 przez Pakollo
Robero321 Opublikowano 4 Lipca 2017 Opublikowano 4 Lipca 2017 Jeśli masz gaz to pierwsza rzecz wykasuj błędy ze sterownika silnika i pojeździj ze 100 km na samej benzynie. Wyeliminujesz w ten sposób źle wyregulowany gaz. Może się zdarzyć ze gaz będzie generował błędy katalizatorów tak jak w tym przypadku. Jeśli po przejechaniu tych 100 lub więcej kilosów błędy kata Ci wrócą to możliwe że się po prostu skończyły wtedy masz dwie drogi jedna to kupić nowe druga to je wyciąć i wy programować ze sterownika ... Błąd 17550 mówi o tym że obciążenie silnika zostało przekroczone albo problem z podciśnieniem albo z przepławką musisz posprawdzać jak się zachowuje przepławka. jeśli masz błędy odnośnie katalizatorów to normalne będzie ze silnik będzie przechodził w tryb awaryjny wtedy losowo odcina zapłon na poszczególnych cylindrach a co za tym idzie silnik będzie nie równo chodził i będzie brakowało mocy.. Nie wywala Ci błędu check engine na desce ?
Pakollo Opublikowano 4 Lipca 2017 Autor Opublikowano 4 Lipca 2017 Dziękuję za odpowiedź. Jak najbardziej pojawia mi się lampa check engine. Pierwszy raz jak się pojawiła bardzo mocno spadła moc, auto potrafiło zgasnąć po przełączeniu na gaz i wywaliło błąd wypadającego zapłonu. Potem zmieniłem rozrząd, mechanik skasował mi błędy i było w porządku. Jakiś czas później znowu zapaliła się lampka ale już z problemem katalizatora, zleciłem wyczyszczenie wtryskiwaczy i wymianę filtrów gazu i znowu przez kilka miesięcy był spokój. Teraz niestety znowu pojawił się check i błędy które wymieniłem powyżej. Skasowałem błędy i od dwóch dni jeżdżę na benzynie co jakiś czas przełączając na gaz żeby sprawdzić czy jest różnica, jak narazie żaden check się nie zapala ale i tak czuję że jest jakiś problem, tak jakby silnik trochę walczył żeby nie zgasnąć, przydusza się i trochę wibruje. Na benzynie czuć jakby było więcej mocy, na gazie mam wrażenie że mniej wibruje.
Robero321 Opublikowano 5 Lipca 2017 Opublikowano 5 Lipca 2017 Masz pojeździć ze 100 albo i więcej na samej benzynie anie przepinać żeby coś sprawdzić. W taki sposób do niczego nie dojdziesz. Druga sprawa jak już pojeździsz i nie wywali Ci błędu to zrób test katalizatorów według procedury
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się