Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 b6 1.9TDI PD AWX] logi statyczne


nkk

Rekomendowane odpowiedzi

Poniżej odnośniki do logów. Bardzo proszę o ocenę. Jeśli trzeba jeszcze jakieś, dołączę.

Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_uSHo6J4.html

Grupa 002: http://vaglog.pl/log-002_1o9rl.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_yoKCs.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_gv52MT.html

Grupa 005: http://vaglog.pl/log-005_ru719.html

Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_jkU6zVE.html

Grupa 018:  http://vaglog.pl/log-018_qVNYK.html

Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_oDsKayH.html

Edytowane przez nkk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek to wysokie korekcje na 3 cylindrze i skaczące synchro... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Skaczące synchro" to chodzi o skaczący kąt synchronizacji (grupa 4, ostatnia kolumna)?

Rozumiem, że przestawiając rozrząd można przesunąć tę synchronizację w okolice np. 0 albo -1 (jak niektórzy radzą), ale samo przestawienie pewnie nie usunie przeskoków…

Co może powodować takie wysokie korekcje dawki na cylindrze trzecim (na pierwszym są jeszcze większe) i czy może to być coś, co powoduje te skoki synchronizacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmień kąt synchronizacji tak jak napisałeś 0 lub 1. Skoki co 0.6 sa normalne, chyba że napinacz nie daje rady.

Wysokie korekcje może powodować już zawalona pompka. 

Wpierw ogarnij kąt i zrób logi jeszcze raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...